Strona 2 z 2
Re: Delta III - zamiana fabrycznego radia na oryginalne NAVI
: 11 lut 2014, 7:41
autor: pawelj18
Dziekuje chlopaki za porady i informacje.
Z tego co widzę, to dzięki temu, ze nie mam blue&me nie powinienem mieć problemów po podłączeniu navi. Teraz chodzi tylko o to, aby znaleźć ja właśnie nie samą, ale całą w komplecie z kartą kodów itp.
Dzięki jeszcze raz.
Re: Delta III - zamiana fabrycznego radia na oryginalne NAVI
: 11 lut 2014, 10:15
autor: Valdi
Jak już kupisz ,to daj znać obowiązkowo jak Ci poszło,bo to jest bardzo ciekawy temat.Powodzenia.
Re: Delta III - zamiana fabrycznego radia na oryginalne NAVI
: 11 lut 2014, 11:25
autor: Dawid
Panowie.Zawsze będą problemy po przekładce plug&play.Nigdy nie będzie to chodziło tak jak powinno.Jest opcja albo osiowania (nie do końca udane rozwiązanie)albo zgrać logi z auta w to urządzenie wyposażone i wgrać do swojego samochodu.Temat jest ciekawy i cały czas rozwijany.
Re: Delta III - zamiana fabrycznego radia na oryginalne NAVI
: 11 lut 2014, 11:33
autor: pawelj18
Valdi pisze:Jak już kupisz ,to daj znać obowiązkowo jak Ci poszło,bo to jest bardzo ciekawy temat.Powodzenia.
No wlasnie temat jest bardzo ciekawy dlatego tez pozwolilem sobie go zalozyc. Oczywiscie bede go updatowal jesli zdecyduje sie na zakup navi no i oczywiscie jesli znajda taka kompletna.
Co by nie bylo mam nadzieje, ze w dyskusje wlacza sie rowniez inni forumowicze.
Re: Delta III - zamiana fabrycznego radia na oryginalne NAVI
: 11 lut 2014, 12:02
autor: Dawid
Sam z checią będę temat śledził bo dotyczy to również moich spostrzeżeń i problemów z Instantem.
Re: Delta III - zamiana fabrycznego radia na oryginalne NAVI
: 26 maja 2017, 15:29
autor: Vardal
Witam,jakiś czas temu kupiłem oryginalnego instanta do Delty bez mapy bez kodu bez kabli i teraz tak:radio udało mi się rozkodować,jest firma zajmująca się tym koszt to około 170zł i mamy master code,kable quadlock-->iso idzie bez problemu dokupić koszt też nie jest wysoki mapy mnie na razie nie interesują bo samą nawigacją będę zajmował się później.
Rzecz w tym że blue & me nie mam także wyświetlanie się piosenek mnie nie interesuje, z płyty działa normalnie chodzi,ogólnie wszystkie opcje w radiu działają zużycie paliwa jest wyświetlane itd natomiast natrafiłem na 2 problemy:
W opcjach języka mam różne języki w tym polski natomiast po wybraniu języka i potwierdzeniu że chcę go użyć wywala komunikat że się nie da....
Druga sprawa to taka że na radiu oryginalnym zwykłym sterowanie z kierownicy stacjami działało na zasadzie wyboru zapisanych stacji od 1-6
natomiast obecnie wygląda to tak,że w radiu mam zapisanych 6 stacji ale z kierownicy zmienia mi jedynie fale góra <--> dół a nie zapisane stacje tak jak to było poprzednio co mi średnio się podoba interesuje mnie czy w tym radiu tak jest czy coś jest źle podpięte ?
jeszcze jedna ciekawostka też nie wiem czy to normalne czy coś jest nie tak mianowicie siedząc w samochodzie zamykam drzwi radio jeszcze chwile sobie "pracuje" mimo że jest wyłączone dopiero po jakichś 2 minutach cichnie całkowicie jak się już wyłączy całkiem, auto mam zamknięte normalnie i naciskając guzik na pilocie do otwierania samochodu radio od razu zaczyna "pracować" czyli cichutku brzęczeć jakby wentylatorek w nim chodził czy coś na ten wzór po 1-2 minutach cichnie na stałe czy to jest w nim normalny objaw czy coś nie halo ??
proszę o jakieś info jak ktoś tu zajrzy

Re: Delta III - zamiana fabrycznego radia na oryginalne NAVI
: 28 maja 2017, 0:39
autor: Tomzik
Vardal pisze: ↑26 maja 2017, 15:29jeszcze jedna ciekawostka też nie wiem czy to normalne czy coś jest nie tak mianowicie siedząc w samochodzie zamykam drzwi radio jeszcze chwile sobie "pracuje" mimo że jest wyłączone dopiero po jakichś 2 minutach cichnie całkowicie jak się już wyłączy całkiem, auto mam zamknięte normalnie i naciskając guzik na pilocie do otwierania samochodu radio od razu zaczyna "pracować" czyli cichutku brzęczeć jakby wentylatorek w nim chodził czy coś na ten wzór po 1-2 minutach cichnie na stałe czy to jest w nim normalny objaw czy coś nie halo ??
To akurat jest normalny objaw - czas to 2 minuty.
Jak masz wyłączony zapłon to przez 2 minuty możesz włączyć i słuchać radia. Po 2 minutach od wyłączenia zapłonu się ono wyłącza. W ciągu tych 2 minut jest w stanie hm... "stand by" (?) co objawia się właśnie cichym odgłosem jakby wiatraczka. Zauważ, że w ciągu tych 2 minut jak włączysz radio na wyłączonym zapłonie to od razu masz ekran radia i radio gra. Po upływie 2 minut jeśli radia nie włączysz to ten "wiatraczek" cichnie i wtedy po uruchomieniu radio startuje od początku, tzn. najpierw logo Lancii i chwilka mija zanim usłyszysz głos i zobaczysz ekran radia.
Z tego co pamiętam podobnie jest z szybami. Po wyłączeniu zapłonu w ciągu 2 minut można jeszcze otwierać okno i zamykać a potem trzeba już włączyć zapłon.
Re: Delta III - zamiana fabrycznego radia na oryginalne NAVI
: 03 kwie 2020, 18:58
autor: Łukadz
Witam,
Mogę prosić o podanie linków gdzie można kupić przejściówki ISO i każdą inną która jest potrzebna, aby odpalić oryginalne radio z navi? Zakupiłem z navi instant, ale kości nie pasują? Może ktoś pomoże? Serdecznie dziękuję!
Re: Delta III - zamiana fabrycznego radia na oryginalne NAVI
: 06 kwie 2020, 5:37
autor: Fazi8521