"Radicz" pisze:Serwisujcie sobie fury u Panów Czesiów za 30 PLN za roboczodzień
Inna sprawa, czy lepiej dac auto d zaprzyjaznionego mechanika, czy d lokalnego serwisu fiata (biora pewnie jak za zboze) czy zapylac 200 km, tracic caly dzien i jechac do polecanego przez grupowiczow warszatatu.
Nikt (prawie) nie neguje tu nakladu pracy i fachowosci Tomka z Lesznowoli ale:
Robocizna za w/w naprawy i wymiany to 250 PLN.
Nie wiadomo jaki koszt wymiany tej tuleji w zawieszeniu, bo moze to byc np. 100 zl., a wtedy koszt wymiany filtrow, plynow, zarowki i wycieraczek wynosi ~150 zl. Moga byc tez inne proporcje.
Samochód stał w warsztacie w sumie ok. 6 godzin
Odliczajac koszty czesci jakie poniosles jest to cena przyzwoita. Inna sprawa, to zalezy jak sie umowisz czy za godz. czy za robote, bo wtedy nie ma znaczenia ile czasu im to zajmie.
I jeszcze to:
3. Filtr paliwa
4. Filtr powietrza
5. Filtr p- pyłowy- 125 PLN
Rozumie, ze to cena za te 3 filtry bo nie sadze ze tylko za ostatni

.