dobór stożka
: 30 lis 2007, 19:18
1. nie mam komputera
2. nie mam przepływomierza
3. nie znalazłem w Polsce wkładki, a chętniej bym nabył niż stożek. tzn był Green, ale za kosmiczną cenę, 380zł chyba
4. chrzanię temperaturę. jest wydajny IC, a turbina i tak podgrzewa powietrze do dużo wyższej temperatury, niż jest ono zasysane.
5. odległość montażu stożka w turbo nie ma znaczenia, bo nie ma tu efektów falowych
6. nie kupię tego za 35 zł, mam mieć KN z "promocji". tamten z pierwszego posta dałem tylko jako przykład wielkości, która mnie interesuję.
---
nieobeznanym przypominam, że kiedyś samochody radziły sobie bez wielopunktowego wtrysku i elektronicznych czujników przy każdym mechanizmie. mam u siebie gaźnik, a jedynym elektronicznym elementem jest moduł zapłonowy.
pozdrawiam
PS: nie napaliłem się tylko zapytałem, jak się dobiera wielkość. a temat się rozwinął, bo każdy ma inny pogląd na stożki.
2. nie mam przepływomierza
3. nie znalazłem w Polsce wkładki, a chętniej bym nabył niż stożek. tzn był Green, ale za kosmiczną cenę, 380zł chyba

4. chrzanię temperaturę. jest wydajny IC, a turbina i tak podgrzewa powietrze do dużo wyższej temperatury, niż jest ono zasysane.
5. odległość montażu stożka w turbo nie ma znaczenia, bo nie ma tu efektów falowych
6. nie kupię tego za 35 zł, mam mieć KN z "promocji". tamten z pierwszego posta dałem tylko jako przykład wielkości, która mnie interesuję.
---
nieobeznanym przypominam, że kiedyś samochody radziły sobie bez wielopunktowego wtrysku i elektronicznych czujników przy każdym mechanizmie. mam u siebie gaźnik, a jedynym elektronicznym elementem jest moduł zapłonowy.
pozdrawiam

PS: nie napaliłem się tylko zapytałem, jak się dobiera wielkość. a temat się rozwinął, bo każdy ma inny pogląd na stożki.