Może na początek sprawdź z ilu Lybr jest złożony Twój egzemplarz
Wymagasz od 13 letniego samochodu, żeby nawet przewodu gumowe były w super stanie? Weź może jakieś leki albo kup nową furę, bo aż szkoda tego słuchać.
BlackLybraSW pisze:- jak może pęknąć rurka podciśnienia w silniku ?
Guma się starzeje, tak samo jak guma w oponach. W innych markach też występuje - patrz chociażby Audi A4, w dwóch egzemplarzach mojego kolegi pękały przewody od turbo.
BlackLybraSW pisze:- jak może peknąć rurka intercoolera w silniku ?
Patrz wyżej, w Audi również pękają.
BlackLybraSW pisze:- jak mogą pęknąć sprężyny ? ( tutaj to ewenement na skale światową )
Bzdura, w Espero tylne sprężyny też mi strzeliły. Na dniach pękły mojemu wujowi w Passacie B5.
BlackLybraSW pisze:- ciągłe stukanie i pukanie elementów w srodku !
Domyślam się, że chodzi Ci o stukanie zawieszenia - zrób je do porządku na porządnych częściach, a nie tanich zamiennikach i problem zniknie.
BlackLybraSW pisze:- skrzypienie w srodku !
Dziwne, u mnie nie występuje mimo przebiegu już ponad 270tys. km
BlackLybraSW pisze:- przecieranie się kabli oraz przewodów od poduszek bocznych !
- przecieranie sie kabli od pasów kierowcy !
Niełączące kostki - spoko, zdarzy się. Ale przecierające się kable? Ładnie była bita?
BlackLybraSW pisze:- ciągle a nawet non stop przepalajace się żarówki !
Również nie występuje u mnie... Owszem H7 nie są tak żywotne jak H1, ale to w każdym samochodzie to wychodzi i każdy kto ma H7 narzeka. W Oplach, Kiach, Renault u ojca w robocie też idą hurtowe ilości.
BlackLybraSW pisze:- co roczna wymiana łaczników !
- co roczna wymiana wahaczy !
Jw. kup dobre, markowe części (niestety nie tanie) i będziesz miał spokój. Jeśli mnie nie myli to Ty kilka razy pisałeś o kupnie jakiś tanich zamienników wahaczy to teraz wychodzi. Mój tato na obecnych TRW zrobił już ok. 70tys. km po naprawdę dziurawych drogach i dalej jest sztywno i cicho. Łączniki teraz również TRW, bo poprzednie kupił jakiś zamiennik, który z wytłuczonymi gumami na drążku nie wyrobił.
BlackLybraSW pisze:- zapiekanie się klocków tył gdy jest mokro !
Pierwsze słyszę, nigdy tego nie miałem, nawet jak zimą zostawiłem zaciągnięty ręczny.
BlackLybraSW pisze:Panowie to NIE wszytko ! Ten samochód to Porażka każdego kierowcy ! O częściach i ich cenach NIE wspomnę !
Jestem pewny na 101% że już nigdy nie kupię Włoskiego samochodu i piszcie co chcecie o VW , Skodach a nawet Fordach ale nigdy nie słyszałem zeby własciciele tych samochodów mieli tyle anomali i problemów !!!
AMEN
Skoro nie słyszałeś to widocznie nie chcesz o nich słyszeć i tyle. Moi koledzy mają A4 B5 z 1,9TDi i 2,5 V6 TDi. Zawieszenie równie trwałe co w Lybrze - jeśli nie kupisz zestawu wahaczy za 1,5tys. zł to zapomnij o spokojnej jeździe przez dłuższy czas. Gumy przy silniku również pękają, m.in. od podciśnienia turbiny.
A do tego chociażby regeneracja pompy wtryskowej, która w 2,5 V6 TDi pada jak chce, czy wycierające się wałki.
Sorry, ale jedyne co mi się nasuwa, to to, że kupiłeś padlinę i tyle.