Kappa - czujnik polozenia walu w 2.0 20V
- topcio
- Prezes Lancia Klub Polska
- Posty: 12144
- Rejestracja: 20 sie 2007, 0:00
- Lokalizacja: Lublin woj. Lubelskie
Odp: Kappa - czujnik polozenia walu w 2.0 20V
przestawienie o jeden ząbek nie powoduje braku iskry
Odp: Kappa - czujnik polozenia walu w 2.0 20V
dla mnie to tez sie wydało mało prawdopodobne, ale jednak prawdziwe.
brak synchronizacji czujnika wału z wałkiem rozrządu i iskry niema. pojawiała sie tylko wtedy kedy silnik wolno krecił, być może wtedy była synchronizacja i iskra sie pojawiała, bo silnik próbował odpalic, ale zazwyczaj jeden strzał i tyle
brak synchronizacji czujnika wału z wałkiem rozrządu i iskry niema. pojawiała sie tylko wtedy kedy silnik wolno krecił, być może wtedy była synchronizacja i iskra sie pojawiała, bo silnik próbował odpalic, ale zazwyczaj jeden strzał i tyle
Odp: Kappa - czujnik polozenia walu w 2.0 20V
przestawienie o jeden zabek nie zabiera iskry - sprawdzone ,
przestawilem pasek o jeden zabek i silnik odpalal i wchodzil na obroty (do 3000rpm - wiecej nie krecilem po panewka przekrecona byla)
przestawilem pasek o jeden zabek i silnik odpalal i wchodzil na obroty (do 3000rpm - wiecej nie krecilem po panewka przekrecona byla)
Odp: Kappa - czujnik polozenia walu w 2.0 20V
u mnie po ponownym nałożeniu paska nie było problemu z odpaleniem, chyba, że pasek był przestawiony wiecej niz o 1 ząbek
Odp: Kappa - czujnik polozenia walu w 2.0 20V
pasek przestawilem w jedna strone - celowo,
nie każcie mi teraz przypominac sobie w ktora strone go przestawilem ,
moze przestawiony w druga strone nie pozwoli uruchomic silnika - nie sprawdzalem
przy przestawieniu paska o wiecej niz jeden zabek ,to brak iskry jest obojetny dla pracy silnika
nie każcie mi teraz przypominac sobie w ktora strone go przestawilem ,
moze przestawiony w druga strone nie pozwoli uruchomic silnika - nie sprawdzalem
przy przestawieniu paska o wiecej niz jeden zabek ,to brak iskry jest obojetny dla pracy silnika
