Kappa 2.4 TDS - Problem z turbo

Awatar użytkownika
Cossi86
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 476
Rejestracja: 29 sie 2007, 0:00
Lokalizacja: Pruszków

Kappa 2.4 TDS - Problem z turbo

Post autor: Cossi86 » 20 sty 2008, 21:58

OK. Będe zamawiał EGR na dniach.
Możesz mi jeszce napisac jak zachowuje się podciśnienie zaraz po odpaleniu auta tzn. czy zaraz po odpaleniu wężyk (ten podłączony do EGR) zasysa powietrze ??
Druga sprawa to gdzie u ciebie podłączony jest ten drugi wężyk od tego zaworku na ścianie grodziowej ??

Będe wdzięczny za pomoc.

Pozdrawiam
Lancia Kappa 2.4 T.DS

Awatar użytkownika
tiges
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 85
Rejestracja: 17 wrz 2007, 0:00
Lokalizacja: Wrocław

Kappa 2.4 TDS - Problem z turbo

Post autor: tiges » 25 sty 2008, 8:46

No wiec mi porwocilo, bo nowy EGR okazal sie wadliwy i jest wymieniony (mam nadzieje ze wytrrzyma dluzej). Po wymianie EGR-a auto jezdzilo bardzo dobrze.
k TD.s

skyblu
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 2755
Rejestracja: 19 paź 2007, 0:00
Lokalizacja: Pruszków -Kanie

Kappa 2.4 TDS - Problem z turbo

Post autor: skyblu » 25 sty 2008, 9:34

czytałem na forum, że turbina włącza sie pow. 2500obr,
kolega samson napisał, że pow 2000obr turbina się wyłącza /teoretycznie nie powinna się jeszcze włączyć/
jak jest w praktyce ??
drugie pytanie: czy naprawiacie - poprawiacie pracę silnika, auta na czuja czy po konsultacji , diagnozie w warsztacie, ASO np.?
pozdro :D :D :D
LANCIA KAPPA JTD sedan-była
Alfa Romeo 166 JTD jest
Krzysiek
Projekty Wnętrz

Awatar użytkownika
Cossi86
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 476
Rejestracja: 29 sie 2007, 0:00
Lokalizacja: Pruszków

Kappa 2.4 TDS - Problem z turbo

Post autor: Cossi86 » 25 sty 2008, 16:40

A czy jest na forum ktoś kto trzymał wogóle EGR w ręku ??
Bo mam kilka pytań :/
Proszę o ew. kontakt na gg lub PRV.

Pozdrawiam
Lancia Kappa 2.4 T.DS

Awatar użytkownika
tiges
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 85
Rejestracja: 17 wrz 2007, 0:00
Lokalizacja: Wrocław

Kappa 2.4 TDS - Problem z turbo

Post autor: tiges » 29 sty 2008, 10:41

u mnie wymienili zawor i na razie jest ok. Bledne odczyty powoduja tryb awaryjny i dlatego nie jedzie. Nie wiem wiec czy da sie to zaslepic tak, aby komp nie wariowal.
k TD.s

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik, przeniesienie napędu i układ chłodzenia”