Dedra -1,6 ie - problem z silnikiem,gaśnie
-
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 17
- Rejestracja: 26 gru 2009, 23:25
- Lokalizacja: katowice
Odp: Dedra -1,6 ie - problem z silnikiem,gaśnie
panowie u mnie problem okazał sie zupełnie inny. otorz mam uszkodzona pompe wody jak dzis doszedłem z tata w czasie szukania masy. reduktor wogole nie uzyskiwał temp bo cała ciecz chłodząca uciekla i przez to auto gasło - taka teoria dosc mozliwa wg naszej oceny.
pozostał mi tylko problem gasnących zegarow i czy tu mogli byscie mi wskazac gdzie szukac masy podswietlenia zegarow? Mase kolo akumulatora poprawiłem na skrzyni rowniez oraz w bagazniku ale nadal zegary swieca jak chca. ale zauwazylem ze jak zaczne sie bawic swiatłami tzn przełączać je kombinowac to podswietlenie sie znajduje jednak tylko temp silnika predkosci i obroty swieca reszta nie i obrotomierz nie pokazuje obrotow
pozostał mi tylko problem gasnących zegarow i czy tu mogli byscie mi wskazac gdzie szukac masy podswietlenia zegarow? Mase kolo akumulatora poprawiłem na skrzyni rowniez oraz w bagazniku ale nadal zegary swieca jak chca. ale zauwazylem ze jak zaczne sie bawic swiatłami tzn przełączać je kombinowac to podswietlenie sie znajduje jednak tylko temp silnika predkosci i obroty swieca reszta nie i obrotomierz nie pokazuje obrotow
Lancia Dedra '95r 2.0lpg
-
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 10
- Rejestracja: 21 gru 2009, 19:45
- Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Odp: Dedra -1,6 ie - problem z silnikiem,gaśnie
wymienilem aparat cewke i czujnik polozenia walu ale nie pomoglo, jak pochodzi troche to powinno naladowac akumulator, a jak juz zgasnie nie ma sily nawet przekrecic, co to moze byc?
- Pavciu
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 43
- Rejestracja: 15 lut 2008, 0:00
- Lokalizacja: Długołęka koło Wrocławia
Odp: Dedra -1,6 ie - problem z silnikiem,gaśnie
Męczyłem podobny problem u siebie.
Sprawdź masę na silniku - tzn. przewody od ECU i czujników wszystko to poprzez dwa zbiorcze przewody masy podłączone jest z tyłu silnika poniżej monowtrysku lekko w prawo do silnika. Kable są sprasowane z oczkiem. U mnie to sie oberwało od drgań. Efekt był taki że autko zgasło podczas jazdy ale może być tak że masz to też oberwane ale minimalnie dotyka i czasem jest połączenie!
Jeżeli nie są oberwane to tak czy inaczej odepnij je i przeczyść - może styk jest zaśniedziały.
Daj znać kolego czy pomogło.
Sprawdź masę na silniku - tzn. przewody od ECU i czujników wszystko to poprzez dwa zbiorcze przewody masy podłączone jest z tyłu silnika poniżej monowtrysku lekko w prawo do silnika. Kable są sprasowane z oczkiem. U mnie to sie oberwało od drgań. Efekt był taki że autko zgasło podczas jazdy ale może być tak że masz to też oberwane ale minimalnie dotyka i czasem jest połączenie!
Jeżeli nie są oberwane to tak czy inaczej odepnij je i przeczyść - może styk jest zaśniedziały.
Daj znać kolego czy pomogło.
-
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 10
- Rejestracja: 21 gru 2009, 19:45
- Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Odp: Dedra -1,6 ie - problem z silnikiem,gaśnie
wszystko jest wporzadku
- Pavciu
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 43
- Rejestracja: 15 lut 2008, 0:00
- Lokalizacja: Długołęka koło Wrocławia
Odp: Dedra -1,6 ie - problem z silnikiem,gaśnie
Jeżeli dalej masz prblem z zegarami i nie pali to;
Odłączaj po kolei czujniki i sprawdzaj czy problem zniknął - może ktryś jest walnięty i robi spadek napięcia na zasilaniu dla deski.
Opisz dokładnie jeszcze raz objawy - pozbieraj je w całość.
Odłączaj po kolei czujniki i sprawdzaj czy problem zniknął - może ktryś jest walnięty i robi spadek napięcia na zasilaniu dla deski.
Opisz dokładnie jeszcze raz objawy - pozbieraj je w całość.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
- Forumowicz/ka
- Posty: 211
- Rejestracja: 15 paź 2009, 18:32
- Lokalizacja: Rzeszow- Maniago (IT)
- Kontakt:
Re: Dedra -1,6 ie - problem z silnikiem,gaśnie
witajcie, jak masz klopoty z pradami, bo tak wynika to szukaj, cos nie laczy, gubi prad po drodze, albo czujnik polozenia walu jak wspomina kolega, albo silnik krokowy, masz go w kolektorze ssacym, jak patrzysz na silnik to po lewej stronie przykrecony dwiema malutkimi srobkami, sprawdz czy dziala, wykrec go, wcisnij lekko do srodka i niech ktos Ci zaplon wlaczy, powinien sie troche wysunac. Mozesz miec tez inna rzecz, ale przy tym nie bedzie gasnac deska cala, mianowicie do pompy paliwa jest jak w bagazniku odkrecisz dekielek wtyczka, taka z gumowa uszczeleczka, jesli bedzie zimno, odpowietrzenie zbiornika moze zamarznac, i cisnienie bedzie szukac ujscia, i jeduna droga to przez to wtyczke do zasilania pompy paliwa, podniesie ja lekko i nie bedzie laczyc i auto nie pojadzie, zgasnie. wywal uszczelke i wyczysc styki, jesli jest tam jakis klopot. Jesli nie to modul zaplonowy, tylko tez by nie gasla cala deska, szukaj pod kierownica w elektryce, powodzenia.