
skrzynia w górę przełącza bardzo szybko i płynnie, ale przy redukcjach się waha i jest zbyt wolna.

Niby tak, ale tu jest napisane BARDZO szybko.Seth pisze:wiesz, między szybko, a wystarczająco szybko jest różnica
OK teraz jasne.Seth pisze:skrzynia w górę przełącza bardzo szybko i płynnie, ale przy redukcjach się waha i jest zbyt wolna.
to inaczej "między bardzo szybko a wystarczająco szybko jest różnica"Niby tak, ale tu jest napisane BARDZO szybko
Jeżeli to jest ten:ośmiobiegowy automat ZF
Czy 200 ms to dużo? A może to jakaś spowolniona ZF-ka?tomek pisze: "8-Speed Auto Transmission with E-Shifter"? Wiem tylko, że robi to ZF czy to ta?
Zmiana w 200 ms.
Zmiana o 2 lub więcej biegów.
Redukcja z 8 nawet na drugi bieg!
ZF robi takie skrzynie również do Audi i BMW w wersjach USA ale czy te same?
Ponadto, nowa 8-stopniowa automatyczna skrzynia biegów ma ekstremalnie krótkie czasy reakcji
Nie mówię, że akurat pod tą konkretną wizją tylko, że jak będzie decyzja o robieniu tego auta to oby zajęła się tym Pininfarina i wystylizowało Themę coupeTomzik pisze:Pod tą wizją akurat chyba się nie podpisze.
No, chyba, że jest kryzys i weźmie jak leci...