Strona 2 z 2

Odp: Re: Delta - Problem z uszczelką pod głowicą

: 16 mar 2010, 21:15
autor: Heathen
Maras72 pisze:Przyznam, że poprzedni właściciele mojej delty strasznie ją zaniedbali, kupując ją okazyjnie, mogłem się spodziewać, że włożę cosik grosza, jednak na standardowym poziomie wymogów eksploatacyjnych. Z całym szacunkiem, ale autko ma niecałe 12 lat, a czego się nie ruszę, wszystko "leży". Wczoraj hamulec (tłoczek) koszt 190zł, dziś klimatronik -standard -uzupełnienie (a właściwie wymiana, bo było czynnika 10% tylko) i odgrzybienie (210zł), po czym okazało się jednak, że kompresor jest sprawny, ale nie załącza go ustawienie z kokpitu, więc umówiłem się z elektrykiem, cały urlop stracę i kupę kasy znów na to autko. Faktem jest, że zawieszenie i silnik po wielu wizytach u mechaników działa teraz bez zarzutu, jednak boję się, co będzie następne?? Przyznam się, że potrzebuję auto niezawodne i ekonomiczne. Mam nadzieję, że takowym się stanie, bo jak na razie, to ładny wygląd i marka mi tego absolutnie nie rekompensują.
No to popełniłeś błąd w rozumowaniu, bo jedno zaprzecza drugiemu
Na standardowym poziomie
-rozrząd+fitry+płyny+drobne usterki
To możesz przyjąć przy autku zadbanym, ktore odpowiednio kosztowało... z okazjami, szczególnie gdy widzimy ze jest zaniedbana...trzeba sie liczyc z nieprzewidzianymi wydatkami...bo moze sie zepsuć dosłownie wszystko

Re: Delta - Problem z uszczelką pod głowicą

: 18 mar 2010, 13:54
autor: tarsar
Ja mam pytanie jaki przebieg ma ww. delta? Biorąc od uwagę traktowanie poprzedników, może być nie taki duży. (?)
Co do ostatnich komentarzy,to osobiscie wole dołozyć i mieć coś okej do małych poprawek,a nie tanio i mieć worek bez dna. Moja delta wyszła ponad 7tys za 95r ,też 1.9tds 1wł.,165tkm, ale wiem co mam. Poza wymianą wahaczy,łaczników (były ori!) + oleje filtry, szczotki w rozruszniku oraz przewody hamulcowe autko śmiga aż miło.

Także reguła - co jest tanie to jest drogie, czasem się niestety sprawdza.

Życzę przyjemnej jazdy:)