Strona 2 z 2
Re: Lybra - dywagacje na temat eksploatacji-wymiany
: 10 cze 2011, 16:09
autor: cysiek
Witam
Widzę ze z Warszawy jesteś. Podsyłam link do warsztatu gdzie ceny są naprawde konkurencyjne. Koledzy z forum polecają mechanika. Sam jak sie dowiadywałem o wymianę rozrządu w 2,0 to kwota była do przełknięcia. Ps przepraszam za (nie)skrócenie linku.
http://jandar.friko.pl/kontakt.htm
pozdr
Re: Lybra - dywagacje na temat eksploatacji-wymiany
: 10 cze 2011, 19:44
autor: esokiraly
dziękuję za te konstruktywne wypowiedzi.
co do słów drv
pytanie o felgi było z zupełnie innego powodu i kompletnie innej "finansowej puli".
Re: Lybra - dywagacje na temat eksploatacji-wymiany
: 11 cze 2011, 0:11
autor: Big daddy
Mnie części do rozrządu kosztowały coś koło 420pln, nie patrzałem w twój link ale pompe też miałem bugatti,pasek dayco, rolki SKF w aso powiedzieli że daliby to samo tylko za 650PLN

wymiana 250pln i tu myśle że 100 możesz znależć taniej, czyli koło 6 stówek.
Tarcze i klocki np mikoda+jakies DELPHI w 330 plnów sie zmieścisz, wymienisz sam na forum jest nawet fotorelacja jak to zrobić, nie czekaj bo możesz żałować że auto pójdzie na złom, bo jak teraz masz takie rozterki ze względu na brak kaski, to po pęknięciu paska zostaje tylko szubienica

Re: Lybra - dywagacje na temat eksploatacji-wymiany
: 11 cze 2011, 1:08
autor: FXX
lulu85 pisze:Kosztuje pi razy drzwi tyle samo w 1.9 tdi i 1.9 jtd/2.4 jtd , wiem bo wymieniałem - czyli niedużo względem innych marek. Razem z wymianami w TDS/JTD/TDi kosztowało mnie to łącznie +/- 700-800 pln. wraz z częściami.
W Audi A4 B6 jest ten sam motor co w Pasku.
To w takim razie nie wiem czemu znajomy płacił blisko 1200zł za rozrząd do 1,9TDi, a za Lybrę z robocizną płaciliśmy coś ok 650zł

Re: Lybra - dywagacje na temat eksploatacji-wymiany
: 11 cze 2011, 7:58
autor: Krissu1980
FXX pisze:lulu85 pisze:Kosztuje pi razy drzwi tyle samo w 1.9 tdi i 1.9 jtd/2.4 jtd , wiem bo wymieniałem - czyli niedużo względem innych marek. Razem z wymianami w TDS/JTD/TDi kosztowało mnie to łącznie +/- 700-800 pln. wraz z częściami.
W Audi A4 B6 jest ten sam motor co w Pasku.
To w takim razie nie wiem czemu znajomy płacił blisko 1200zł za rozrząd do 1,9TDi, a za Lybrę z robocizną płaciliśmy coś ok 650zł

pewnie w TDi musieli cały przód auta rozebrać, żeby dojść do rozrządu, a Lybrze nawet osłony pod silnikiem nie zdejmowałem przy wymianie

Re: Lybra - dywagacje na temat eksploatacji-wymiany
: 11 cze 2011, 8:41
autor: Ciechu
Co będzie jak Ci wydech padnie

amory lub coś w silniku. Części do Lybry moim zdaniem naprawde nie są tanie.
Re: Lybra - dywagacje na temat eksploatacji-wymiany
: 11 cze 2011, 15:18
autor: andre79
Nie narzekaj tylko wymieniaj. Oszczędny traci dwa razy, jak Ci padnie coś w trasie to wtedy będziesz płakał.
Ja po zakupie miałem do wymiany rozrząd z pompą, świece, sprężynę, dwie opony, przepływomierz, tuleje wahacza przedniego i wężyk od turbo, oczywiście płyny i olej. Ciężko było, ale zrobiłem za jednym razem i teraz mam spokój, do samochodu wsiadam aby cieszyć się jazdą, a nie bać że za chwilę mi coś poleci.
Każdy samochód się psuje i każdy trzeba naprawiać, a nie jeździć bez napraw i później płakać jaki ja szmelc kupiłem, albo lancie to się psują.
Oczywiście są tańsze samochody w utrzymaniu, ja mam np jeszcze lanosa z 2000r, ale mojej Lyberki nie zamieniłbym na nic w tym przedziale cenowym i rocznikowym.
Tak więc robić i jeździć.
Re: Lybra - dywagacje na temat eksploatacji-wymiany
: 12 cze 2011, 1:48
autor: lulu85
FXX pisze:lulu85 pisze:Kosztuje pi razy drzwi tyle samo w 1.9 tdi i 1.9 jtd/2.4 jtd , wiem bo wymieniałem - czyli niedużo względem innych marek. Razem z wymianami w TDS/JTD/TDi kosztowało mnie to łącznie +/- 700-800 pln. wraz z częściami.
W Audi A4 B6 jest ten sam motor co w Pasku.
To w takim razie nie wiem czemu znajomy płacił blisko 1200zł za rozrząd do 1,9TDi, a za Lybrę z robocizną płaciliśmy coś ok 650zł

A jesteś pewien że 1.9 TDi ? Bo ostatnio pisałeś o koledze z Audi który ma 2.5 TDi v6 a tam rozrząd już nie kosztuje tak malutko?
w 1.9 tdi nie ma żadnych grubych cudów które podwyższają koszty wymiany i mieści się ona w granicach 800 pln. spokojnie bo pytałem u kilku osób.
Re: Lybra - dywagacje na temat eksploatacji-wymiany
: 12 cze 2011, 10:14
autor: Rafako
lulu85 pisze:
A jesteś pewien że 1.9 TDi ? Bo ostatnio pisałeś o koledze z Audi który ma 2.5 TDi v6 a tam rozrząd już nie kosztuje tak malutko?
w 1.9 tdi nie ma żadnych grubych cudów które podwyższają koszty wymiany i mieści się ona w granicach 800 pln. spokojnie bo pytałem u kilku osób.
A rozbiórka przodu
Serdecznie pozdrawiam.
Ps. tylko mi nie pisz, że są tacy, co robią bez zdejmowania i jest ok, bo rzucę kontrargument, że znam takich, co w Lybrze 2,0 20V wymieniają rozrząd bez wyjmowania silnika i się da...
...tylko efekty tej operacji, nie zawsze są zbieżne z oczekiwaniami

Re: Lybra - dywagacje na temat eksploatacji-wymiany
: 12 cze 2011, 17:14
autor: FXX
lulu85 pisze:A jesteś pewien że 1.9 TDi ? Bo ostatnio pisałeś o koledze z Audi który ma 2.5 TDi v6 a tam rozrząd już nie kosztuje tak malutko?
w 1.9 tdi nie ma żadnych grubych cudów które podwyższają koszty wymiany i mieści się ona w granicach 800 pln. spokojnie bo pytałem u kilku osób.
Kolego wiem, o czym piszę

Ta z 2,5 V6 TDi to Audi A4
B5, a ta z 1,9TDi to A4
B7
Re: Lybra - dywagacje na temat eksploatacji-wymiany
: 12 cze 2011, 18:31
autor: piterstilo
Do wymiany rozrządu w przedostatnim modelu Audi A4 1.9 TDI 115 PS, rok 2008 czyli B 6 ?, konieczne było: zdemontowanie przedniego zderzaka, maski

,reflektorów, atrapy, chłodnicy.Całkowity koszt razem z wymianą paska osprzętu, tylne tarcze +klocki wyniosło 2 tyś zł. Po znajomości i na ich częściach, w serwisie Boscha.