Das Auto i wtopa

Róbta co chceta ;)
Awatar użytkownika
Pawcio78
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 1465
Rejestracja: 24 lip 2009, 15:04
Imię: Paweł
Lokalizacja: Nowy Sącz

Das Auto i wtopa

Post autor: Pawcio78 » 21 paź 2015, 18:54

Ciekawe dlaczego na etapie produkcji nie zastosowano prawidłowego oprogramowania? Czyżby bez ingerencji w mechanikę nie dało się sprostać wymysłom ekologów? :-) Oj das lipa będzie jak się posiadacze takich tedeików dowiedzą że ze z np. 180 kucyków pozostała niewielka stadninka.

Wysłane z mojego GT-I8160 przy użyciu Tapatalka
była: Tempra 1.6 86KM
jest: Lybra 1.8 131KM 2000r. , Y 1.2 60KM 2001r. , Delta 4WD HF turbo 2.0 8V 165KM 1987r.

pääkäyttäjä

Re: Das Auto i wtopa

Post autor: pääkäyttäjä » 21 paź 2015, 18:55

Z diesli? Więcej się podobno nie da wycisnąć i trzeba ściemniać. Benzyna ma jeszcze jako taki zapas i potencjał.
Taaa, 180 kucyków. Chyba osłów : gafa :

Awatar użytkownika
Pawcio78
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 1465
Rejestracja: 24 lip 2009, 15:04
Imię: Paweł
Lokalizacja: Nowy Sącz

Das Auto i wtopa

Post autor: Pawcio78 » 21 paź 2015, 18:58

Strzeliłem komletnie. Zupełnie nie wiem ile 2.0 dyszel może mieć mocy. 140 KM?

Wysłane z mojego GT-I8160 przy użyciu Tapatalka
była: Tempra 1.6 86KM
jest: Lybra 1.8 131KM 2000r. , Y 1.2 60KM 2001r. , Delta 4WD HF turbo 2.0 8V 165KM 1987r.

Awatar użytkownika
Snail
Sekretarz
Sekretarz
Posty: 4424
Rejestracja: 10 wrz 2012, 22:01
Imię: Paweł
Lokalizacja: Starachowice / Poznań

Re: Das Auto i wtopa

Post autor: Snail » 21 paź 2015, 18:59

Ale bezpieczniej będzie... ;) mniej mocy, mniejsza prędkość, mniej wypadków ;)
Moja Lancia się nie psuje. Ona jest po prostu notorycznie udoskonalana...

pääkäyttäjä

Re: Das Auto i wtopa

Post autor: pääkäyttäjä » 21 paź 2015, 19:01

Snail pisze:Ale bezpieczniej będzie... ;) mniej mocy, mniejsza prędkość, mniej wypadków ;)
SDI też rozpędzam się do 140-150 (pomijam, ile to trwa) a 68 mułów jest w stanie po mieście zapierdzielać jak poparzone : gafa : :lol:

Awatar użytkownika
Snail
Sekretarz
Sekretarz
Posty: 4424
Rejestracja: 10 wrz 2012, 22:01
Imię: Paweł
Lokalizacja: Starachowice / Poznań

Re: Das Auto i wtopa

Post autor: Snail » 21 paź 2015, 19:05

pääkäyttäjä pisze:
Snail pisze:Ale bezpieczniej będzie... ;) mniej mocy, mniejsza prędkość, mniej wypadków ;)
SDI też rozpędzam się do 140-150 (pomijam, ile to trwa) a 68 mułów jest w stanie po mieście zapierdzielać jak poparzone : gafa : :lol:
W Ibizie jak najbardziej. Ale raczej nie jak takie stadko ma ciągnąć jakiegoś Passata, Tourana czy Alhambrę... Nie ta masa. Przyspieszenie 0-100 km w dwa tygodnie ;)
Moja Lancia się nie psuje. Ona jest po prostu notorycznie udoskonalana...

pääkäyttäjä

Re: Das Auto i wtopa

Post autor: pääkäyttäjä » 21 paź 2015, 19:13

Ekhm, ujeżdzałem Leona z tym silnikiem - nie było źle :D

Awatar użytkownika
FXX
Administrator
Administrator
Posty: 10687
Rejestracja: 27 mar 2009, 16:14
Imię: Kamil

Re: Das Auto i wtopa

Post autor: FXX » 21 paź 2015, 19:39

Pawcio78 pisze:Strzeliłem komletnie. Zupełnie nie wiem ile 2.0 dyszel może mieć mocy. 140 KM?

Wysłane z mojego GT-I8160 przy użyciu Tapatalka
Wg fabryki były 140KM i 170KM.
Ze 170KM Passatem miałem problemy Alfą 2.4JTD.
Peugeot 508 II SW 1.6pT
Peugeot 308 II 1.6bHDI


Były:
Volvo S60 R-Design D5
Alfa Romeo MiTo 1.4 16V
Alfa Romeo 159 SW 2.4JTDm
Alfa Romeo 156 SW 2.4JTD

Lancia Lybra SW 1.9JTD
Daewoo Espero 1.5 GLX

Awatar użytkownika
Snail
Sekretarz
Sekretarz
Posty: 4424
Rejestracja: 10 wrz 2012, 22:01
Imię: Paweł
Lokalizacja: Starachowice / Poznań

Re: Das Auto i wtopa

Post autor: Snail » 21 paź 2015, 19:42

pääkäyttäjä pisze:Ekhm, ujeżdzałem Leona z tym silnikiem - nie było źle :D
Nadal nie ta masa. Wszystkie dane dla ropniaków
Passat B8 - 1700 kg
Alhambra II - 1830 kg
Touran II - 1600 kg
Ibiza - 1042 kg (SDI)
Leon - 1270 kg (SDI)
Moja Lancia się nie psuje. Ona jest po prostu notorycznie udoskonalana...

pääkäyttäjä

Re: Das Auto i wtopa

Post autor: pääkäyttäjä » 21 paź 2015, 19:47

Snail pisze:
pääkäyttäjä pisze:Ekhm, ujeżdzałem Leona z tym silnikiem - nie było źle :D
Nadal nie ta masa. Wszystkie dane dla ropniaków
Passat B8 - 1700 kg
Alhambra II - 1830 kg
Touran II - 1600 kg
Ibiza - 1042 kg (SDI)
Leon - 1270 kg (SDI)
Nie mówię, że masa czy coś. Sugeruję jedynie, że przy 68 KM nadal da się takie żelazo rozbujać. Dyskusyjne jedynie będzie przyspieszenie :lol: :lol: :lol: Do Alhambry czy B8 dałoby wsadzić 2.5 SDI ze starego LT :lol: :lol: :lol:

Awatar użytkownika
Snail
Sekretarz
Sekretarz
Posty: 4424
Rejestracja: 10 wrz 2012, 22:01
Imię: Paweł
Lokalizacja: Starachowice / Poznań

Re: Das Auto i wtopa

Post autor: Snail » 21 paź 2015, 19:50

pääkäyttäjä pisze:
Snail pisze:
pääkäyttäjä pisze:Ekhm, ujeżdzałem Leona z tym silnikiem - nie było źle :D
Nadal nie ta masa. Wszystkie dane dla ropniaków
Passat B8 - 1700 kg
Alhambra II - 1830 kg
Touran II - 1600 kg
Ibiza - 1042 kg (SDI)
Leon - 1270 kg (SDI)
Nie mówię, że masa czy coś. Sugeruję jedynie, że przy 68 KM nadal da się takie żelazo rozbujać. Dyskusyjne jedynie będzie przyspieszenie :lol: :lol: :lol: Do Alhambry czy B8 dałoby wsadzić 2.5 SDI ze starego LT :lol: :lol: :lol:
Jak najbardziej, niezły swap by wyszedł :) , tylko te normy euro... Chyba nie byłyby spełnione ;)
Moja Lancia się nie psuje. Ona jest po prostu notorycznie udoskonalana...

pääkäyttäjä

Re: Das Auto i wtopa

Post autor: pääkäyttäjä » 21 paź 2015, 20:04

SDI łapie się na Euro 3 (zmodernizowana wersja znana z Ibiz 6J/Fabii/Polo IV, słabsza - 64 KM). Mój SDI jest Euro2 ale nie dymi jak lokomotywa.

Awatar użytkownika
Borek
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 3050
Rejestracja: 12 maja 2012, 7:51
Lokalizacja: Łódź

Re: Das Auto i wtopa

Post autor: Borek » 21 paź 2015, 20:19

pääkäyttäjä pisze:Z diesli? Więcej się podobno nie da wycisnąć
Momentu pewnie więcej się nie da, za to mocy jak najbardziej - trzeba tylko wymyślić jeszcze szybsze i przynajmniej tak samo wtryski.Gdyby ktoś chciał jeszcze więcej to trzeba by ze spalania przejść na detonacje... : gafa :
Drop a gear and disappear!

Awatar użytkownika
Michor
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 2386
Rejestracja: 05 lut 2012, 10:17
Imię: Wojtek
Lokalizacja: Warszawa

Das Auto i wtopa

Post autor: Michor » 21 paź 2015, 20:30

Pawcio78 pisze:Ciekawe dlaczego na etapie produkcji nie zastosowano prawidłowego oprogramowania? Czyżby bez ingerencji w mechanikę nie dało się sprostać wymysłom ekologów? :-) Oj das lipa będzie jak się posiadacze takich tedeików dowiedzą że ze z np. 180 kucyków pozostała niewielka stadninka.

Wysłane z mojego GT-I8160 przy użyciu Tapatalka
Dokładnie.

Podobno termin gonił, juz nie było kasy na modyfikacje mechaniczne, grzebali juz przy nim 3 lata- i co.
Trzeba bylo puścić na rynek bo stare silniki już norm nie spełniały- to zrobili "chipa".

Sent from my Lenovo P780_ROW using Tapatalk
BMW E39 Touring - 4,4 V8

Awatar użytkownika
Pawcio78
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 1465
Rejestracja: 24 lip 2009, 15:04
Imię: Paweł
Lokalizacja: Nowy Sącz

Das Auto i wtopa

Post autor: Pawcio78 » 21 paź 2015, 20:44

Nawet jestem w stanie uwierzyć w tą bajkę o terminach ale czy nie można było tych silników w trakcie produkcji pojazdów przebudować tylko iść przez tyle lat w zaparte że niemiecka technika wszystko potrafi, że choćby norma Euro pińcet to dla Niemców problemu nie ma? Zapewne gdyby nie Włosi i ich common rail to do dziś jeździliby traktorami z pompą rotacyjną? szkoda słów.

Wysłane z mojego SM-T235 przy użyciu Tapatalka
była: Tempra 1.6 86KM
jest: Lybra 1.8 131KM 2000r. , Y 1.2 60KM 2001r. , Delta 4WD HF turbo 2.0 8V 165KM 1987r.

ODPOWIEDZ

Wróć do „::: Hyde Park :::”