
PS.
Największe problemy jakie znam w aucie to Turbina i Dwumas

Więc jakie by nie były osiągi ale raczej podziękuje

Moderator: stabraf
No to lecimyTomzik pisze:Najlepszy jest zdecydowanie 20VTMaciekTOS pisze:Tak swoją drogą jaki jest wg was najlepszy silnik benzynowy patrząc na spalanie LPG osiągi i awaryjność , tak sobie wymyśliłem że najlepszy będzie 2.0 20v ten 155KM![]()
OC płacisz jak za 2-litrówkę, osiągi masz co najmniej na poziomie 3-litrówki. Spalanie masz na znacznie niższym poziomie niż 3-litrówki. Sądzę, że przy spokojnej jeździe potrafi spalić spokojnie w okolicach 2,4, albo i niżej. Jak się depnie to wiadomo, że chla, ale też raczej mniej niż V6 a stadko 220 koników to już sporo do wykarmienia. Mi paliła do 14l LPG, kręcić wysoko tego silnika nie trzeba.
Wady:
- brak zamiennika dwumasy (pozostaje druciarstwo)
- raz na 100-200 tysięcy trzeba by zrobić turbo (u mnie nie było nigdy robione a fura miała 280 tysięcy jak ją sprzedawałem, ale już leciutko pogwizdywało)
- jesteś skazany na drogi wydech Imasaf'a, ale warto, wydech od 2,0/2,4 to odczuwalny kaganiec dla silnika
Gdybym kiedykolwiek miał wrócić do Kappy to nie wyobrażam sobie innej jednostki niż 20VT - wg mnie jest genialna a mój obecny 2,0 Multijet w Delcie nawet starej 20VT butów nie jest godzien pucować jeśli chodzi o frajdę z jazdy.