Strona 2 z 2

dobór stożka

: 30 lis 2007, 19:18
autor: dunin
1. nie mam komputera
2. nie mam przepływomierza
3. nie znalazłem w Polsce wkładki, a chętniej bym nabył niż stożek. tzn był Green, ale za kosmiczną cenę, 380zł chyba 8O
4. chrzanię temperaturę. jest wydajny IC, a turbina i tak podgrzewa powietrze do dużo wyższej temperatury, niż jest ono zasysane.
5. odległość montażu stożka w turbo nie ma znaczenia, bo nie ma tu efektów falowych
6. nie kupię tego za 35 zł, mam mieć KN z "promocji". tamten z pierwszego posta dałem tylko jako przykład wielkości, która mnie interesuję.

---
nieobeznanym przypominam, że kiedyś samochody radziły sobie bez wielopunktowego wtrysku i elektronicznych czujników przy każdym mechanizmie. mam u siebie gaźnik, a jedynym elektronicznym elementem jest moduł zapłonowy.

pozdrawiam :)

PS: nie napaliłem się tylko zapytałem, jak się dobiera wielkość. a temat się rozwinął, bo każdy ma inny pogląd na stożki.

dobór stożka

: 30 lis 2007, 19:23
autor: wega
Mogę wiedzieć jakie masz auto?

dobór stożka

: 30 lis 2007, 19:40
autor: dunin
jak w podpisie :)

dobór stożka

: 30 lis 2007, 22:04
autor: wega
ah zu

dobór stożka

: 30 lis 2007, 22:36
autor: dunin
że co proszę?

dobór stożka

: 01 gru 2007, 0:28
autor: evo
"dunin" pisze:1. nie mam komputera
2. nie mam przepływomierza
3. nie znalazłem w Polsce wkładki, a chętniej bym nabył niż stożek. tzn był Green, ale za kosmiczną cenę, 380zł chyba 8O
4. chrzanię temperaturę. jest wydajny IC, a turbina i tak podgrzewa powietrze do dużo wyższej temperatury, niż jest ono zasysane.
5. odległość montażu stożka w turbo nie ma znaczenia, bo nie ma tu efektów falowych
6. nie kupię tego za 35 zł, mam mieć KN z "promocji". tamten z pierwszego posta dałem tylko jako przykład wielkości, która mnie interesuję.

---
nieobeznanym przypominam, że kiedyś samochody radziły sobie bez wielopunktowego wtrysku i elektronicznych czujników przy każdym mechanizmie. mam u siebie gaźnik, a jedynym elektronicznym elementem jest moduł zapłonowy.

pozdrawiam :)

PS: nie napaliłem się tylko zapytałem, jak się dobiera wielkość. a temat się rozwinął, bo każdy ma inny pogląd na stożki.
jako gość który dłubie w silnikach sport-tuning od lat to stwierdzić należy, że masz jednak pierścienie, tłoki i chyba cylindry 8O , które do użytku codziennego pownny być zasilane czystym powietrzem, to zapewna układ oryginalny z wkładem najczęsciej papierowym, stożki i wkładki bawełniane i gąbki używamy w sporcie, tuningu ostrym i ekstremalnym gdzie żywotność motoru nie gra specjalnie roli :D ,
zwiększamy moce silników o 20 czy 100% 8O i często nie montujemy :!: żadnych stożków, jeśli koniecznie chcesz skrócić żywot motoru :cry: to montuj go tak aby zasysał czyste, chłodne powietrze, dolot bez zbędnych zagięć. filtr powinien być markowy!!! i starannie obsługiwany!!!
to wszystko co ważne w twoim turbo

dobór stożka

: 01 gru 2007, 10:47
autor: aro
"wega" pisze:
Zmieniając zwykły filtr powietrza na stożkowy do silnika pójdzie więcej syfu

Kto Ci takich głupot naopowiadał? Dlaczego tak sądzisz?
Zgodzę się z tobą jeżeli kupisz takowy za 50,00zł. Profesjonalne filtry kosztują od 250zł w górę.
Mój mistrzu :D Sprawdz sobie ile taki stożek zatrzymuje mikro "śmieci" napewno mniej niż zwykły filtr.