Strona 2 z 2
Re: Kłopoty z częściami i rynkowe znikanie Kappy
: 16 mar 2015, 7:00
autor: carincton
Części używane do kappy są tańsze niż do niemieckich aut i dostępne w internecie i w ten sposób można się ratować. Obecnie wymieniam sprzęgło na oryginał Valeo, zapłaciłem 525 plus 20 zl przesyłka, do audi a6 dla porównania kosztuje Valeo 1200 zł, do Mercedesa E klasy 1100 zł, a do BmW 5 1800 zł.
Re: Kłopoty z częściami i rynkowe znikanie Kappy
: 22 mar 2015, 8:15
autor: Tiger-baza
Jak ktoś widzi problem to niech astrą jeździ.
Re: Kłopoty z częściami i rynkowe znikanie Kappy
: 22 mar 2015, 11:17
autor: carincton
Wymiana sprzęgła w kappie: sprzęgło 540 zł z przesyłką Valeo, uszczelniacz wałka sprzęgłowego skrzyni biegów 85 zł oryginał, uszczelniacz wału korbowego tyli 80 zł Victor Reinz, Wymiana sprzęgła przy pomocy kolegi i w jego garażu 100 zł. Wszystkie części dostępne od razu, na uszczelniacz skrzyni czekałem 1 dzień, sprzęgło było dostępne w najbliższym dużym mieście, uszczelniacz wału korbowego był w kilku sklepach motoryzacyjny dostępny od ręki. Cena za sprzęgło w porównaniu z BMW bajka, bo do BMW 5 kosztuje ok 1800 zł.
Re: Kłopoty z częściami i rynkowe znikanie Kappy
: 22 mar 2015, 11:30
autor: papawhiski
Dokładnie jak piszecie, autko fajne, jak każda Lancia, a jak ktoś nie chce, to niech kupi np. Mazdę, i będzie wszystko od ręki taniutko, oczywiście w oryginale i będzie np kupując przegub liczył ząbki i takie tam.
www.deltacar.pl
Re: Kłopoty z częściami i rynkowe znikanie Kappy
: 27 mar 2015, 7:30
autor: Tiger-baza
Mówisz o mazdzie 6 mps? hehe kolo mnie poszła taka za grosze...