Kappa - brak iskry po swapie silnika 2,0 20V
-
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 34
- Rejestracja: 25 sie 2008, 0:00
- Lokalizacja: sandomierz
Kappa - brak iskry po swapie silnika 2,0 20V
panowie wlozylem silnik ale cos jest nie tak:( nie ma iskry:( jaka moz byc tego przyczyna??ma ktos schemat instalacji elektrycznej??
Ostatnio zmieniony 24 cze 2009, 10:26 przez Nat, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Zmieniłem tytuł postu- zgodnie z regułami forum. Naucz się proszę poprawnie tytułowac posty w dziale technicznym.
Powód: Zmieniłem tytuł postu- zgodnie z regułami forum. Naucz się proszę poprawnie tytułowac posty w dziale technicznym.
Odp: POMOCY:(
dobrze jakbyś napisał jaki silnik i do czego włożyłeś!
bo ja też czasem wkładam i nie koniecznie silnik

bo ja też czasem wkładam i nie koniecznie silnik



Odp: POMOCY:(
i wszystko działaCodee pisze:bo ja też czasem wkładam i nie koniecznie silnik


BYŁA: Lancia Kappa 2.4,Lancia Kappa SW 2.4tds.
JEST:Lancia Phedra 2.0 JTD,Lancia Delta 2.0 Turbo,Lancia Lybra SW 1.9 JTD
Bliskość śmierci zawsze sprawia,że staramy się żyć lepiej...
Żoneczka-przemasa81:)
JEST:Lancia Phedra 2.0 JTD,Lancia Delta 2.0 Turbo,Lancia Lybra SW 1.9 JTD
Bliskość śmierci zawsze sprawia,że staramy się żyć lepiej...
Żoneczka-przemasa81:)
Odp: POMOCY:(
Proponuję przenieść temat do Hyde Parku,a na poważnie określ kolego jakieś konkrety, co by nie trzeba wróżyć z fusów.
Lybra 1,9 jtd SW ,Ypsilon 1,1 , (wcześniej 14 szt. innej Włoszczyzny)
Odp: POMOCY:(
Codee pisze:jak nowe z fabryki![]()
jaki pewny siebie


BYŁA: Lancia Kappa 2.4,Lancia Kappa SW 2.4tds.
JEST:Lancia Phedra 2.0 JTD,Lancia Delta 2.0 Turbo,Lancia Lybra SW 1.9 JTD
Bliskość śmierci zawsze sprawia,że staramy się żyć lepiej...
Żoneczka-przemasa81:)
JEST:Lancia Phedra 2.0 JTD,Lancia Delta 2.0 Turbo,Lancia Lybra SW 1.9 JTD
Bliskość śmierci zawsze sprawia,że staramy się żyć lepiej...
Żoneczka-przemasa81:)
-
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 34
- Rejestracja: 25 sie 2008, 0:00
- Lokalizacja: sandomierz
Odp: POMOCY:(
koledzy kolezanki wybaczcie ale juz mnie nosi od nerowo był silnik 2.0 20 v i wlozylem identyczny oczywiscie kapiszon
co sie dzieje z nim?? wysiwetla mi bład b3 na infocenter to błąd jakiegos zwarcia?? ma ktos schemta instalacji??

Odp: POMOCY:(
ale ten 2.0 20v to do kappy czy lybry czy czegoś włożył bo ja mam schematy do lybry ale po makarońsku( włosku ) w pdf




-
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 34
- Rejestracja: 25 sie 2008, 0:00
- Lokalizacja: sandomierz
Odp: POMOCY:(
kappa
-- 22 Cze 2009, 19:59 --
nikt nie poradzi??
-- 22 Cze 2009, 19:59 --
nikt nie poradzi??
- prezesjm
- Klubowicz
- Posty: 2062
- Rejestracja: 03 lip 2005, 0:00
- Imię: Janusz
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
Odp: POMOCY:(
Nerwy nerwami ale koniecznie więcej napisz. Co w sumie przekładałeś, silnik, coś z czujników , wiązki itd. który rocznik. Podaj mail to podeśle Ci schemat. W pdf mam pod ręką ale tylko stary model przed modernizacją.
Odp: POMOCY:(
Ja chętnie przyjmę ten schemat po włosku jeśli to nie problem i jeśli do Lybry 1.9 jtdCodee pisze:ale ten 2.0 20v to do kappy czy lybry czy czegoś włożył bo ja mam schematy do lybry ale po makarońsku( włosku ) w pdf![]()
![]()
mój adres >gargor@op.pl
-
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 34
- Rejestracja: 25 sie 2008, 0:00
- Lokalizacja: sandomierz
Odp: POMOCY:(
sam silnik i rozrusznik jest glupi objaw po przekreceniu kluczyka raz dziala raz nie na przemian przekaznik bodajze od sterowania listwa zasilajaca ten na podszybiu.pozatym przekrece kluczyk i swieci sie non stop zielona kontrolka od imobilajzera no i pompka paliwa zaskakuje jak ten przekaznik .co to moze byc?? rok 96 kappy mail >ronin19@autograf.pl
Odp: POMOCY:(
gregi te całe schematy zajmują ok 118 MB
Jutro podzielę ten plik i poprzesyłam Ci na spokojnie tak żeby Ci doszło ( schematy do Lybry po włosku)
Jutro podzielę ten plik i poprzesyłam Ci na spokojnie tak żeby Ci doszło ( schematy do Lybry po włosku)
- topcio
- Prezes Lancia Klub Polska
- Posty: 12145
- Rejestracja: 20 sie 2007, 0:00
- Lokalizacja: Lublin woj. Lubelskie
Odp: POMOCY:(
ten przekaźnik w podszybiu ci terkocze? jeśli tak to brak masy silnikaronin19 pisze:sam silnik i rozrusznik jest glupi objaw po przekreceniu kluczyka raz dziala raz nie na przemian przekaznik bodajze od sterowania listwa zasilajaca ten na podszybiu.pozatym przekrece kluczyk i swieci sie non stop zielona kontrolka od imobilajzera no i pompka paliwa zaskakuje jak ten przekaznik .co to moze byc?? rok 96 kappy mail >ronin19@autograf.pl
- prezesjm
- Klubowicz
- Posty: 2062
- Rejestracja: 03 lip 2005, 0:00
- Imię: Janusz
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
Odp: POMOCY:(
Pisz staranniej bo ja nic z tego nie wiem.ronin19 pisze:sam silnik i rozrusznik jest glupi objaw po przekreceniu kluczyka raz dziala raz nie na przemian przekaznik bodajze od sterowania listwa zasilajaca ten na podszybiu.pozatym przekrece kluczyk i swieci sie non stop zielona kontrolka od imobilajzera no i pompka paliwa zaskakuje jak ten przekaznik .co to moze byc?? rok 96 kappy mail >ronin19@autograf.pl
Rozrusznik jest zasilany przez przekaźnik na podszybiu. Sygnał na cewkę wprost ze stacyjki. Po drodze do rozrusznika jest jedno takie okrągłe skręcane złącze. Przewód cienki czerwony z czarnym paskiem. Na podszybiu przy zbiorniczku płynu do wspomagania jest złącze 3 pinowe, jest tam zasilanie Ecu i łączówka pompy paliwa. Zajrzyj tam bo lubi przyrdzewieć. Jeśli lampka od Immo nie gaśnie to raczej nie zapalisz auta. Sprawdź czy wszystkie masy wiązki są do silnika dobrze dokręcone bo masa immo idzie przez silnik. Przewodu masowego do skrzyni to chyba nie zapomniałeś przykręcić

Schemat poszedł mailem.