Lancia Delta 1.8 LE -odcina paliwo
-
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 12
- Rejestracja: 29 gru 2007, 0:00
- Lokalizacja: Dębica
Lancia Delta 1.8 LE -odcina paliwo
Mam takie malutkie pytanie posiadam Lancie Delte 6 miesiecy .
Gdy ją zapalam wszysto jest spoko wchodzi na 2500 obroty po kilku sekundach automatycznie spadaja do 1500 i wtedy gdy dodam gazu w aucie dzieje sie cos dziwnego tak jak by brakowało paliwa i czesto gasnie albo dławi . Jak auto zostawie na ok 60 sekund nie wystepuje juz taki problem . Co to moze byc moze ktos spotkał sie z takim problemem . Prosze o pomoc .
Gdy ją zapalam wszysto jest spoko wchodzi na 2500 obroty po kilku sekundach automatycznie spadaja do 1500 i wtedy gdy dodam gazu w aucie dzieje sie cos dziwnego tak jak by brakowało paliwa i czesto gasnie albo dławi . Jak auto zostawie na ok 60 sekund nie wystepuje juz taki problem . Co to moze byc moze ktos spotkał sie z takim problemem . Prosze o pomoc .
Lancia Delta 1.8 LE -odcina paliwo
nie mam zielonego pojecia jak wyglada silnik delty zbyt krotko jestem uzytkowniekiem by cos wiedziec ani nie widzialem go na oczy ale u mnie w kappie wystepowal identyczny problem diagnoza u mnie to uszkodzony przeplywomierz domniemam ze tez go masz wiec sprawdz czy jest w porzadku mozliwe ze to jest przyczyna
Lancia Phedra 2.0 desel...Auto na codzien mojej zonki
Lancia Delta 2.0 turbo-moja zabawka-poki co w czesciach
Volvo xc 90- wół roboczy
Yamaha r1 RN09 plus FZR 600-moje
Aprilia rs125.....poczatki przygody z dwoma kolami mojej zonki
Byly kappy 2.4 lpg +2.4 tds,zeta 2.0 turbo,lybra 1.9 jtd
Lancia Delta 2.0 turbo-moja zabawka-poki co w czesciach
Volvo xc 90- wół roboczy
Yamaha r1 RN09 plus FZR 600-moje
Aprilia rs125.....poczatki przygody z dwoma kolami mojej zonki
Byly kappy 2.4 lpg +2.4 tds,zeta 2.0 turbo,lybra 1.9 jtd
- Piszczyk
- Klubowicz
- Posty: 918
- Rejestracja: 19 sie 2007, 0:00
- Imię: Rafał
- Lokalizacja: opole lubelskie
Lancia Delta 1.8 LE -odcina paliwo
może pompa paliwa? nie zatarta całkowicie ale podtarta - nie dająca od razu pełnego ciśnienia? albo zawór podciśnieniowy na listwie wtryskiwaczy? (ten na końcu listwy co utrzymuje ciśnienie w listwie)
podłączysz manometr przed listwą-sprawdzisz pompe (3 do 4 bar chyba?)
podłączysz za zaworem-sprawdzisz zawór (ale niestety nie wiem jakie ciśnienie przy zapłonie a jakie przy pracującym silniku)
podłączysz manometr przed listwą-sprawdzisz pompe (3 do 4 bar chyba?)
podłączysz za zaworem-sprawdzisz zawór (ale niestety nie wiem jakie ciśnienie przy zapłonie a jakie przy pracującym silniku)
...niewykonalność jakiegoś zadania jest tymczasowa i spowodowana jedynie złym doborem narzędzi...
jest :
DELTA I 1.6 GTi.e.`1992 w wiecznym remoncie
AR166 2,5 V6 `2000 holownik
HiLux 3.0d `2007 służbowy
Thesis 3,0V6 `2002 żony
Thema 2,8 PRV powrót do przeszłości
jest :
DELTA I 1.6 GTi.e.`1992 w wiecznym remoncie
AR166 2,5 V6 `2000 holownik
HiLux 3.0d `2007 służbowy
Thesis 3,0V6 `2002 żony
Thema 2,8 PRV powrót do przeszłości
Lancia Delta 1.8 LE -odcina paliwo
Ciśnienie paliwa powinno być stałe ~2,5 bara, niezależnie od tego czy silnik jest w trakcie odpalania, pracy, ciepły czy zimny. Regulacja ciśnienia jest mechaniczna bez możliwości korekcji przez elektronikę. 2500 obr zaraz po odpaleniu to dziwnie dużo, moja dedra 1.8 8v ma 1500, po chwili 1200, dalszy spadek obrotów jest zależny od prędkości nagrzewania silnika.
Proponuję reset ECU, adaptacje sterownika w/g zapalić, zagrzać do ..... (jest na forum), wszystko to oczywiście na benzynie bo jeśli jest LPG to może wprowadzać błędy. Jak nie pomoże, to trzeba szukać, tak jak koledzy radzili: ciśnienie/wydajność pompy paliwa wraz z regulacją p, kolektor ssący - nieszczelności, czujniki ... itp
Proponuję reset ECU, adaptacje sterownika w/g zapalić, zagrzać do ..... (jest na forum), wszystko to oczywiście na benzynie bo jeśli jest LPG to może wprowadzać błędy. Jak nie pomoże, to trzeba szukać, tak jak koledzy radzili: ciśnienie/wydajność pompy paliwa wraz z regulacją p, kolektor ssący - nieszczelności, czujniki ... itp
- Piszczyk
- Klubowicz
- Posty: 918
- Rejestracja: 19 sie 2007, 0:00
- Imię: Rafał
- Lokalizacja: opole lubelskie
Lancia Delta 1.8 LE -odcina paliwo
a do czego jest gumowy wężyk od zaworu do kolektora ssącego? czy jest to może podciśnieniowe sterowanie zaworem? miałem takie usrojstwo i wydawało mi się że to powoduje zwiększenie ciśnienia paliwa przy wyższych obrotach (większe zapotrzebowanie na paliwo)...Ciśnienie paliwa powinno być stałe ~2,5 bara, niezależnie od tego czy silnik jest w trakcie odpalania, pracy, ciepły czy zimny. Regulacja ciśnienia jest mechaniczna bez możliwości korekcji przez elektronikę.
...niewykonalność jakiegoś zadania jest tymczasowa i spowodowana jedynie złym doborem narzędzi...
jest :
DELTA I 1.6 GTi.e.`1992 w wiecznym remoncie
AR166 2,5 V6 `2000 holownik
HiLux 3.0d `2007 służbowy
Thesis 3,0V6 `2002 żony
Thema 2,8 PRV powrót do przeszłości
jest :
DELTA I 1.6 GTi.e.`1992 w wiecznym remoncie
AR166 2,5 V6 `2000 holownik
HiLux 3.0d `2007 służbowy
Thesis 3,0V6 `2002 żony
Thema 2,8 PRV powrót do przeszłości
Lancia Delta 1.8 LE -odcina paliwo
Wężyk jest do korekcji ciśnienia paliwa, od ciśnienia w kolektorze ssącym, tzn. otwierasz przepustnicę - ciśnienie w kolektorze rośnie (podciśnienie maleje), tym samym p paliwa rośnie aby utrzymać stały stosunek p paliwa do p powietrza, który wynosi dla 1.8 ie 2.5 bara. Zabieg taki, ma na celu zapewnienie zawsze takich samych warunków do rozpylania benzyny (nadciśnienie 2.5 bar), oraz stały wydatek wtryskiwaczy na jednostkę czasu. W niektórych regulatorach ciśnienia paliwa można zmienić jego wartość przez zmianę napięcia sprężyny (śruba zabezpieczona plombą i lepiej jej nie wydłubywać).
- Piszczyk
- Klubowicz
- Posty: 918
- Rejestracja: 19 sie 2007, 0:00
- Imię: Rafał
- Lokalizacja: opole lubelskie
Lancia Delta 1.8 LE -odcina paliwo
no właśnie o takie coś mi chodziłoWężyk jest do korekcji ciśnienia paliwa, od ciśnienia w kolektorze ssącym
...niewykonalność jakiegoś zadania jest tymczasowa i spowodowana jedynie złym doborem narzędzi...
jest :
DELTA I 1.6 GTi.e.`1992 w wiecznym remoncie
AR166 2,5 V6 `2000 holownik
HiLux 3.0d `2007 służbowy
Thesis 3,0V6 `2002 żony
Thema 2,8 PRV powrót do przeszłości
jest :
DELTA I 1.6 GTi.e.`1992 w wiecznym remoncie
AR166 2,5 V6 `2000 holownik
HiLux 3.0d `2007 służbowy
Thesis 3,0V6 `2002 żony
Thema 2,8 PRV powrót do przeszłości