Warsztat Tomka Seligi- Lesznowola

Grupa Mazowieckie

Moderator: Wilkin

KJ
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 223
Rejestracja: 10 lut 2005, 0:00
Lokalizacja: Warszawa

Odp: Warsztat Tomka Seligi- Lesznowola

Post autor: KJ » 09 maja 2006, 0:06

"Radicz" pisze:
"KJ" pisze:Nie żebym się czepiał, ale 250 pln za wymianę oleju, płynu do chłodnicy i dwóch filtrów to raczej nie jest tanio? Albo nie doczytałem wątku i było tego więcej?
A możesz powiedzieć, jak to wyliczyłeś??? Bo zdaje się cen niektórych części nie podałem, bo nie pamiętałem... :roll: :roll: :roll:
No nie liczyłem, tylko wziąłem z tego:
Robocizna za w/w naprawy i wymiany to 250 PLN.
+ punkty 1-8 bez 4, bo do tego nie doszliście co to by miało być?
******* KJ ******

Awatar użytkownika
Radicz
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1608
Rejestracja: 27 lut 2005, 0:00
Lokalizacja: Warszawa

Warsztat Tomka Seligi- Lesznowola

Post autor: Radicz » 09 maja 2006, 0:11

Rozumiem, że w LT zrobią Ci to, jako "dobremu przyjacielowi" za max 50 PLN :twisted: :twisted: :twisted: Spoko! :wink: Pogratulować :!: A pkt 4 został uwzględniony w kosztach robocizny- choć zapewne nie o to tu chodzi :roll:

KJ
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 223
Rejestracja: 10 lut 2005, 0:00
Lokalizacja: Warszawa

Warsztat Tomka Seligi- Lesznowola

Post autor: KJ » 09 maja 2006, 0:26

Chodzi o to, że chciałbym dojść do tego, co dokładnie kosztowało te 250 pln, bo normalnie za wymianę filtrów + oleju płacę jakieś 30 pln, więc w tym kontekście 250 jako "tanio" brzmi raczej śmiesznie...

Więc co dokładnie obejmuje ta cena? Bo chyba nie opisałeś wszystkiego co było robione?
******* KJ ******

KJ
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 223
Rejestracja: 10 lut 2005, 0:00
Lokalizacja: Warszawa

Warsztat Tomka Seligi- Lesznowola

Post autor: KJ » 09 maja 2006, 0:37

"Radicz" pisze:Rozumiem, że w LT zrobią Ci to, jako "dobremu przyjacielowi" za max 50 PLN :twisted: :twisted: :twisted: Spoko! :wink: Pogratulować :!: A pkt 4 został uwzględniony w kosztach robocizny- choć zapewne nie o to tu chodzi :roll:
Wybacz, ale moje rozliczenia z LT to nasza prywatna sprawa i nie wiem po co to wtrącasz w tym wątku.

A jak wliczyliście to do kosztów robocizny skoro
Nie doszukaliśmy się, co to jest tuleja elastyczna piasty tylnej
? Tzn. co policzyliście?
******* KJ ******

Awatar użytkownika
Radicz
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1608
Rejestracja: 27 lut 2005, 0:00
Lokalizacja: Warszawa

Warsztat Tomka Seligi- Lesznowola

Post autor: Radicz » 09 maja 2006, 0:50

"KJ" pisze:A jak wliczyliście to do kosztów robocizny skoro
Nie doszukaliśmy się, co to jest tuleja elastyczna piasty tylnej
? Tzn. co policzyliście?
Wymianę piasty :idea: :idea: :idea: A w ogóle to przeczytaj sobie temat od początku, skoro wszystkiego nie czaisz :idea: :idea: :idea: :!: :!:

KJ
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 223
Rejestracja: 10 lut 2005, 0:00
Lokalizacja: Warszawa

Warsztat Tomka Seligi- Lesznowola

Post autor: KJ » 09 maja 2006, 9:53

No to weź to napisz jakoś dokładniej, bo z pierwszego maila wynika mniej więcej coś takiego, że te 250 to za wymianę filtrów i oleju (no i żarówki).
A to zamiast zachęcić kogoś do skorzystania z warsztatu Tomka może zniechęcić ze względu na wysokie ceny.

PS. i odpuść sobie następnym razem bezsensowne uwagi niezwiązane z tematem, co?
******* KJ ******

Awatar użytkownika
pew
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 2071
Rejestracja: 13 paź 2005, 0:00
Lokalizacja: Warszawa

Warsztat Tomka Seligi- Lesznowola

Post autor: pew » 09 maja 2006, 10:49

Radicz wrzuć na luz bo nie masz racji - faktycznie byłeś mało precyzyjny - mi też wyszło że za bzdety robocizna to 250 PLN i wyglądało to dość dziwnie :-)
Pepe le Pew
Lybra SW 2.4 jtd / była Thema i.e. turbo i 2x Delta II HPE 1.8 GT

Awatar użytkownika
Radicz
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1608
Rejestracja: 27 lut 2005, 0:00
Lokalizacja: Warszawa

Warsztat Tomka Seligi- Lesznowola

Post autor: Radicz » 09 maja 2006, 10:54

"KJ" pisze:No to weź to napisz jakoś dokładniej, bo z pierwszego maila wynika mniej więcej coś takiego, że te 250 to za wymianę filtrów i oleju (no i żarówki).
A to zamiast zachęcić kogoś do skorzystania z warsztatu Tomka może zniechęcić ze względu na wysokie ceny.

PS. i odpuść sobie następnym razem bezsensowne uwagi niezwiązane z tematem, co?
Ło Bosszzzz...
No więc tak: jak dla Ciebie to 250 jest za wymianę filtrów i żarówki :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Pasi? : yesyes :

Nie wiem, co mam Ci jeszcze dokładniej napisać... Mogę napisać to samo, tylko dużymi literkami :mrgreen: 8) :mrgreen: Przy tej wizycie doszło jeszcze parę dupereli, jak wymiana zamka w drzwiach, czy wymiana reflektora na nowy, ale o tym nie piszę, bo nie były to naprawy eksploatacyjne. Podałem koszt robocizny za w/w usługi. Samochód stał w warsztacie w sumie ok. 6 godzin (a ja obok) i cały czas coś przy nim robiono. Koszt robocizny nie wydaje mi się więc zbyt wysoki w porównaniu do czasu. Nie zapominaj o wirtualnym pkt. 4 :wink:
No ale zapewne KJ doradzisz nam teraz zakład, gdzie to wszystko zrobią za 30PLN, jak sam napisałeś. Słuchamy więc 8) Tylko ja bym prosił w Warszawie lub okolicach... :roll: :roll: :roll:

Awatar użytkownika
Radicz
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1608
Rejestracja: 27 lut 2005, 0:00
Lokalizacja: Warszawa

Warsztat Tomka Seligi- Lesznowola

Post autor: Radicz » 09 maja 2006, 10:56

"pew" pisze:Radicz wrzuć na luz bo nie masz racji - faktycznie byłeś mało precyzyjny - mi też wyszło że za bzdety robocizna to 250 PLN i wyglądało to dość dziwnie :-)
OK, ja pasuję... Serwisujcie sobie fury u Panów Czesiów za 30 PLN za roboczodzień : thumbdown : : czerwona :

POZDRO!

Awatar użytkownika
pew
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 2071
Rejestracja: 13 paź 2005, 0:00
Lokalizacja: Warszawa

Warsztat Tomka Seligi- Lesznowola

Post autor: pew » 09 maja 2006, 11:11

i co się tak wściekasz? 8O :? nikt nie ma do tego warsztatu pretensji, tylko były wątpliwości co do Twojego opisu ...
Pepe le Pew
Lybra SW 2.4 jtd / była Thema i.e. turbo i 2x Delta II HPE 1.8 GT

Awatar użytkownika
tomek
Klubowicz Wspierający
Klubowicz Wspierający
Posty: 6852
Rejestracja: 16 cze 2003, 0:00
Imię: Tomek
Lokalizacja: Brodnica
Kontakt:

Warsztat Tomka Seligi- Lesznowola

Post autor: tomek » 09 maja 2006, 11:23

"Radicz" pisze:Serwisujcie sobie fury u Panów Czesiów za 30 PLN za roboczodzień
Inna sprawa, czy lepiej dac auto d zaprzyjaznionego mechanika, czy d lokalnego serwisu fiata (biora pewnie jak za zboze) czy zapylac 200 km, tracic caly dzien i jechac do polecanego przez grupowiczow warszatatu.

Nikt (prawie) nie neguje tu nakladu pracy i fachowosci Tomka z Lesznowoli ale:
Robocizna za w/w naprawy i wymiany to 250 PLN.
Nie wiadomo jaki koszt wymiany tej tuleji w zawieszeniu, bo moze to byc np. 100 zl., a wtedy koszt wymiany filtrow, plynow, zarowki i wycieraczek wynosi ~150 zl. Moga byc tez inne proporcje.
Samochód stał w warsztacie w sumie ok. 6 godzin
Odliczajac koszty czesci jakie poniosles jest to cena przyzwoita. Inna sprawa, to zalezy jak sie umowisz czy za godz. czy za robote, bo wtedy nie ma znaczenia ile czasu im to zajmie.
I jeszcze to:
3. Filtr paliwa
4. Filtr powietrza
5. Filtr p- pyłowy- 125 PLN
Rozumie, ze to cena za te 3 filtry bo nie sadze ze tylko za ostatni ;).
Tomek
Obrazek
Obrazek- tyle palił mój Passat do 194 tys. - przestałem uzupełniać tankowania :(

Awatar użytkownika
Radicz
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1608
Rejestracja: 27 lut 2005, 0:00
Lokalizacja: Warszawa

Warsztat Tomka Seligi- Lesznowola

Post autor: Radicz » 09 maja 2006, 11:27

"tomek" pisze:
3. Filtr paliwa
4. Filtr powietrza
5. Filtr p- pyłowy- 125 PLN
Rozumie, ze to cena za te 3 filtry bo nie sadze ze tylko za ostatni ;).
Niestety tylko za ten ostatni... :( Trzeba było na szybko kupić i był kupiony w ASO Fiata. Nie pomyślałem wcześniej o wymianie i nie miałem czasu podjechać np. do Intercarsu :( :( :(

Co do tulei- w całości kwoty podanej przeze mnie za robociznę uwzględniliśmy wymianę piasty!!!

Zawsze płacę za robotę, nie za czas. Ale napisałem o tych 6 godzinach, aby uzmysłowić niektórym, ile pracy było do wykonania :!: :!: :!:

Awatar użytkownika
tomek
Klubowicz Wspierający
Klubowicz Wspierający
Posty: 6852
Rejestracja: 16 cze 2003, 0:00
Imię: Tomek
Lokalizacja: Brodnica
Kontakt:

Warsztat Tomka Seligi- Lesznowola

Post autor: tomek » 09 maja 2006, 11:45

"Radicz" pisze:Niestety tylko za ten ostatni... :(
No to Cie szarpnelo, ale czasami tak jest, tylko ze z PP to chyba mozna bylo poczekac badz wymienic samodzielnie, ale nie dyskutuje z tym.
Zawsze płacę za robotę, nie za czas. Ale napisałem o tych 6 godzinach, aby uzmysłowić niektórym, ile pracy było do wykonania :!: :!: :!:
Niestety dlatego czasami niektorych robot mechanicy nie chca sie podejmowac albo wala ceny z kosmosu. Bo jak zaplacic mechanikowi za kilka godzin walki z zardzewiala sroba? ;) a to w autach kilku letnich czesto sie zdarza.
Tomek
Obrazek
Obrazek- tyle palił mój Passat do 194 tys. - przestałem uzupełniać tankowania :(

KJ
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 223
Rejestracja: 10 lut 2005, 0:00
Lokalizacja: Warszawa

Warsztat Tomka Seligi- Lesznowola

Post autor: KJ » 09 maja 2006, 12:11

"Radicz" pisze:
"KJ" pisze:No to weź to napisz jakoś dokładniej, bo z pierwszego maila wynika mniej więcej coś takiego, że te 250 to za wymianę filtrów i oleju (no i żarówki).
A to zamiast zachęcić kogoś do skorzystania z warsztatu Tomka może zniechęcić ze względu na wysokie ceny.

PS. i odpuść sobie następnym razem bezsensowne uwagi niezwiązane z tematem, co?
Ło Bosszzzz...
No więc tak: jak dla Ciebie to 250 jest za wymianę filtrów i żarówki :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Pasi? : yesyes :

Nie wiem, co mam Ci jeszcze dokładniej napisać... Mogę napisać to samo, tylko dużymi literkami :mrgreen: 8) :mrgreen: Przy tej wizycie doszło jeszcze parę dupereli, jak wymiana zamka w drzwiach, czy wymiana reflektora na nowy, ale o tym nie piszę, bo nie były to naprawy eksploatacyjne. Podałem koszt robocizny za w/w usługi. Samochód stał w warsztacie w sumie ok. 6 godzin (a ja obok) i cały czas coś przy nim robiono. Koszt robocizny nie wydaje mi się więc zbyt wysoki w porównaniu do czasu. Nie zapominaj o wirtualnym pkt. 4 :wink:
No ale zapewne KJ doradzisz nam teraz zakład, gdzie to wszystko zrobią za 30PLN, jak sam napisałeś. Słuchamy więc 8) Tylko ja bym prosił w Warszawie lub okolicach... :roll: :roll: :roll:
Radek, odpuść sobie takie komentarze. Jak widzisz nie tylko ja tak odczytałem pierwszego maila, więc zamiast robić bezsensowne komentarze napisz po prostu dokładnie co było wycenione na 250 pln. I tyle.

Też bym chciał żeby w okolicach Warszawy był dobry i niedrogi zakład zajmujący się Lanciami, ale jak na razie z Twojego maila to nie wynikało (w każdym razie odnośnie ceny, bo fachowości Tomka z Lesznowoli podważac nie mam ani podstaw ani zamiaru).

A co do tego ile ja płacę to już napisałem. I nie, nie w Łodzi tylko w Warszawie (no, prawie, bo to Marki zdaje się już są).


PS. zanim napiszesz coś jak powyżej, to weź spokojnie przeczytaj akapit posta otwierającego wątek i dotyczącego tych 250 pln. I zobacz co z niego wynika.
******* KJ ******

Awatar użytkownika
larry123
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 939
Rejestracja: 01 wrz 2005, 0:00
Lokalizacja: Warszawa-Bródno-Białołęka
Kontakt:

Warsztat Tomka Seligi- Lesznowola

Post autor: larry123 » 09 maja 2006, 13:09

"KJ" pisze:no, prawie, bo to Marki zdaje się już są
Gdzie w Markach serwisujesz kapiszona ???

ODPOWIEDZ

Wróć do „::: Mazowieckie :::”