Kappa - stacyjka
Kappa - stacyjka
niestety nie moge znalezc gdzie to jest opisane.
podkrezlam, bembenek z kluczykiem udalo mi sie wyjąć
ale tej kostki ktora jest za tym bembenkiem niestety nie.
a prawdopodobnie tam jest ta sprezynka.
chodzi mi o ta kostke ktora mozna przekrecic srubokretem,
i uruchomic auto jak w poblizu bedzie transponder od immo.
podkrezlam, bembenek z kluczykiem udalo mi sie wyjąć
ale tej kostki ktora jest za tym bembenkiem niestety nie.
a prawdopodobnie tam jest ta sprezynka.
chodzi mi o ta kostke ktora mozna przekrecic srubokretem,
i uruchomic auto jak w poblizu bedzie transponder od immo.
- norbiwolow
- Forumowicz/ka
- Posty: 953
- Rejestracja: 05 paź 2006, 0:00
- Lokalizacja: Wołów (Wrocław)
- Kontakt:
Kappa - stacyjka
a czy można wstawić inną stacyjkę z innym kluczykiem i potem wgrać na ten kluczyk soft immobilizera ??? bo padła mi stacyjka - nie odbija i po cofnięciu ręcznie nie ma blokady - można zakręcić rozrusznikiem przy chodzącym silniku
zaraz jadę do warsztatu trochę przy tym pogrzebać - mam nadzieje że naprawię !!! ile faktycznie może kosztować taka wkładka z kluczykiem - niekoniecznie oryginalna - jakiś złoty środek na ten problem ???? HELP !!!




zaraz jadę do warsztatu trochę przy tym pogrzebać - mam nadzieje że naprawię !!! ile faktycznie może kosztować taka wkładka z kluczykiem - niekoniecznie oryginalna - jakiś złoty środek na ten problem ???? HELP !!!
Kappa - stacyjka
Lepiej dorób wkładkę do stacyjki. Koszt około 50 PLN.
2x Kappa LS 2.0 20v '95 & '98 + Thema 2.0 ie 8v '89 + Punto Evo 1.4 MyLife '11
tel. 501-122-517
tel. 501-122-517
- norbiwolow
- Forumowicz/ka
- Posty: 953
- Rejestracja: 05 paź 2006, 0:00
- Lokalizacja: Wołów (Wrocław)
- Kontakt:
Kappa - stacyjka
po wizycie w garażu - diagnoza - pękła mi sprężynka odbijająca kluczyk w pozycji rozruchu - wstawiłem inną ale jest trochę słaba i trzeba pomóc odbić na dniach poszukam podobnej do oryginalnej i podmienię - z rozebraniem zamka trochę roboty miałem ale jakoś poszło - IQ 125
- w sumie to trzeba uważać aby nic nie połamać i krok po kroku rozbierać - dla chetnych służę poradą - stacyjke rozebrałem na czynniki pierwsze 


Kappa - stacyjka
Koszty pewnie miałeś neiwielkie tylko sporo dłubaniny. Sądziłem, że to wkładka a to element poza nią ale bezpośredni współpracujący. Mi nie odbijała wkładka kiedy ułamywał się paluszek na jej końcu.
2x Kappa LS 2.0 20v '95 & '98 + Thema 2.0 ie 8v '89 + Punto Evo 1.4 MyLife '11
tel. 501-122-517
tel. 501-122-517
- norbiwolow
- Forumowicz/ka
- Posty: 953
- Rejestracja: 05 paź 2006, 0:00
- Lokalizacja: Wołów (Wrocław)
- Kontakt:
Kappa - stacyjka
dlatego tez nie może być zbyt mocna sprężyna bo by sie ten trzpień na końcu ułamał - wkładki nie rozbierałem bo chodzi płynnie i jest ok
koszt żaden tylko zdolności manualne trzeba mieć i uważać na wtyczkę od airbagu pod kierą - ja nic nie rozłączałem - żadnych wtyczek - nie było takiej potrzeby
koszt żaden tylko zdolności manualne trzeba mieć i uważać na wtyczkę od airbagu pod kierą - ja nic nie rozłączałem - żadnych wtyczek - nie było takiej potrzeby
Kappa - stacyjka
mi tez udalo sie naprawic nie odbijajaca stacyjke, rozebralem ja na czynniki pierwsze i faktycznie w tym aluminiowym bebenku byla ulamama sprezyna, wykorzystalem ta sama tylko uciolem jeden zwoj,
jak narazie dziala bardzo dobrze, moze nawet zbyc ciezko, ale napewno nie bedzie sytuacji, ze nie odbije
jak narazie dziala bardzo dobrze, moze nawet zbyc ciezko, ale napewno nie bedzie sytuacji, ze nie odbije
- norbiwolow
- Forumowicz/ka
- Posty: 953
- Rejestracja: 05 paź 2006, 0:00
- Lokalizacja: Wołów (Wrocław)
- Kontakt:
Kappa - stacyjka
o to moze tak samo zrobie - choc straci elastycznosc bez jednego zwoju i dlatego ciezko chodzi !!! weekend - wesele w rodzienie tak wiec tak wiec po weekendzie rozbiore to jeszcze raz 
p.s. kto sie odrazu skapowal ze ten nit to srubka ??? ja juz chcialem razwiercac, podwarzac ale jakos zaczela sie krecic - i eureka !!!

p.s. kto sie odrazu skapowal ze ten nit to srubka ??? ja juz chcialem razwiercac, podwarzac ale jakos zaczela sie krecic - i eureka !!!

- norbiwolow
- Forumowicz/ka
- Posty: 953
- Rejestracja: 05 paź 2006, 0:00
- Lokalizacja: Wołów (Wrocław)
- Kontakt:
Kappa - stacyjka
zaraz ide finalnie naprawić sprężynke w Kapiszonku - postaram się o foto relacje tak dla potomności 

Kappa - stacyjka
Przejżawszy wszystkie posty natknąłem się na wiele wspólnego z moim problemem ale mam też coś odosobnionego, otóż rozrusznik kręci, stacyjka odbija a auto nie odpala
Już wiem ,że z zapadkami tez mam problem, bo kluczyk wypada. Jak zrobiłem autodiagnostic to nie wykazał problemu było -00- co to może być, szlag mnie trafia bo auto do tej prory zapalało bez problemu.Aaaa, ciekawe jest to,że wcześniej zapalił, wyjechałem z garażu i po 20 minutach już nie zapalił, kręciłem i nic aż tu nagle zaskoczył i potem juz nie. Co to jest do licha?
Sprawa dotyczy Kappy.

Sprawa dotyczy Kappy.
Artystyczna Fotografia Profesjonalna 0606 65 32 66. ZaPrAsZaM!i!
Kappa - stacyjka
Filowałem i normalnie błyska na zielono, dodam tylko,że jak przekręcam kluczyk to słychać takie puknięcie (tzn. dotychczas było słychać) a teraz nie ma tego dźwięku."wujek" pisze:Witam,
Filuj na diodę/kontrolkę immo.
Pozdrawiam
Artystyczna Fotografia Profesjonalna 0606 65 32 66. ZaPrAsZaM!i!
Kappa - stacyjka
Witam,
Dioda, po załączeniu stacyjki w poz. MAR, błyska, gaśnie, świeci światłem ciągłym?
Bezpieczniki na podszybiu sprawdzone?
Pozdrawiam
Dioda, po załączeniu stacyjki w poz. MAR, błyska, gaśnie, świeci światłem ciągłym?
Bezpieczniki na podszybiu sprawdzone?
Pozdrawiam
Kappa - stacyjka
"Na podszybiu" tzn. gdzie, jak tam się dostać, czy to okolice filtra kabinowego (od silnika), czy nad lewą nogą kierowcy(wewnątrz auta)?"wujek" pisze:Witam,
Dioda, po załączeniu stacyjki w poz. MAR, błyska, gaśnie, świeci światłem ciągłym?
Bezpieczniki na podszybiu sprawdzone?
Pozdrawiam
Artystyczna Fotografia Profesjonalna 0606 65 32 66. ZaPrAsZaM!i!
- norbiwolow
- Forumowicz/ka
- Posty: 953
- Rejestracja: 05 paź 2006, 0:00
- Lokalizacja: Wołów (Wrocław)
- Kontakt:
Kappa - stacyjka
a to pukniecie to nie było przypadkiem pompa paliwa ??? ja mam tak że jak przekręcę na mar to słychać jak pompa się załącza - zapodaje ciśnienie - wiem że to pompa bo jakiś czas jeździłem bez tyłu i słyszałem wszystko z bagażnika - może sprawdź bezpiecznik od pompy paliwa lub zobacz czy daje ciśnienie - ściągnij delikatnie jeden wąż z listwy wtryskowej poczekaj aż paliwo wyleci z listwy - dosyć dużo go tam wchodzi - potem ( 2 osoby wymagane ) jeden do auta pozycja mar a drugi obczaja czy paliwo leci - uwaga może chlapać - jak leci to kluczyk do tyłu szybko - wtedy wiemy że pompa jest ok. - nic mi wiecej do głowy nie przychodzi