Kappa - stacyjka

Awatar użytkownika
robert199
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 295
Rejestracja: 15 wrz 2006, 0:00
Lokalizacja: Tomaszów Lubelski

Kappa - stacyjka

Post autor: robert199 » 16 sty 2007, 21:52

niestety nie moge znalezc gdzie to jest opisane.
podkrezlam, bembenek z kluczykiem udalo mi sie wyjąć
ale tej kostki ktora jest za tym bembenkiem niestety nie.
a prawdopodobnie tam jest ta sprezynka.
chodzi mi o ta kostke ktora mozna przekrecic srubokretem,
i uruchomic auto jak w poblizu bedzie transponder od immo.

Awatar użytkownika
norbiwolow
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 953
Rejestracja: 05 paź 2006, 0:00
Lokalizacja: Wołów (Wrocław)
Kontakt:

Kappa - stacyjka

Post autor: norbiwolow » 18 kwie 2007, 16:22

a czy można wstawić inną stacyjkę z innym kluczykiem i potem wgrać na ten kluczyk soft immobilizera ??? bo padła mi stacyjka - nie odbija i po cofnięciu ręcznie nie ma blokady - można zakręcić rozrusznikiem przy chodzącym silniku :( :cry: :cry: :cry:

zaraz jadę do warsztatu trochę przy tym pogrzebać - mam nadzieje że naprawię !!! ile faktycznie może kosztować taka wkładka z kluczykiem - niekoniecznie oryginalna - jakiś złoty środek na ten problem ???? HELP !!!
była KAPPA 3.0 V6 - jest AR 156 2.4 JTD
Obrazek ObrazekObrazek

Awatar użytkownika
grzole
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 6821
Rejestracja: 29 wrz 2005, 0:00
Skype: grzole
Lokalizacja: Warszawa

Kappa - stacyjka

Post autor: grzole » 18 kwie 2007, 17:15

Lepiej dorób wkładkę do stacyjki. Koszt około 50 PLN.
2x Kappa LS 2.0 20v '95 & '98 + Thema 2.0 ie 8v '89 + Punto Evo 1.4 MyLife '11
tel. 501-122-517

Awatar użytkownika
norbiwolow
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 953
Rejestracja: 05 paź 2006, 0:00
Lokalizacja: Wołów (Wrocław)
Kontakt:

Kappa - stacyjka

Post autor: norbiwolow » 18 kwie 2007, 20:44

po wizycie w garażu - diagnoza - pękła mi sprężynka odbijająca kluczyk w pozycji rozruchu - wstawiłem inną ale jest trochę słaba i trzeba pomóc odbić na dniach poszukam podobnej do oryginalnej i podmienię - z rozebraniem zamka trochę roboty miałem ale jakoś poszło - IQ 125 :) - w sumie to trzeba uważać aby nic nie połamać i krok po kroku rozbierać - dla chetnych służę poradą - stacyjke rozebrałem na czynniki pierwsze :)
była KAPPA 3.0 V6 - jest AR 156 2.4 JTD
Obrazek ObrazekObrazek

Awatar użytkownika
grzole
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 6821
Rejestracja: 29 wrz 2005, 0:00
Skype: grzole
Lokalizacja: Warszawa

Kappa - stacyjka

Post autor: grzole » 18 kwie 2007, 20:54

Koszty pewnie miałeś neiwielkie tylko sporo dłubaniny. Sądziłem, że to wkładka a to element poza nią ale bezpośredni współpracujący. Mi nie odbijała wkładka kiedy ułamywał się paluszek na jej końcu.
2x Kappa LS 2.0 20v '95 & '98 + Thema 2.0 ie 8v '89 + Punto Evo 1.4 MyLife '11
tel. 501-122-517

Awatar użytkownika
norbiwolow
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 953
Rejestracja: 05 paź 2006, 0:00
Lokalizacja: Wołów (Wrocław)
Kontakt:

Kappa - stacyjka

Post autor: norbiwolow » 18 kwie 2007, 22:02

dlatego tez nie może być zbyt mocna sprężyna bo by sie ten trzpień na końcu ułamał - wkładki nie rozbierałem bo chodzi płynnie i jest ok

koszt żaden tylko zdolności manualne trzeba mieć i uważać na wtyczkę od airbagu pod kierą - ja nic nie rozłączałem - żadnych wtyczek - nie było takiej potrzeby
była KAPPA 3.0 V6 - jest AR 156 2.4 JTD
Obrazek ObrazekObrazek

Awatar użytkownika
robert199
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 295
Rejestracja: 15 wrz 2006, 0:00
Lokalizacja: Tomaszów Lubelski

Kappa - stacyjka

Post autor: robert199 » 19 kwie 2007, 23:59

mi tez udalo sie naprawic nie odbijajaca stacyjke, rozebralem ja na czynniki pierwsze i faktycznie w tym aluminiowym bebenku byla ulamama sprezyna, wykorzystalem ta sama tylko uciolem jeden zwoj,
jak narazie dziala bardzo dobrze, moze nawet zbyc ciezko, ale napewno nie bedzie sytuacji, ze nie odbije

Awatar użytkownika
norbiwolow
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 953
Rejestracja: 05 paź 2006, 0:00
Lokalizacja: Wołów (Wrocław)
Kontakt:

Kappa - stacyjka

Post autor: norbiwolow » 20 kwie 2007, 9:18

o to moze tak samo zrobie - choc straci elastycznosc bez jednego zwoju i dlatego ciezko chodzi !!! weekend - wesele w rodzienie tak wiec tak wiec po weekendzie rozbiore to jeszcze raz :(

p.s. kto sie odrazu skapowal ze ten nit to srubka ??? ja juz chcialem razwiercac, podwarzac ale jakos zaczela sie krecic - i eureka !!! :)
była KAPPA 3.0 V6 - jest AR 156 2.4 JTD
Obrazek ObrazekObrazek

Awatar użytkownika
norbiwolow
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 953
Rejestracja: 05 paź 2006, 0:00
Lokalizacja: Wołów (Wrocław)
Kontakt:

Kappa - stacyjka

Post autor: norbiwolow » 01 maja 2007, 15:05

zaraz ide finalnie naprawić sprężynke w Kapiszonku - postaram się o foto relacje tak dla potomności :)
była KAPPA 3.0 V6 - jest AR 156 2.4 JTD
Obrazek ObrazekObrazek

Awatar użytkownika
kleyo24
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 445
Rejestracja: 29 maja 2006, 0:00
Lokalizacja: Chełm / woj. lubelskie

Kappa - stacyjka

Post autor: kleyo24 » 04 maja 2007, 21:06

Przejżawszy wszystkie posty natknąłem się na wiele wspólnego z moim problemem ale mam też coś odosobnionego, otóż rozrusznik kręci, stacyjka odbija a auto nie odpala :cry: Już wiem ,że z zapadkami tez mam problem, bo kluczyk wypada. Jak zrobiłem autodiagnostic to nie wykazał problemu było -00- co to może być, szlag mnie trafia bo auto do tej prory zapalało bez problemu.Aaaa, ciekawe jest to,że wcześniej zapalił, wyjechałem z garażu i po 20 minutach już nie zapalił, kręciłem i nic aż tu nagle zaskoczył i potem juz nie. Co to jest do licha?
Sprawa dotyczy Kappy.
Artystyczna Fotografia Profesjonalna 0606 65 32 66. ZaPrAsZaM!i!

Awatar użytkownika
wujek
Odszedł od nas na zawsze
Odszedł od nas na zawsze
Posty: 958
Rejestracja: 03 maja 2005, 0:00

Kappa - stacyjka

Post autor: wujek » 04 maja 2007, 21:32

Witam,
Filuj na diodę/kontrolkę immo.
Pozdrawiam

Awatar użytkownika
kleyo24
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 445
Rejestracja: 29 maja 2006, 0:00
Lokalizacja: Chełm / woj. lubelskie

Kappa - stacyjka

Post autor: kleyo24 » 04 maja 2007, 23:01

"wujek" pisze:Witam,
Filuj na diodę/kontrolkę immo.
Pozdrawiam
Filowałem i normalnie błyska na zielono, dodam tylko,że jak przekręcam kluczyk to słychać takie puknięcie (tzn. dotychczas było słychać) a teraz nie ma tego dźwięku.
Artystyczna Fotografia Profesjonalna 0606 65 32 66. ZaPrAsZaM!i!

Awatar użytkownika
wujek
Odszedł od nas na zawsze
Odszedł od nas na zawsze
Posty: 958
Rejestracja: 03 maja 2005, 0:00

Kappa - stacyjka

Post autor: wujek » 05 maja 2007, 0:01

Witam,
Dioda, po załączeniu stacyjki w poz. MAR, błyska, gaśnie, świeci światłem ciągłym?
Bezpieczniki na podszybiu sprawdzone?
Pozdrawiam

Awatar użytkownika
kleyo24
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 445
Rejestracja: 29 maja 2006, 0:00
Lokalizacja: Chełm / woj. lubelskie

Kappa - stacyjka

Post autor: kleyo24 » 05 maja 2007, 9:00

"wujek" pisze:Witam,
Dioda, po załączeniu stacyjki w poz. MAR, błyska, gaśnie, świeci światłem ciągłym?
Bezpieczniki na podszybiu sprawdzone?
Pozdrawiam
"Na podszybiu" tzn. gdzie, jak tam się dostać, czy to okolice filtra kabinowego (od silnika), czy nad lewą nogą kierowcy(wewnątrz auta)?
Artystyczna Fotografia Profesjonalna 0606 65 32 66. ZaPrAsZaM!i!

Awatar użytkownika
norbiwolow
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 953
Rejestracja: 05 paź 2006, 0:00
Lokalizacja: Wołów (Wrocław)
Kontakt:

Kappa - stacyjka

Post autor: norbiwolow » 05 maja 2007, 13:32

a to pukniecie to nie było przypadkiem pompa paliwa ??? ja mam tak że jak przekręcę na mar to słychać jak pompa się załącza - zapodaje ciśnienie - wiem że to pompa bo jakiś czas jeździłem bez tyłu i słyszałem wszystko z bagażnika - może sprawdź bezpiecznik od pompy paliwa lub zobacz czy daje ciśnienie - ściągnij delikatnie jeden wąż z listwy wtryskowej poczekaj aż paliwo wyleci z listwy - dosyć dużo go tam wchodzi - potem ( 2 osoby wymagane ) jeden do auta pozycja mar a drugi obczaja czy paliwo leci - uwaga może chlapać - jak leci to kluczyk do tyłu szybko - wtedy wiemy że pompa jest ok. - nic mi wiecej do głowy nie przychodzi
była KAPPA 3.0 V6 - jest AR 156 2.4 JTD
Obrazek ObrazekObrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Nadwozie i wnętrze”