Lord_Juve pisze: ↑09 maja 2019, 9:58
Przecież nawet na forum mamy listę polecanych zakładów. Myślałem że w moich okolicach znajdzie się ktoś, kto da radę z tym modelem. I co? I nic?
Poza tym polecacie stare Kappy w V6. To ja się zapytam: a jak z mechanikami i częściami do tego modelu? Znacznie lepiej i taniej niż w przypadku Thesis z 2.0T?
....Delta III to Bravo w przebraniu, za którego trzeba dać koło 30k, a i niekiedy brakuje tak podstawowych dziś dodatków, jak zwykłe czujniki parkowania z przodu. Dalibyście tyle kasy za samochód, którym przejedziecie się 4 razy w miesiącu?
Są polecane na forum warsztaty... no i różnie z tym bywa... można sobie poczytać historie forumowiczów z forumowymi mechanikami... na forum Alfaholików w Krk jest polecany serwis Autka.pl z 29 listopada... i co

byłem pytałem o wymianę rozrządu w mojej V6... a gość się mnie pyta czy w Busso jest pasek czy łańcuch

oddasz do takiego warsztatu swój wymarzony samochód

spytaj kol. freeq7322 jak mu naprawili V6 po zerwaniu paska... moja była serwisowana u Nodrzyńskiego w Wieliczce kiedyś ASO Fiat teraz Bosch... rozrząd zrobiony bez blokad na znaczki... wycieki z rury kolektorowej pomiedzy pompą a termostatem która byla doszczelniania silikonem... świece fabryczne, uszczelek pod deklami, na baranach nikt nie ruszał... i co

mam Ci polecić taki warsztat

no niestety, ale do Thesis musisz mieć warunki do roboty, i umiejętności... i kasę...
Kappa V6... no cóż fajne wozidło z kultowym silnikiem... ale jak to w pełnoletnim włoskim aucie problem z częściami, a sam silnik jest problematyczny w serwisowaniu... patrz pkt wyżej... już sama wymiana rozrządu to problem z mechanikiem...
Delta III przebrane Bravo... no i co z tego... a Bravo to przebrane Stilo, AR166 przebrana Kappa... itp itd auto proste w konstrukcji z prostymi i nie zawodnymi silnikami... a ceny

na pewno znajdziesz coś taniej niż 30tyś...
kond243 pisze: ↑09 maja 2019, 11:11
Nie wiem jak inni ale ja z moją Thesis nie mam problemów. Zrobiłem tylko mechanikę. Tzn zostało ogarnąć zawieszenie tył na nowo. Dołożyłem alarm servotronic. Itp. Od dwóch lat robiła trasy po 1000km i jakoś działa. Nie daje znać dziwnymi kontrolkami itp. Elektronika nie wariuje. A wszyscy wiedzą że jest to projekt. Z tym wyjątkiem że nie ruszałem elektroniki a ona działa. I tak patrzę na te V6 i JTD zwłaszcza w utomacie to w stosunku do nich moja Thesis jest nudna bo się cholera popsuć nie chce

Ma dopiero 400tyś przebiegu tzn buda i skrzynia. Silnik dopiero 35tyś km. Bierz 2.0t w manualu jest to dużo prostrza wersja jak automat.
Taak.. tylko wszystko robisz sam... wyobrażasz sobie jak chłopak pod blokiem wyciąga sobie sanki i maluje

a jakby chciał to zlecić warsztatowi to ile by go skasowali

i ciekawe czy by zrobili to tak jak Ty sobie sam to zrobileś

na pewno nie...