Strona 2 z 2

Re: Monte Carlo Historique - Start z Warszawy

: 27 sty 2012, 12:04
autor: Nat
W niedzielę start do tegorocznej edycji rajdu Monte Carlo Historique. Po raz kolejny odbędzie się w Warszawie.
Kto pojawi się na Placu teatralnym o 12.30?
Warto przyjść, nie tylko dlatego, że będą piękne i wspaniałe auta (w tym roku 19), ale i po to, by pokibicować naszemu forumowiczowi Banemu, który w tym roku ściga się pięknie zrobioną Zastavą 1100p z numerem bocznym 110.
Zapraszam!

Re: Monte Carlo Historique - Start z Warszawy

: 27 sty 2012, 12:05
autor: Seth
właśnie w tym roku bardzo mało startujących jest :( ale pewnie się przejdę. w razie czego - łysawy, brodaty, w zielonej kurtce, z Pentaxem w ręku - albo niebieskie Mini (jak w podpisie)

Re: Monte Carlo Historique - Start z Warszawy

: 27 sty 2012, 12:10
autor: Nat
Seth pisze:właśnie w tym roku bardzo mało startujących jest :( ale pewnie się przejdę. w razie czego - łysawy, brodaty, w zielonej kurtce, z Pentaxem w ręku - albo niebieskie Mini (jak w podpisie)
Tak, w zeszłym roku byo bardziej okazale, ale i tak imprezka fajna,
Jakoś się spotkamy, w razie czego to ogolony, w czerwonej kurtce, otoczony trojgiem fanów motoryzacji płci obojga i wieku różnego, z Panasonikiem w ręce. ;)
Zadałoby się szyku przyjeżdżając integralką, ale szkoda mi ją solić, więc nie napiszę czym przyjedziemy :lol:
Zresztą i tak trudno tam będzie zaparkować - cały Plac T. będzie zajęty.

Re: Monte Carlo Historique - Start z Warszawy

: 27 sty 2012, 12:12
autor: Ecnelis
Można gdzieś znaleźć pełną, warszawską listę startową (znalazłem tylko polskie załogi)?

Re: Monte Carlo Historique - Start z Warszawy

: 27 sty 2012, 12:17
autor: Nat
Start z Warszawy:

57 Mauritz Lange / Hans Sylvan - Porsche 911L (1968)
105 Jerzy Walentowicz / Wojciech Walentowicz - Alfa-Romeo 2000 GTV (1972)
106 Bernhard Jensch / Andreas Platzer - Bmw 2002 TI (1970)
107 Robert Burchard / Grzegorz Gac - Polski Fiat 125p (1979)
110 Piotr Bany / Marcin Wydra - Zastawa 1100p (1979)
115 Adam Polak / Krzysztof Polak - Polski Fiat 125p (1978)
117 Tomasz Jaskłowski / Karol Jaskłowki - Polski Fiat 125p (1972)
121 Jean-Pierre Monieque / Jean-Pierre Maryl - Citroen DS 21 (1970)
125 Stanislaw Postawka / Andrzej Postawka - Polski Fiat 125p (1976)
156 Andrzej Duszyński / Błażej Mosiołek - Polski Fiat 125p (1973)
157 Marian Czapka / Emilia Czapka - Alfa Romeo 2000 GTV (1973)
159 Włodzimierz Cierliński / Jacek Miller - Polski Fiat 125p (1977)
163 Karel Mach / Jan Blaha - Skoda 130 RS (1976)
166 Stanislav Kopt / Vlastimil Bidelnica - Skoda 1000 MB (1968)
183 Erich Oelschlagel / Sebastian Kklackl - Bmw 2002 (1971)
185 Johannes Huber / Gerald Hegenbart - Porsche 911 Carrera RS (1973)
200 Günter Krause / Jörg Holzer - Bmw 2002 (1975)
220 Andreas Vielgut / Alfred Tuchel - Bmw 3.20 I (1977)
229 Antoine Brajkovic / Didier Simonis - Ford Escort RS 2000 (1979)


W tym roku można startować i z Oslo, stąd mniejsza ilość startujących u nas w porównaniu do zeszłorocznej edycji.
RallyeHistorique-Liste_Engages_2012.pdf

Re: Monte Carlo Historique - Start z Warszawy

: 27 sty 2012, 12:59
autor: Ecnelis
Dzięki! :) Trochę biednie...

Re: Monte Carlo Historique - Start z Warszawy

: 29 sty 2012, 19:53
autor: Nat
Byliśmy na Placu Teatralnym ok. 11:30, czyli na godzinę przed startem.
Mieliśmy więc luz do robienia fotek, bo ludzi nie było jeszcze zbyt wiele, ale z uwagi na mróz trzeba było szybciej zwiewać.
Oto efekty wizyty:
IS_P1120142.jpg
IS_P1120144.jpg
IS_P1120145.jpg
IS_P1120146.jpg
P1120192.JPG
IS_P1120147.jpg
IS_P1120148.jpg
IS_P1120149.jpg
IS_P1120150.jpg
IS_P1120151.jpg
IS_P1120153.jpg
IS_P1120154.jpg
IS_P1120155.jpg
IS_P1120156.jpg
IS_P1120157.jpg
IS_P1120158.jpg
IS_P1120160.jpg
IS_P1120161.jpg
IS_P1120162.jpg
IS_P1120163.jpg
IS_P1120164.jpg
IS_P1120165.jpg
IS_P1120166.jpg
IS_P1120167.jpg
IS_P1120168.jpg
IS_P1120169.jpg
IS_P1120170.jpg
IS_P1120171.jpg
IS_P1120173.jpg
IS_P1120174.jpg
IS_P1120175.jpg
IS_P1120178.jpg
IS_P1120180.jpg
IS_P1120182.jpg
IS_P1120183.jpg
IS_P1120184.jpg
IS_P1120186.jpg
IS_P1120187.jpg
IS_P1120188.jpg
IS_P1120189.jpg
IS_P1120190.jpg
IS_P1120193.jpg
IS_P1120194.jpg

Re: Monte Carlo Historique - Start z Warszawy

: 29 sty 2012, 20:38
autor: Rutuś
Fajne fotki a przy okazji troszkę historii motoryzacji

Re: Monte Carlo Historique - Start z Warszawy

: 30 sty 2012, 15:33
autor: solarzmr
Ja w tym roku na starcie nie byłem z powodów feriowo-wyjazdowych. Ale w drodze powrotnej do Warszawy, na katowickiej w okolicach Tomaszowa Mazowieckiego mijałem po kolei wszystkie startujące załogi. Czyli prawie jakbym był na trasie. Zdjęć niestety brak, bo siedziałem za kółkiem : beczy :

Re: Monte Carlo Historique - Start z Warszawy

: 08 lut 2012, 9:40
autor: Nat
Wszystko dobre, co się dobrze kończy :!:
Wygrali Belgowie na Oplu Kadecie, drugie miejsce Francuzi, na moim wymarzonym Renault Alpine A310, pierwsza Lancia na 13 miejscu (Fulvia HF).
Polacy świetnie - na 22 miejscu Stanisław Postawka na Fiacie 125p : brawa :
na 30 miejscu, gość któremu kibicowałem - nasz forumowicz Piotrek Bany na Zastavie 1100P : brawa : : brawa : : brawa :
a na 35 miejscu Jerzy Walentowicz na Alfa Romeo 2000 GTV. : brawa :
Rajd ukończyło 214 załóg, nie ukończyło aż 75, głównie z przyczyn awarii mechanicznych.

Re: Monte Carlo Historique - Start z Warszawy

: 12 lut 2012, 12:53
autor: Rutuś
Tygodnik Regionalny powiat otwocki z dnia 9 lutego 2012 zamieścił artykuł na temat startu w rajdzie załogi Piotr Bany Marcin Wydra.

link

Re: Monte Carlo Historique - Start z Warszawy

: 16 lut 2012, 15:46
autor: Nat
Obrazek
i relacja Piotra z 5 lutego...
"Powoli wracamy do normy...
Rajd się już skończył,wyniki dużo powyżej oczekiwań.
Dziękujemy wszystkim za ogromne wsparcie.
Cieszymy się sukcesem.
Po raz pierwszy w historii Rajdu Historycznego Polacy odebrali puchary,
niestety Mazurka nam nie zagrali,musimy kiedyś wygrać generalkę.
Rajd był w porównaniu do zeszłego roku bardzo trudny.
O taki rajd nam chodziło,większość odcinków jechaliśmy na maxa.
Gdyby było sucho pewnie do 50 miejsca na mecie byli by ,,księgowi''.
Kalibracja haldy nie miała dużego znaczenia,samochód i szybki kierowca to był klucz do sukcesu. Dwa razy niestety podbiłem oko Zosi ale delikatnie...
Lód był w różnych miejscach, czasami pod śniegiem innym razem na suchym asfalcie.
Przed ostatnim etapem mieliśmy jeszcze większą presję na dojechanie do mety.
Studziliśmy się nawzajem z Marcinem, na odcinkach czasem rzucało samochodem po metr na bok, ryzyko było spore.
Na ostatnim odcinku pętli Monaco-Monaco (29km) wyprzedziliśmy 11 samochodów,
a i tak na mecie brakowało nam do średniej 1000m.
Osobiście odniosłem dwa sukcesy w jednym. Wysokie miejsce w rajdzie, najwyższe w klasie i znów udało mi się zbudować samochód, do którego dolewaliśmy tylko paliwo i płyn do spryskiwacza. Serwis w składzie Minio, Tommi, Bartek spisywał się znakomicie. Zamiast ustalonego 1-2 serwisów mieliśmy 3-4.
Nie wiem jak chłopaki to robili, ale dzięki temu mogliśmy oszczędzać trochę opony.
Do dnia wyjazdu na rajd we Francji nie było śniegu, w ostatniej chwili kupiliśmy 8 opon kolcowanych, z 16 które mieliśmy dostać za darmo od sponsora.
Opatrzność chyba sprawiła że sponsor się nie wywiązał z umowy (kolejny) i mieliśmy te profi kolce,które naprawdę robiły robotę.
Jeszcze raz dziękuje wszystkim za zainteresowanie naszym projektem od samego początku, aż do mety rajdu:
Sponsorom AUTOAUTO i EXTRAFELGI za profesjonalne podejście do sprawy.
Piotrkowi Tyszkiewiczowi i firmie MATEUS za wsparcie.
Braciom Mniejszym z San Remo za gościnę. Wszystkim powyżej należą się wielkie podziękowania.
Niestety kilka innych firm i osób mamiło nas do do ostatniej chwili różnymi obiecankami, a My w swojej naiwności ciągle na nich liczyliśmy. Szkoda, że nas to spotkało, ale czasem po prostu spotyka się niepoważnych ludzi i mało wiarygodne firmy.
I na koniec specjalnie dziękuje mojej żonie Magdzie za wsparcie i wyrozumiałość, szczególnie przed samym rajdem. Pozdrawiam Naszą Rodzinę a w szczególności mamę Magdy, która - wiem - mimo swojej bardzo ciężkiej choroby, cały czas nas wspierała myślą i kibicowała Nam.
Dziś ruszamy w drogę powrotną, do zobaczenia w Polsce."

Obrazek

Re: Monte Carlo Historique - Start z Warszawy

: 24 kwie 2012, 9:32
autor: Bany
Przepraszam że tak późno,ale nawal pracy mam ogromny...

Serdecznie wszystkim dziękuje za kibicowanie.
Powoli myślimy o przyszłym sezonie.
W miare możliwości będe informował o zamiarach.
Na razie wychodzi na to że zmieniamy napęd i klase.
Bedzie Lada 1500S...

Żeby poczuć toche klimacik polecam film mojej produkcji:



I zarazem polecam oryginał: Czekam w Monte Carlo...

Re: Monte Carlo Historique - Start z Warszawy

: 24 kwie 2012, 10:15
autor: topcio
Znowu groszek :lol: . Gratuluję.