Strona 4 z 4
Odp: Wspólne płyty podłogowe i podzespoły w Grupie Fiat
: 09 lip 2009, 14:24
autor: Taz
Bany, popraw linka do zdjęcia bo nie działa.
Odp: Wspólne płyty podłogowe i podzespoły w Grupie Fiat
: 09 lip 2009, 20:38
autor: Dudi
Odp: Wspólne płyty podłogowe i podzespoły w Grupie Fiat
: 09 lip 2009, 21:51
autor: Taz
No Dudi, zaczynam się ciebie bać

Odp: Wspólne płyty podłogowe i podzespoły w Grupie Fiat
: 04 sie 2009, 14:54
autor: jugo500
Może ja wtrące swoje 3gr.
płyta nr 14 - lancia lybra ma tę samą płytę co fiat marea
natomiast thesis to klasa sama dla siebie
płyta nr 15 jest tez CHYBA w nowym sabie 93 ale ustale to przy okazji w sabie .
Odp: Wspólne płyty podłogowe i podzespoły w Grupie Fiat
: 22 sty 2010, 11:13
autor: Dudi
jugo500 pisze:
płyta nr 14 - lancia lybra ma tę samą płytę co fiat marea
Mógłby kolega uściślić skąd ma takie informacje???
Bo jeśli to faktycznie ta sama płyta, to znaczy, że jeździmy na podwoziu Bravo/Brava

Odp: Wspólne płyty podłogowe i podzespoły w Grupie Fiat
: 29 mar 2010, 21:46
autor: broker
Chrysler wyprodukuje nowe silniki Pentastar V6
Jako oszczędniejszy i bardziej wyrafinowany technicznie, Pentastar V-6 zostanie docelowo następcą siedmiu obecnych jednostek V-6 Chryslera i korzystać będzie z nowoczesnych technologii dostępnych w ramach aliansu z firmą Fiat, a więc m.in. Multiair, systemów wtrysku bezpośredniego oraz turbodoładowania.
Odp: Wspólne płyty podłogowe i podzespoły w Grupie Fiat
: 30 mar 2010, 21:33
autor: autologic
chciałbym dodać że Lancia Musa, Fiat Idea ,Punto II , Lancia Ypsilon(teraźniejsza) to "podłogowo" to samo- z resztą większość części też...
AR 156 ma płytę podłogową będącą rozwinięciem tej z Tipo.
Stilo to nowa konstrukcja zastosowana tez w nowym Bravo i Delcie
Re: Wspólne płyty podłogowe i podzespoły w Grupie Fiat
: 22 kwie 2010, 23:06
autor: broker
Połowa całej oferty koncernu Fiat opierać się będzie na trzech platformach: Mini, Small oraz Compact. Na nich zbudowane zostaną modele począwszy od Pandy, aż po następcę Alfy Romeo 159. Na każdej z płyt podłogowych zbudowanych zostanie po siedem modeli. Obecnie średnio są to dwa modele. Ponadto bardziej powszechne będzie korzystanie ze wspólnych rozwiązań dla wielu modeli. Przykładowo, do 2014 roku Fiat opracuje cztery rodzaje systemów wentylacji i ogrzewania, które montowane będą od Pandy, aż po modele Maserati.