Wybieraj 2.0 Turbo...przy 3.0 nie ma dostępnych napinaczy. Jeśli łożysko słabe to dużo przeróbek.
Boruch ma ładne Turbo, ale silnik wymaga remontu...
Jak pięknie gadają te silniki w Lanciach...


Moderator: stabraf
To prawda, nie ważne czy to 2.0 16V, 16VT, 3.0, czy zwykłe 8v. Każdy brzmi naprawdę genialnie. Jeśli o dwulitrówki chodzi to nie słyszałem jeszcze lepszego dźwięku rzędowej czwórki... to by wyjaśniało dlaczego w Themie jest takie kiepskie audioDuch-Dziadka pisze: Jak pięknie gadają te silniki w Lanciach...![]()
Tak napisałem ponieważ mam porównanie, różnica w dynamice jest kolosalna. Niby to tylko 30 km różnicy, ale turbo robi swoje.Przemek pisze:Lukasz_TG pisze: Silnika 2.0 bez turbo nie polecam, niestety 152 km na theme to za mało...![]()
![]()
![]()
... To zabrzmiało jak wyzwanie
. 152km wcale nie jest zbyt mało, chyba że do licytacji w knajpie. Na koniec wakacji będę już miał poskładany silnik (właśnie 152km) to zapraszam do Nowego Miasta - mam tu taki fajny pas startowy do sprawdzania ile koni jest wystarczające do jazdy.
147km? jaka to wersja? bez vis mają przecież 139 czy 141 a z visem 155...Mariusz91 pisze:To prawda, nie ważne czy to 2.0 16V, 16VT, 3.0, czy zwykłe 8v. Każdy brzmi naprawdę genialnie. Jeśli o dwulitrówki chodzi to nie słyszałem jeszcze lepszego dźwięku rzędowej czwórki... to by wyjaśniało dlaczego w Themie jest takie kiepskie audioDuch-Dziadka pisze: Jak pięknie gadają te silniki w Lanciach...![]()
Jeśli o ceny Them chodzi to nie spodziewaj się cudów za 2500. Nikt zadbanej, dobrej Themy za takie pieniądze nie odda
Ps. Moje 147KM daje naprawdę dużo możliwości więc nie przesadzajmy że to mało w aucie które wazy 1250kg