Kappa - wymiana kierownicy na nowszy model

Luchino
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 7
Rejestracja: 09 mar 2012, 19:13
Imię: Łukasz
Lokalizacja: Kraków

Kappa - wymiana kierownicy na nowszy model

Post autor: Luchino » 11 mar 2012, 18:11

Witam.
Chciałbym zapytać czy istnieje możliwość wymiany kierownicy w wersji z 1997 na model po lifcie (skórzana) ? Jeśli tak, to jak jest z podłączeniem/kompatybilnością poduszki pow..
Pozdrawiam,
Łukasz

Kappa 2.4 LS '98
Ostatnio zmieniony 12 mar 2012, 20:07 przez Luchino, łącznie zmieniany 2 razy.
Kappa 2400 5.20 VIS '98
Lybra 1800 4.16 VVT VIS '03

Thesis 2.4 JTD 20V 175KM Executive '04

Awatar użytkownika
Przemek
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 929
Rejestracja: 06 paź 2006, 0:00
Imię: Przemek
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Re: Kappa - wymiana kierownicy na nowszy model

Post autor: Przemek » 11 mar 2012, 18:42

Razem z kierownicą musisz wymienić "pająka"... I będzie działać :)

argenta67

Re: Kappa - wymiana kierownicy na nowszy model

Post autor: argenta67 » 11 mar 2012, 19:14

Luchino pisze:Witam.
Chciałbym zapytać czy istnieje możliwość wymiany kierownicy w wersji z 1997 na model po lifcie (skórzana) ? Jeśli tak, to jak jest z podłączeniem/kompatybilnością poduszki pow..
Pozdrawiam,
Łukasz

Kappa 2.4 LS grudzień 1997
Da się podmienić tylko trzeba śrubki do taśmy air-bag zmienić.

Luchino
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 7
Rejestracja: 09 mar 2012, 19:13
Imię: Łukasz
Lokalizacja: Kraków

Re: Kappa - wymiana kierownicy na nowszy model

Post autor: Luchino » 11 mar 2012, 19:45

Dzięki serdeczne.
A pająka faktycznie też trzeba wymienić ?
Kappa 2400 5.20 VIS '98
Lybra 1800 4.16 VVT VIS '03

Thesis 2.4 JTD 20V 175KM Executive '04

argenta67

Re: Kappa - wymiana kierownicy na nowszy model

Post autor: argenta67 » 11 mar 2012, 19:57

Luchino pisze:Dzięki serdeczne.
A pająka faktycznie też trzeba wymienić ?
Jakiego pająka? hodujesz tam coś, to jest taśma i basta. Kierownica ma inna grubość i trzeba śrubki zmienić w starej są dwa przewody do klaksonu w nowej jest jeden więc drugi sobie zostanie i to wszystko.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Nadwozie i wnętrze”