Post
autor: bassman » 06 lip 2007, 21:29
Ja bym się na Twoim miejscu zabrał za to od razu.
Grzejąca się tarcza powoduje takie rzeczy jak:
1. ścieranie nadmierne tarczy i okładzin klocków hamulcowych - to najmniejszy problem.
2. zagotowanie płynu hamulcowego a co za tym idzie przegrzanie uszczelnień w hamulcach i pompie - tu już nie co gorzej.
3. wytopienie smaru i przegrzanie łożysk piasty przedniego koła - wiem że są drogie łożyska.
4. wytopienie smaru i rozszczelnienie manżety przegubu - dłuższa jazda wykańcza przegub.
Powodem może być zapieczony tłoczek - jak sam napisałeś lub źle działające samoregulatory na których przesuwa się jarzmo zacisku hamulcowego, efektem jest tarcie klocka hamulcowego z jednej strony tarczy.
Pozdrawiam.
Dla klubowiczów naprawię, wyreguluję samochód, instalację lpg.
Wykonam naprawy (spawanie) w stali, żeliwie, miedzi, aluminium, głównie TIGiem.
Żony:
Lancia Musa Platino 1,4 16V
Moje:
Lancia Dedra LX SW 1,6 mpi 95' - NA SPRZEDAŻ, z pokaźnym pakietem części.
Lancia Dedra LS SW 1,6 mpi 96 - dawca części, w pakiecie j.w.

Czerwony Gruz - Honker 91'
Pupowóz - Jeep Commander