Po całej akcji zostały mi spore luzy na kierownicy, które czuję znacznie powyżej 100km/h. Gdy puszcze kierownice auto jedzie prosto. Ale podczas jazdy na prostej, jadąc prosto czuje jak mi się kierownica sama lekko skręca raz w jedną raz w drugą stronę. Dodatkowo czuję luz jak skręcam w lewo np. zmieniając pas ruchu, natomiast w prawo opór jest normalny. Jadąc po mieście ten problem nie istnieje. Kieruje się normalnie.
Jeżdżę wolniej bo się boję tej bezwładności kierownicy.
Drążek kierownicy, simerblok wahacza, czy coś gorszego mnie czeka do wymiany?
7.03
Dopchałam się na ładne oczy i szeroki uśmiech na diagnostyke. Wyszło że prawy przedni simeblok i końcówka drążka kierownicy lewa są do wymiany. Za robocizne łącznie z dzisiejszą diagnostyką chcą 150zł. Czy to dużo za wymiane tych cześci?
Potrzebuję opinii, bo mąż daleko:( i cały ciężar spoczywa na mnie

Plus dla Panów, że się nie wzdrygnęli na widok Lancii i nawet usłyszałam nutke zachwytu nad marką.