Objaw Przy pełnym wciśnięciu gazu powyzej 3000 obr zaczyna się "dławic" turbo słychać ze ładuje ale słabo idzie są nawet skoki "doladowania" (lekkie szarpanie autem) albo słabsza moc "pulsacyjne przyspieszanie- takie drganie"
Po pierwszej diagnozie u mechanika bez podpięcia kompa: Katalizator
Wymieniony - dalej problem
Podpiecie kompa i wynik Wiecej powietrza niz oczekiwane - wymieniony przepływomierz na używany (wyczyszczony płynem bezdotykowo)
Wymieniony tez zawór DV bo rozszczelniło dolot (ostatni element gumowy przed kolektorem), wymieniony guma
Wymieniony tez zawór zwrotny powietrza od odmy, plus dodatkowy filtr paliwa, plus filt powietrza
Wymieniony Pierburg na używany
2 lata temu robiona Turbina, pierścienie głowica i panewki (20 tys przejechane)
Załączam zdjęcia z Ecu Scana pomiary na 3 biegu
1. czerwona linia - "butowanie" na maxa | objaw mocne przymulanie + az szarpanie
2. czerwona linia - przyspieszanie na pol gazie - | objaw przymulania i pomału przyspiesza
3. czerwona linia - przyspieszanie z leciutkim gazem - bez szarpania i przymulania (dosłownie gaz dotknięty i auto zbiera sie jak szalone)

Dziwi mnie az taka różnica pomiędzy powietrzem oczekiwanym i dostarczonym
p.s. Sonda wymieniona 3 mies temu na oryginał, rok temu wymieniona pompa paliwa, na filtrze paliwa brak oleju w dolocie również (był wcześniej ale po wymianie DV zniklo)
Ma ktoś pomysł co to możne być ?