Strona 4 z 7
Re: Fajny blog o Delcie
: 13 lut 2012, 11:20
autor: mac1us
W momencie zakupu 275 000 km, co jest bardzo dużym przebiegiem jak dla silnika turbo w takim aucie.
Re: Fajny blog o Delcie
: 13 lut 2012, 15:32
autor: dawidson
Pozostaje tylko pytanie czy silnik był otwierany w czasie tych 275 tys czy nie. Nie wiadomo tez czy to oryginalna jednostka. Skrzynia biegów na pewno jest z tego modelu. Oznaczenie kodowe silnika tez się zgadza.
Ciekawostka: 1.1.2009 w Niemczech było zarejestrowanych 57 sztuk "HF" z ostatniej serii produkcyjnej (oznaczenie w niemieckim dowodzie rejestracyjnym 4001-136). Ciekawe ile zostło teraz...
Re: Fajny blog o Delcie
: 13 lut 2012, 16:15
autor: mac1us
Osobiście uważam, że dziewiczy ten silnik nie jest, w szczególności pamiętając, że w komplecie do auta miałeś sliki. W sumie jakie to ma znaczenie, dla mnie rok i przebieg auta, które mam lub oglądam nie ma na mnie wpływu.
Re: Fajny blog o Delcie
: 13 lut 2012, 16:33
autor: vanisch
dawidson pisze:Pozostaje tylko pytanie czy silnik był otwierany w czasie tych 275 tys czy nie. Nie wiadomo tez czy to oryginalna jednostka. Skrzynia biegów na pewno jest z tego modelu. Oznaczenie kodowe silnika tez się zgadza.
Ciekawostka: 1.1.2009 w Niemczech było zarejestrowanych 57 sztuk "HF" z ostatniej serii produkcyjnej (oznaczenie w niemieckim dowodzie rejestracyjnym 4001-136). Ciekawe ile zostło teraz...
moja ma tylko 4001

Re: Fajny blog o Delcie
: 14 lut 2012, 9:30
autor: dawidson
Musi być więcej. 4001 to oznaczenie producenta, w tym konkretnym wypadku Fiata. Jeśli masz niemiecki dowód rejestracyjny to W kartce obok jest oznaczenie modelu.
Re: Fajny blog o Delcie
: 14 lut 2012, 9:38
autor: vanisch
Nooo nie wiem, jeśli chodzi Ci o kratkę obok tj Code zu D.2, mit Prufziffer to jest 645 0021. Innych oznaczeń brak.
Re: Fajny blog o Delcie
: 14 lut 2012, 9:46
autor: dawidson
4001-645
Jakie auto masz dokładnie?
Re: Fajny blog o Delcie
: 14 lut 2012, 11:23
autor: vanisch
W 1 tabelce mam 4001, w drugiej to 645 0021.
auto i nie auto, szrot to HPE HF 16VT, 1996r
Re: Fajny blog o Delcie
: 14 lut 2012, 16:03
autor: dawidson
No to jak by Ci coś padło to już wiesz na bazie czego zamawiać w Niemczech części

Re: Fajny blog o Delcie
: 17 lut 2012, 11:09
autor: vanisch
Ona cała jest padnięta
Nie ma sensu tego reanimować...
Delta HF Integrale w "Sport Auto"
: 29 kwie 2012, 23:14
autor: Ecnelis
Delta HF Integrale w limitowanej do 400 sztuk wersji Martini 5 w niemieckim "Sport Auto" ze sporą ilością zdjęć:
sportauto.de
Odp: Fajny blog o Delcie
: 01 cze 2012, 3:17
autor: dawidson
Na blogu mały update

Zainteresowanych zapraszam do lektury
viva la macchina!
Re: Lancia Delta I / II
: 26 paź 2012, 11:01
autor: broker
Evergreen: Lancia Delta Integrale (Autokrata)
Lancia Delta HF Integrale (Minipassion blog)

Odp: Lancia Delta I / II
: 26 paź 2012, 13:53
autor: dawidson
Ecnelis pisze:Delta HF Integrale w limitowanej do 400 sztuk wersji Martini 5 w niemieckim "Sport Auto" ze sporą ilością zdjęć:
sportauto.de
Oglądałem to auto na żywo. Naprawdę daje radę jeśli chodzi o stan. Właściciel prowadzi warsztat specjalizujący się w naprawie Integrale.
"... I guess it's just the way I'm wired."
Ciekawostka na temat Delty 836
: 13 lis 2012, 15:31
autor: dawidson
Szukacie Delty II HF w Niemczech? Śpieszcie się. Jeszcze w 2009 roku było ich zarejestrowanych 142 sztuki: 85 sztuk wersji 5D z silnikami 186KM i łącznie 57 sztuk HPE HF z czego jedynie 17 było "końcową edycją modelu".
Obecnie wygląda to tak:
Delta 1.4 8V (72 PS) : 0 (-1)
Delta 1.6 8V (75 PS) : 580 (-237)
Delta 1.6 16V (90 PS) : 236 (-84)
Delta 1.6 16V (103 PS) : 417 (-94)
Delta 1.8 8V (90 PS) : 216 (-81)
Delta 1.8 8V (103 PS) : 3 (+1)
Delta 1.8 16 V (113 PS) : 50 (-15)
Delta 1.8 16 V (131 PS) : 186 (-44)
Delta 1.9 TD (90 PS) : 32 (-18)
Delta 2.0 16 V (139 PS) : 125 (-36)
Delta HF 2.0 16V Turbo (186 PS) : 44 (-14)
Delta HF 2.0 16V Turbo (193 PS) : 39 (-8)
Jak widać powoli wszystko co jest oparte o silnik 2,0 16v zaczyna byc trudnym do znalezienia rodzynkiem
