
SAAB 95 2.3 T - 250 KM - warto?
- Tiger-baza
- Forumowicz/ka
- Posty: 144
- Rejestracja: 12 lut 2015, 0:01
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Toruń
Re: SAAB 95 2.3 T - 250 KM - warto?
Dla złagodzenia powiem że ja kupuję to co sprawia mi przyjemnośc i się podoba a nie to co jest ponoc niezawodne albo to co wybierze "Żona" 

2.0 20V VIS
Re: SAAB 95 2.3 T - 250 KM - warto?
Ten śmieć był rynkowo wówczas wart 40 000 zł (gdyby był idealny), silnik był słaby już przy sprzedaży i namówiłem kolegę, żeby to ścierwo sprzedać na części, żeby nie wpier...bassooner pisze:_Rafako_ pisze: Miałem kiedyś na spółkę z kolegą Vectrę C z tym zasr...ym silnikiem na handel. Dzięki Bogu, że trafiłem jakiegoś przysłowiowego "barana", który nie słuchał przestróg innych i ją kupił. Dzwonił po pół roku, że mu się motor rozleciał i chciał nas do "sondóf" ciągać, bo Vectra kosztowała 20 tyś a remont tego g...a 15 tyś.Nigdy więcej nie tknąłbym tego ścierwa, nawet na handel...
...no chyba, że miałbym dużą zaliczkę w ręku od jakiegoś takiego super nabywcy![]()
![]()
Serdecznie pozdrawiam.
brechasz się z tego, że sprzedałeś auto w którym rozleciał się po pół roku silnik, a owego nieszczęśnika (klienta) nazywasz "baranem"... nie ma to jak ubaw z czyjegoś (nie swojego) nieszczęścia... bez komentarza... ale czego wymagać od handlarza...


Tym niemniej, "uparł się cham i mu daj". Parafrazując Twoją wypowiedź: ale czego wymagać od polskiego głupka, który kupuje złom, żeby sąsiedzi pękli z zazdrości, zamiast za te same pieniądze kupić coś porządnego







Serdecznie pozdrawiam.
Jest: Mercedes W123 200D '83 + Ford Mustang V ’06 + Mini Cooper ’05 + Skoda Superb 2.0 4x4 ’24...
Były: K SW 2.4 20V, Lybra SW 2.0 20V, K 2.0 20V x 2, Y10 bicolore, K 2.0 20VT, Thema 2.0 16V x 2, Delta II 1.6 8V, Y 1.2 8V, Y 1.2 16V, Y10 Selectronic, Delta HPE 2.0 16V bicolore, K 2,4 20V, Thesis 2.0 20VT...
Były: K SW 2.4 20V, Lybra SW 2.0 20V, K 2.0 20V x 2, Y10 bicolore, K 2.0 20VT, Thema 2.0 16V x 2, Delta II 1.6 8V, Y 1.2 8V, Y 1.2 16V, Y10 Selectronic, Delta HPE 2.0 16V bicolore, K 2,4 20V, Thesis 2.0 20VT...
- Nat
- Klubowicz
- Posty: 20000
- Rejestracja: 25 lis 2005, 0:00
- Lokalizacja: Poznań & Warszawa Masz problem na Forum? Pytaj!
- Kontakt:
Re: SAAB 95 2.3 T - 250 KM - warto?
Skoro auto było niesprawne i nadawało się tylko na części - to w gruncie rzeczy co Cię obchodzi, co z nim zrobił nowy właściciel? Wystarczy opisać rzetelnie w umowie stan pojazdu i nikomu nie przyjdzie do głowy straszyć kogokolwiek sądem.
Pozdrawiam
Nat
+ Phedra JTD + Lybra SW 2,0 na emigracji i DS20
Stasiu, co jest najważniejsze w życiu? Staś (2 lata): Luuuuuzik!!! ||| Piotruś (2 lata): Tata, nie ce Pasem, ce Gekiem!
Proszę, używaj polskich znaków! To chyba różnica, czy robisz komuś łaskę, czy laske?
Nat

Stasiu, co jest najważniejsze w życiu? Staś (2 lata): Luuuuuzik!!! ||| Piotruś (2 lata): Tata, nie ce Pasem, ce Gekiem!
Proszę, używaj polskich znaków! To chyba różnica, czy robisz komuś łaskę, czy laske?

Re: SAAB 95 2.3 T - 250 KM - warto?
Tak też zostało to zrobione, samochód był kupiony na firmę kolegi i sprzedany na fakturę z opisem "pojazd z uszkodzonym silnikiem". Dlatego powtarzam, nie wiem dlaczego do mnie pół roku później ten baran wydzwaniał i straszył sądemNat pisze:Skoro auto było niesprawne i nadawało się tylko na części - to w gruncie rzeczy co Cię obchodzi, co z nim zrobił nowy właściciel? Wystarczy opisać rzetelnie w umowie stan pojazdu i nikomu nie przyjdzie do głowy straszyć kogokolwiek sądem.

Serdecznie pozdrawiam.
Jest: Mercedes W123 200D '83 + Ford Mustang V ’06 + Mini Cooper ’05 + Skoda Superb 2.0 4x4 ’24...
Były: K SW 2.4 20V, Lybra SW 2.0 20V, K 2.0 20V x 2, Y10 bicolore, K 2.0 20VT, Thema 2.0 16V x 2, Delta II 1.6 8V, Y 1.2 8V, Y 1.2 16V, Y10 Selectronic, Delta HPE 2.0 16V bicolore, K 2,4 20V, Thesis 2.0 20VT...
Były: K SW 2.4 20V, Lybra SW 2.0 20V, K 2.0 20V x 2, Y10 bicolore, K 2.0 20VT, Thema 2.0 16V x 2, Delta II 1.6 8V, Y 1.2 8V, Y 1.2 16V, Y10 Selectronic, Delta HPE 2.0 16V bicolore, K 2,4 20V, Thesis 2.0 20VT...
-
- Forumowicz/ka
- Posty: 2555
- Rejestracja: 24 paź 2013, 13:37
- Imię: Sławuś
- Lokalizacja: Szamoni
- Kontakt:
Re: SAAB 95 2.3 T - 250 KM - warto?
Sorki rafako... to zmienia całkowicie postać rzeczy niż opis w twoim pierwszym poście... wybacz... 

http://www.berbela.com/
Lancja Libra Intęsa SW 2004 5Rv10 150km (ale byków nie?)
Lancja Libra Intęsa SW 2004 5Rv10 150km (ale byków nie?)
- Nat
- Klubowicz
- Posty: 20000
- Rejestracja: 25 lis 2005, 0:00
- Lokalizacja: Poznań & Warszawa Masz problem na Forum? Pytaj!
- Kontakt:
Re: SAAB 95 2.3 T - 250 KM - warto?
No to super. Dokładnie o to chodzi._Rafako_ pisze:Tak też zostało to zrobione, samochód był kupiony na firmę kolegi i sprzedany na fakturę z opisem "pojazd z uszkodzonym silnikiem".Nat pisze:Skoro auto było niesprawne i nadawało się tylko na części - to w gruncie rzeczy co Cię obchodzi, co z nim zrobił nowy właściciel? Wystarczy opisać rzetelnie w umowie stan pojazdu i nikomu nie przyjdzie do głowy straszyć kogokolwiek sądem.

Pozdrawiam
Nat
+ Phedra JTD + Lybra SW 2,0 na emigracji i DS20
Stasiu, co jest najważniejsze w życiu? Staś (2 lata): Luuuuuzik!!! ||| Piotruś (2 lata): Tata, nie ce Pasem, ce Gekiem!
Proszę, używaj polskich znaków! To chyba różnica, czy robisz komuś łaskę, czy laske?
Nat

Stasiu, co jest najważniejsze w życiu? Staś (2 lata): Luuuuuzik!!! ||| Piotruś (2 lata): Tata, nie ce Pasem, ce Gekiem!
Proszę, używaj polskich znaków! To chyba różnica, czy robisz komuś łaskę, czy laske?

Re: SAAB 95 2.3 T - 250 KM - warto?
I chwała Ci za toTiger-baza pisze:Dla złagodzenia powiem że ja kupuję to co sprawia mi przyjemnośc i się podoba a nie to co jest ponoc niezawodne albo to co wybierze "Żona"


Peugeot 508 II SW 1.6pT
Peugeot 308 II 1.6bHDI
Były:
Volvo S60 R-Design D5
Alfa Romeo MiTo 1.4 16V
Alfa Romeo 159 SW 2.4JTDm
Alfa Romeo 156 SW 2.4JTD
Lancia Lybra SW 1.9JTD
Daewoo Espero 1.5 GLX
Peugeot 308 II 1.6bHDI
Były:
Volvo S60 R-Design D5
Alfa Romeo MiTo 1.4 16V
Alfa Romeo 159 SW 2.4JTDm
Alfa Romeo 156 SW 2.4JTD
Lancia Lybra SW 1.9JTD
Daewoo Espero 1.5 GLX
- Tiger-baza
- Forumowicz/ka
- Posty: 144
- Rejestracja: 12 lut 2015, 0:01
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Toruń
Re: SAAB 95 2.3 T - 250 KM - warto?
Po pierwsze nie sprzedaje sie aut na częsci - może to jedynie auto-złom, nowy nabywca albo rejestruje autko albo oddaje do utylizacji i tym sposobem wyryjestrowuje. Nie dziwię się że ten koleś straszył sądem. Auto z uszkodzonym silnikiem podlega stacji diagnostycznej na przegląd więc zastanówta się mądrale co piszecie i mówicie w umowach...
2.0 20V VIS
Re: SAAB 95 2.3 T - 250 KM - warto?
Najpierw mądralo zastanów się co piszesz w postach...
Koleś kupił samochód w całości, z informacją, że silnik jest uszkodzony, zarejestrował go i jeździł nim. Zatem sprzedawca w tym momencie jest czysty, bo poinformował kupującego o stanie technicznym samochodu i niczego nie zataił. W tym wypadku straszyć sądem to sobie może...
Koleś kupił samochód w całości, z informacją, że silnik jest uszkodzony, zarejestrował go i jeździł nim. Zatem sprzedawca w tym momencie jest czysty, bo poinformował kupującego o stanie technicznym samochodu i niczego nie zataił. W tym wypadku straszyć sądem to sobie może...
Peugeot 508 II SW 1.6pT
Peugeot 308 II 1.6bHDI
Były:
Volvo S60 R-Design D5
Alfa Romeo MiTo 1.4 16V
Alfa Romeo 159 SW 2.4JTDm
Alfa Romeo 156 SW 2.4JTD
Lancia Lybra SW 1.9JTD
Daewoo Espero 1.5 GLX
Peugeot 308 II 1.6bHDI
Były:
Volvo S60 R-Design D5
Alfa Romeo MiTo 1.4 16V
Alfa Romeo 159 SW 2.4JTDm
Alfa Romeo 156 SW 2.4JTD
Lancia Lybra SW 1.9JTD
Daewoo Espero 1.5 GLX
Re: SAAB 95 2.3 T - 250 KM - warto?
Aż żal odpisywaćTiger-baza pisze:Po pierwsze nie sprzedaje sie aut na częsci - może to jedynie auto-złom, nowy nabywca albo rejestruje autko albo oddaje do utylizacji i tym sposobem wyryjestrowuje. Nie dziwię się że ten koleś straszył sądem. Auto z uszkodzonym silnikiem podlega stacji diagnostycznej na przegląd więc zastanówta się mądrale co piszecie i mówicie w umowach...



Jest: Mercedes W123 200D '83 + Ford Mustang V ’06 + Mini Cooper ’05 + Skoda Superb 2.0 4x4 ’24...
Były: K SW 2.4 20V, Lybra SW 2.0 20V, K 2.0 20V x 2, Y10 bicolore, K 2.0 20VT, Thema 2.0 16V x 2, Delta II 1.6 8V, Y 1.2 8V, Y 1.2 16V, Y10 Selectronic, Delta HPE 2.0 16V bicolore, K 2,4 20V, Thesis 2.0 20VT...
Były: K SW 2.4 20V, Lybra SW 2.0 20V, K 2.0 20V x 2, Y10 bicolore, K 2.0 20VT, Thema 2.0 16V x 2, Delta II 1.6 8V, Y 1.2 8V, Y 1.2 16V, Y10 Selectronic, Delta HPE 2.0 16V bicolore, K 2,4 20V, Thesis 2.0 20VT...
- Tiger-baza
- Forumowicz/ka
- Posty: 144
- Rejestracja: 12 lut 2015, 0:01
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Toruń
Re: SAAB 95 2.3 T - 250 KM - warto?
Jeszcze raz Ci powtarzam że jeżeli nie prowadzisz autozłomu to nie możesz sprzedawac auta na części - więc pomodl się o rozum do głowy i pisz z sensem. Jeżeli sprzedałeś auto z uszkodzonym silnikiem to znaczy że auto jest niesprawne - ciekawe co napisales w umowie i teraz nawijaSZ makaron na głowe swoim najlepszym kolegom z forum...FXX pisze:Najpierw mądralo zastanów się co piszesz w postach...
Koleś kupił samochód w całości, z informacją, że silnik jest uszkodzony, zarejestrował go i jeździł nim. Zatem sprzedawca w tym momencie jest czysty, bo poinformował kupującego o stanie technicznym samochodu i niczego nie zataił. W tym wypadku straszyć sądem to sobie może...
Ostatnio zmieniony 16 gru 2015, 10:09 przez Dudi, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Ort.
Powód: Ort.
2.0 20V VIS
-
- Forumowicz/ka
- Posty: 2555
- Rejestracja: 24 paź 2013, 13:37
- Imię: Sławuś
- Lokalizacja: Szamoni
- Kontakt:
Re: SAAB 95 2.3 T - 250 KM - warto?
łał... sprawa jest rozwojowa 

http://www.berbela.com/
Lancja Libra Intęsa SW 2004 5Rv10 150km (ale byków nie?)
Lancja Libra Intęsa SW 2004 5Rv10 150km (ale byków nie?)
Re: SAAB 95 2.3 T - 250 KM - warto?
bassooner pisze:łał... sprawa jest rozwojowa

Lancia Delta II 1.6ie 8V 95r.
SAAB 95 2.3 T - 250 KM - warto?
Na początek pomodlmy się za Twój gołębi rozumek i zdolność czytania ze zrozumieniem, bo z tym to jesteś porządnie na bakier...Tiger-baza pisze:Jeszcze raz Ci powtarzam że jeżeli nie prowadzisz autozłomu to nie możesz sprzedawac auta na części - więc pomodl się o rozum do głowy i pisz z sensem. Jeżeli sprzedałeś auto z uszkodzonym silnikiem to znaczy że auto jest niesprawne - ciekawe co napisales w umowie i teraz nawijaSZ makaron na głowe swoim najlepszym kolegom z forum...FXX pisze:Najpierw mądralo zastanów się co piszesz w postach...
Koleś kupił samochód w całości, z informacją, że silnik jest uszkodzony, zarejestrował go i jeździł nim. Zatem sprzedawca w tym momencie jest czysty, bo poinformował kupującego o stanie technicznym samochodu i niczego nie zataił. W tym wypadku straszyć sądem to sobie może...
Powtórzę Ci jeszcze raz - sprzedany w całości,zarejestrowany samochód z uszkodzonym silnikiem. Nikt nie zabrania sprzedawania niesprawnego samochodu.
Wysłane z mojego HTC Desire X przy użyciu Tapatalka
Peugeot 508 II SW 1.6pT
Peugeot 308 II 1.6bHDI
Były:
Volvo S60 R-Design D5
Alfa Romeo MiTo 1.4 16V
Alfa Romeo 159 SW 2.4JTDm
Alfa Romeo 156 SW 2.4JTD
Lancia Lybra SW 1.9JTD
Daewoo Espero 1.5 GLX
Peugeot 308 II 1.6bHDI
Były:
Volvo S60 R-Design D5
Alfa Romeo MiTo 1.4 16V
Alfa Romeo 159 SW 2.4JTDm
Alfa Romeo 156 SW 2.4JTD
Lancia Lybra SW 1.9JTD
Daewoo Espero 1.5 GLX
- Michal198422
- Forumowicz/ka
- Posty: 173
- Rejestracja: 13 lip 2010, 2:57
- Imię: Michał
- Lokalizacja: Warszawa
Re: SAAB 95 2.3 T - 250 KM - warto?
Tiger-baza, a kto Ci zabroni sprzedać uszkodzony telefon, komputer, telewizor, monitor itp. itd. gdy napiszesz ŻE JEST USZKODZONY i Ty osobiście, w swoim własnym przekonaniu kwalifikujesz dany przedmiot jako NIESPRAWNY z przeznaczeniem na wydobycie z niego sprawnych elementów (kondensatory, oporniki, dłąwiki, koła, wtryski, szyby itp. itd) a co w tym co sprzedajesz jest sprawne zweryfikuje nabywca? Prawo zabrania sprzedaży czegoś uszkodzonego, jako SPRAWNE. Ja kupiłem najmniej kilka laptopów i wież (oraz innego rodzaju sprzętu) z pełną świadomością, że dana rzecz jest niesprawna na chwilę sprzedaży, czy to z powodu zupełnego braku reakcji na zasilania, czy też działa normalnie ale po powiedzmy 5 minutach od włączenia się coś wiesza, czy np większość funkcji działa ale np kasety notorycznie wciąga, albo nie czyta cd.. Nie wolno sprzedawać czegoś rozwalonego jako sprawne, albo zatajać wiedzy na temat niesprawności (przykładowo kupujesz samochód, który podczas jazdy próbnej był ok, ale po wymianie oleju kopci jak cholera, cieknie z każdego możliwego połączenia, bo ktoś wcześniej nalał jakiegoś badziewia do uszczelnienia silnika, maskując niesprawności:/). Uszkodzone sprzęty MOŻNA SPRZEDAWAĆ o ile nie usiłuje się zatajać jego wad.
Kappa SW 2,4 TDS. Brak ECSF, brak nieoczekiwanych CHECKów, brak problemów. Wszystko (prócz klimy) działa:D Więc na pewno coś jest nie tak 
