Kappa - czujnik polozenia walu w 2.0 20V

Awatar użytkownika
topcio
Prezes Lancia Klub Polska
Prezes Lancia Klub Polska
Posty: 12144
Rejestracja: 20 sie 2007, 0:00
Lokalizacja: Lublin woj. Lubelskie

Odp: Kappa - czujnik polozenia walu w 2.0 20V

Post autor: topcio » 20 sie 2009, 15:38

przestawienie o jeden ząbek nie powoduje braku iskry
Delta Intergale 16v
Fulvia Coupe 1.3 S 1972
Fulvia Coupe 1.3S 1971
Beta Spider Zagato 1.6
Obrazek

Awatar użytkownika
robert199
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 295
Rejestracja: 15 wrz 2006, 0:00
Lokalizacja: Tomaszów Lubelski

Odp: Kappa - czujnik polozenia walu w 2.0 20V

Post autor: robert199 » 21 sie 2009, 9:47

dla mnie to tez sie wydało mało prawdopodobne, ale jednak prawdziwe.
brak synchronizacji czujnika wału z wałkiem rozrządu i iskry niema. pojawiała sie tylko wtedy kedy silnik wolno krecił, być może wtedy była synchronizacja i iskra sie pojawiała, bo silnik próbował odpalic, ale zazwyczaj jeden strzał i tyle

KGB
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 1456
Rejestracja: 17 sty 2009, 0:00
Lokalizacja: Ełk/wawa

Odp: Kappa - czujnik polozenia walu w 2.0 20V

Post autor: KGB » 21 sie 2009, 12:49

przestawienie o jeden zabek nie zabiera iskry - sprawdzone ,
przestawilem pasek o jeden zabek i silnik odpalal i wchodzil na obroty (do 3000rpm - wiecej nie krecilem po panewka przekrecona byla)

Awatar użytkownika
robert199
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 295
Rejestracja: 15 wrz 2006, 0:00
Lokalizacja: Tomaszów Lubelski

Odp: Kappa - czujnik polozenia walu w 2.0 20V

Post autor: robert199 » 21 sie 2009, 14:21

u mnie po ponownym nałożeniu paska nie było problemu z odpaleniem, chyba, że pasek był przestawiony wiecej niz o 1 ząbek

KGB
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 1456
Rejestracja: 17 sty 2009, 0:00
Lokalizacja: Ełk/wawa

Odp: Kappa - czujnik polozenia walu w 2.0 20V

Post autor: KGB » 21 sie 2009, 16:51

pasek przestawilem w jedna strone - celowo,
nie każcie mi teraz przypominac sobie w ktora strone go przestawilem ,
moze przestawiony w druga strone nie pozwoli uruchomic silnika - nie sprawdzalem

przy przestawieniu paska o wiecej niz jeden zabek ,to brak iskry jest obojetny dla pracy silnika :D

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik, przeniesienie napędu i układ chłodzenia”