No i morał z tego taki, ze moze i te KUNIE troche rosna, ale moment obr maleje a wraz z nim maleje ciag bryczki(poza Dolot typ-Carbon). Jak dla mnie oplacalne tylko przy profesjonalnym montazu."pawcio1" pisze:Panowie chyba Was zaskocze!W magazynie Motor z 25/09/2006 jest bardzo ciekawy artykul na ten temat!Testowano szereg rozwiazan w/w tematu i za karzdym razem skrupulatnie badano zachowanie samochodu na hamowni,samochod Fiat Punto 1.2 75km rezultaty:
-Nowy filtr seryjny:79,6km przy 6133 ob/min 112,8Nm przy 4204ob/min
-Wklad K&N: 80km przy6056 ob/min 112,9Nm przy 4034ob/min
-Filtr stozkowy otwarty:81,5km przy 6081ob/min 109,6Nm przy4370ob/min
-Filtr stozkowy zamkniety:81,9km przy6087ob/min 110,4Nm przy4196ob/min
-Dolot typ-Carbon: 82km przy 6363ob/min 115,8Nm przy 4198ob/min
-Zuzyty filtr seryjny:78,7km przy 6104ob/min 109,7Nm przy4080ob/min
I co Wy na to? Wszystko badali na nowoczesnej hamowni,gdzie blad moze wyniesc 0,1km!!!
Nuova Delta - filtr stozkowy
Nuova Delta - filtr stozkowy
Lancia Lybra SW 1.8 16VLX+ Navi
Mercedes C-klase 200 kompresor
Peuegot 307 SW HDI 110ps
Mercedes C-klase 200 kompresor
Peuegot 307 SW HDI 110ps
Nuova Delta - filtr stozkowy
czytałem te bzdury tu przykład "dolotu typu carbon " wykonanego do alfy 3,2 gta i niczym on się nie różnił od fabrycznego poza wyglądem http://img154.imageshack.us/my.php?image=1000004ir8.jpg
Nuova Delta - filtr stozkowy
Neron jesli przyrost mocy rzedu 3-5km jest odczuwalny w samochodach mocy 300-400 km to chyba jest tak samo z autkiem co ma 130-150??? Fakt faktem konikow przybywa a moment troszke sie zmniejsza!!! Nie jestem szczegolnym zwolennikiem,ani przeciwnikiem filtrow i innych tam dolotow...na pewno dziwiek jest fajniejszy!!!"Neronq" pisze:A jaki moral z tego ??"pawcio1" pisze:Panowie chyba Was zaskocze!W magazynie Motor z 25/09/2006 jest bardzo ciekawy artykul na ten temat!Testowano szereg rozwiazan w/w tematu i za karzdym razem skrupulatnie badano zachowanie samochodu na hamowni,samochod Fiat Punto 1.2 75km rezultaty:
-Nowy filtr seryjny:79,6km przy 6133 ob/min 112,8Nm przy 4204ob/min
-Wklad K&N: 80km przy6056 ob/min 112,9Nm przy 4034ob/min
-Filtr stozkowy otwarty:81,5km przy 6081ob/min 109,6Nm przy4370ob/min
-Filtr stozkowy zamkniety:81,9km przy6087ob/min 110,4Nm przy4196ob/min
-Dolot typ-Carbon: 82km przy 6363ob/min 115,8Nm przy 4198ob/min
-Zuzyty filtr seryjny:78,7km przy 6104ob/min 109,7Nm przy4080ob/min
I co Wy na to? Wszystko badali na nowoczesnej hamowni,gdzie blad moze wyniesc 0,1km!!!
Ze oplaca sie montowac takie rozwiazania w autach powyzej 400KM bo wtedy dopiero bedzie odczuwalny przyrost KM i Nm

Była Lancia Delta Hpe 1.8 16v vvt
Była Kappa 2.0 16v T.
Jest Alfa Romeo 166 3.0 V6
Była Kappa 2.0 16v T.
Jest Alfa Romeo 166 3.0 V6
Nuova Delta - filtr stozkowy
nie chodzi o to, ze przy mocy 400KM jest przyrost 3-4KM bo tyle to jest przy 75km ale procentowy przyrost mocy i teoretycznie dla takiego mocnego silnika to 20-30KM przyrost jest niby realny bo to w ten sposob trzeba interpretowac"pawcio1" pisze:Neron jesli przyrost mocy rzedu 3-5km jest odczuwalny w samochodach mocy 300-400 km to chyba jest tak samo z autkiem co ma 130-150??? Fakt faktem konikow przybywa a moment troszke sie zmniejsza!!! Nie jestem szczegolnym zwolennikiem,ani przeciwnikiem filtrow i innych tam dolotow...na pewno dziwiek jest fajniejszy!!!"Neronq" pisze:A jaki moral z tego ??"pawcio1" pisze:Panowie chyba Was zaskocze!W magazynie Motor z 25/09/2006 jest bardzo ciekawy artykul na ten temat!Testowano szereg rozwiazan w/w tematu i za karzdym razem skrupulatnie badano zachowanie samochodu na hamowni,samochod Fiat Punto 1.2 75km rezultaty:
-Nowy filtr seryjny:79,6km przy 6133 ob/min 112,8Nm przy 4204ob/min
-Wklad K&N: 80km przy6056 ob/min 112,9Nm przy 4034ob/min
-Filtr stozkowy otwarty:81,5km przy 6081ob/min 109,6Nm przy4370ob/min
-Filtr stozkowy zamkniety:81,9km przy6087ob/min 110,4Nm przy4196ob/min
-Dolot typ-Carbon: 82km przy 6363ob/min 115,8Nm przy 4198ob/min
-Zuzyty filtr seryjny:78,7km przy 6104ob/min 109,7Nm przy4080ob/min
I co Wy na to? Wszystko badali na nowoczesnej hamowni,gdzie blad moze wyniesc 0,1km!!!
Ze oplaca sie montowac takie rozwiazania w autach powyzej 400KM bo wtedy dopiero bedzie odczuwalny przyrost KM i Nm
Iza GT TDi 130HP kle kle kle 
Byla Nuova Delta 1.6i.e. - Prawie jak HF
PP
Gary Fisher Tassajara Disc ... 4Cross

Byla Nuova Delta 1.6i.e. - Prawie jak HF

Gary Fisher Tassajara Disc ... 4Cross
Nuova Delta - filtr stozkowy
Stozek ogolnie polepsza gore (wiecej powietrza silnik potrzebuje) , ale za to przenosi moment wyzej , przez co ow moment moze malec (wg wzorow na moc/moment) . Mialem kiedys stozek i woz slabiej sie zbieral niz na seryjnej puszce , lepiej zrobic uklad wydechowy niz dolot 

Nuova Delta - filtr stozkowy
zle zalozony stozek zdecydowanie oslabia samochod jest sens zalozyc jesli robimy caly dolot ale nie sami... bo pod maska wystepuja podcisnienia nadcisnienia i takie tam pozatym jak stozek bierze gorace powietrze od silnika to sami wiecie ze dobrze byc nie moze... ale dzwiek jest kozak 
