A to takie produkują też jako nowe?hitmanag pisze:Na 5 czy 8 letnie Nas będzie stać.
Może


A to takie produkują też jako nowe?hitmanag pisze:Na 5 czy 8 letnie Nas będzie stać.
Może
No ba!Snail pisze:A to takie produkują też jako nowe?hitmanag pisze:Na 5 czy 8 letnie Nas będzie stać.
Może![]()
Ciężko będzie 159 10 letnia w miare stanie to wydatek 20-23 tys zł.hitmanag pisze:Na 5 czy 8 letnie Nas będzie stać.
Może
Damy radę. O ile się okaże, że auto będzie tak dobre, jak np. 159...ipman pisze:Ciężko będzie 159 10 letnia w miare stanie to wydatek 20-23 tys zł.hitmanag pisze:Na 5 czy 8 letnie Nas będzie stać.
Może
A coś mi się wydaje że Gulia będzie trzymałą cene jeszcze bardziej.
Bo ostatnimi czasy, auta Fiata trzymaja cene, auta Alfy też przykład. Gulietty.
ipman pisze:Spalanie według producenta
Cykl Miejski 5,3 litra
Cykl kombinowany 4.3 litra
Cykl pozamiejski 3,5 litra.
Tomzik pisze:ipman pisze:Spalanie według producenta
Cykl Miejski 5,3 litra
Cykl kombinowany 4.3 litra
Cykl pozamiejski 3,5 litra.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
To się nadaje na żart roku.
Albo mają na myśli "na każdy cylinder", albo chodzi o olej, ale niskopopiołowy 5W30, tylko zapomnieli napisać
ipman pisze:Tomzik pisze:ipman pisze:Spalanie według producenta
Cykl Miejski 5,3 litra
Cykl kombinowany 4.3 litra
Cykl pozamiejski 3,5 litra.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
To się nadaje na żart roku.
Albo mają na myśli "na każdy cylinder", albo chodzi o olej, ale niskopopiołowy 5W30, tylko zapomnieli napisać
Waga 1374Kgno i pewnie właczony tryb DNA Eco, tak to trzeba dodać z 1,5 litra do każdego.
no nie porownywal bym spasionej Delty ktoraje jest po prostu ładnym ale zwyklym autem popularnym segmentu C ktory kosztuje ponizej 100k do Guli ktora w podstawie kosztuje 140k i jest wydaje mi sie ze klasą premium w tym momencie segmentu D.Tomzik pisze:Z tym co napisałeś trzeba dodać te 1,5 litra.
I do tych 1374kg też parę kilo, głupia Delta waży 1,5 tony, nie wierzę, że Giulia będzie lżejsza. No chyba, że z "korbotronikiem", bez klimy, 10 poduszek i wielu innych.
Delta II waży ponad 1300kg, a umówmy się - duża, ani wypasiona to ona nie jest![]()
Wypadałoby dodać, że jest to masa Diesla z manualną skrzynią biegów. A automatem ma ważyć ok. 1450kg, a QV - 1580kg.ipman pisze:139 tys za 2,2 MJtd 150KM
8,6 do 100 km/h
z automatem 8 biegowym jest więcej bo +70nm i mniej o 0,2s do setki.
Cena z automatem 149 tys.
Cena we Włoszech 35,5 tys euro = 156 tys zł. Czyli po obecnym kursie w Polsce 17 tys taniej.
2.2 Mjtd 180KM
153 tys w wersji wyposażenia Gulia Super
6,8 do setki w manualu
6,6 do setki w automacie
Waga w Dieslu 1374kg.
Dlatego też dodałem również do porównania Deltę II, która na dzisiejsze standardy nie ma żadnego wyposażenia a do tego jest dużo mniejsza. I uważasz, że nowe auto wyższej klasy pełne różnej maści wyposażenia będzie ważyć tyle, co kompakcik sprzed 20 lat? Ja tego nie kupuję.Tofik pisze:no nie porownywal bym spasionej Delty ktoraje jest po prostu ładnym ale zwyklym autem popularnym segmentu C ktory kosztuje ponizej 100k do Guli ktora w podstawie kosztuje 140k i jest wydaje mi sie ze klasą premium w tym momencie segmentu D.
Mnie wcale nie dziw jej masa skoro takie elementy jak maska, dach a nawet wał napedowy jest z carbonu a reszta budy z aluminium. To jest przepaść w wadze w porównaniu ze stalowymi blachami i zgoła inne podejscie do tematu jak " w taniej" Delcie