BlackLybraSW pisze: ↑29 lis 2019, 17:57
GepardMG pisze: ↑29 lis 2019, 17:44
BlackLybraSW pisze: ↑29 lis 2019, 14:56
Co się dzieje NIE mogę robić zakupów !?
Nie ma paska wieloklinowego , który miałem dodany ?
Nie ma łożyska amortyzatora , które miałem dodane ?
Nie ma rolki napinacza paska wieloklinowego stałej , która miałem dodaną ?
Dlaczego ?
Proszę przeczytać warunki promocji Black Friday
Dziś wyprzedajemy stany magazynowe, tych części które miał Pan w koszyku - nie było na magazynie
Wczoraj po godzinie 18.00 zostały usunięte ze sklepu żeby łatwiej było przeglądać i wybierać tylko to co można kupić
W ramach dobrej współpracy zapropouję te rzeczy w cenach specjalnych, ale proszę mi napisać co to dokładnie ma być
To w końcu Black Friday czy wyprzedaż garażowa ?
Troszkę tak po cygańsku.
Postaram się to jeszcze raz wytłumaczyć

Proszę zwrócić uwagę, że jak się idzie do sklepu na wyprzedaż i na przykład kupuje się telewizor na tej wyprzedaży
to jak jest ich 10 to 10 osób dostanie a jedenasta obejdzie się smakiem , bo takie są reguły gry w czasie wyprzedaży , po prostu
Idąc dalej - jeśli danego modelu telewizora nie ma na stanie to go się na wyprzedaży nie kupi - zgadza się ?
I teraz wracając do naszego sklepu
Zrobiliśmy wyprzedaż stanów magazynowych , więc analogicznie jak są 2 wahacze to 2 osoby kupią a 3 trzecia już nie
Natomiast kwestia usuniętych towarów jest bardzo prosta
Część towarów ma realizację 1-2 lub więcej dni , co oznacza po prostu że takich towarów nie ma na magazynie
ale zazwyczaj możemy je zrealizować w ciągu podanej ilości dni (jest to opisane w regulaminie ... - wiem, wiem

)
Jeszcze raz podkreślę - ich nie ma na magazynie
I to jest dokładnie opisane w mojej reklamie o wyprzedaży, że promocja dotyczy tylko towarów
w których status dostępności jest >0 , zgadza się ?
Ponieważ towarów które mają stan jest około 4 tysięcy, a wszystkich około 20 tysięcy
- te bez stanu zostały wyłączone, żeby łatwiej było trafić na towar który można kupić
Taka operacja zajmuje około godziny, jest dość pracochłonna
Dlatego jak zaczynam to robić w momencie uruchomienia promocji ,
to część Klientów może mieć jeszcze w koszykach towary, które później nie są już aktywne
Tylko - proszę zwrócić uwagę - gdyby Klient postąpił zgodnie z instrukcja z reklamy
te towary nie znalazłyby się w koszyku
Naprawdę przepraszam wszystkich z Was którzy są zawiedzeni ale ja nie wiem jak to można zrobić lepiej
Kiedy poprzednio robiliśmy wyprzedaż nie usuwając produktów bez stanu - bardzo dużo Klientów
denerwowało się że strona nie chce puścić koszyka (powodem było właśnie dodanie takiego produktu )
Jeszcze raz przepraszam i proszę o wyrozumiałość
Zapraszam też na sobotę i niedzielę, będą pozostałe produkty dostępne
i będzie można kupić je w atrakcyjnej myślę cenie