Strona 1 z 1

czy ktos ma kappe 2.0 turbo z gazem ????

: 12 kwie 2007, 22:12
autor: Anonymous
witam chciałem sie dowiedziec jak taka kappa bedzie jazdzic z instalacja lpg czy sa jakies problemy z zalozeniem i eksploatacja i jak sie zachowuje silnik z lpg?? prosze o informacje pozdrawiam 8O 8O 8O

czy ktos ma kappe 2.0 turbo z gazem ????

: 12 kwie 2007, 22:28
autor: Przemo
Zalezy jaki silnik turbo 16V czy 20V. Ja mam 20V z gazem instalka Prinsa żadnych problemów.

czy ktos ma kappe 2.0 turbo z gazem ????

: 13 kwie 2007, 9:16
autor: KJ
Ja mam 16V i też Prinsa. I też zero problemów.

czy ktos ma kappe 2.0 turbo z gazem ????

: 13 kwie 2007, 10:54
autor: grzesko
o ile koni ma wiecej turbo 20V od 16 V.
Ile wiecej pali benzynki ?

czy ktos ma kappe 2.0 turbo z gazem ????

: 13 kwie 2007, 12:28
autor: Łukasz
"grzesko" pisze:o ile koni ma wiecej turbo 20V od 16 V.
Ile wiecej pali benzynki ?
Katalogowo 16V 205ps a 20V 220ps. 16V to starsza konstrukcja i pali wiecej

czy ktos ma kappe 2.0 turbo z gazem ????

: 13 kwie 2007, 12:33
autor: grzesko
"Łukasz" pisze:
"grzesko" pisze:o ile koni ma wiecej turbo 20V od 16 V.
Ile wiecej pali benzynki ?
Katalogowo 16V 205ps a 20V 220ps. 16V to starsza konstrukcja i pali wiecej
Dzieki lukasz to bral bym tylko i wylacznie 20 V :D

czy ktos ma kappe 2.0 turbo z gazem ????

: 13 kwie 2007, 15:41
autor: Przemo
W 20V jest tez mniejsza turbodziura, ja jej wogóle nie zauważam. Silniki 20V były montowane po liftingu w 1998 roku.

czy ktos ma kappe 2.0 turbo z gazem ????

: 13 kwie 2007, 17:32
autor: Anonymous
koszt takiej instalacji gazowej do 20V to w jakie granicy sie miesci :roll: :roll: :roll:

czy ktos ma kappe 2.0 turbo z gazem ????

: 13 kwie 2007, 18:17
autor: Przemo
Instalacja firmy PRINS obecnie około 5500 zł. Tylko nieliczne zakłady ją montują. :!: Ja płaciłem mniej, ale zakładałem rok temu. Od tej pory żadnych problemów, żadna kontrolka się nie świeci, taka sama moc zarówno na benzynie jak i na gazie.

czy ktos ma kappe 2.0 turbo z gazem ????

: 13 kwie 2007, 18:37
autor: vazyl
Podepne się pod temat, ponieważ moje 2.0T jest takie samo jak w Kappie. Jaką polecacie instalacje do tego silniczka?

czy ktos ma kappe 2.0 turbo z gazem ????

: 13 kwie 2007, 22:12
autor: wujekp
"Przemo" pisze:Instalacja firmy PRINS obecnie około 5500 zł. Tylko nieliczne zakłady ją montują. :!: Ja płaciłem mniej, ale zakładałem rok temu. Od tej pory żadnych problemów, żadna kontrolka się nie świeci, taka sama moc zarówno na benzynie jak i na gazie.
Jeśli chodzi o porównanie benzyna-gaz to subiektywnie nie widzę różnicy. Ale wydruk z hamowni mówi jasno: moc maksymalna jest u mnie około 10% mniejsza na gazie. Ale przecież na co dzień jeździ się momentem, a nie mocą (nie pamiętam jak to z momentem, a nie mam teraz pod ręką wydruku), a poza tym przy tym silniku jest jednak zapas mocy :-)

czy ktos ma kappe 2.0 turbo z gazem ????

: 13 kwie 2007, 22:59
autor: Przemo
A jaką masz instalkę, firma?? Masz listwę na 5 cylindrów czy na 6 i jedną dziurę zaślepioną?mój komputer od gazu czerpie tylko informacje z komputera benzynowego.

czy ktos ma kappe 2.0 turbo z gazem ????

: 14 kwie 2007, 21:19
autor: wujekp
"Przemo" pisze:A jaką masz instalkę, firma?? Masz listwę na 5 cylindrów czy na 6 i jedną dziurę zaślepioną?mój komputer od gazu czerpie tylko informacje z komputera benzynowego.
Instalacja Landi Renzo Omegas. Co do listwy to nie wiem, musiałbym dokładniej się przyjrzeć.
Wygrzebałem ten wydruk, jak Cię interesuje (wartości wg DIN):
Benzyna: moc max. 203 KM, moment max. 306 Nm
Gaz: : moc max. 181 KM, moment max. 266 Nm

czy ktos ma kappe 2.0 turbo z gazem ????

: 15 kwie 2007, 9:51
autor: Łukasz
"wujekp" pisze:
"Przemo" pisze:A jaką masz instalkę, firma?? Masz listwę na 5 cylindrów czy na 6 i jedną dziurę zaślepioną?mój komputer od gazu czerpie tylko informacje z komputera benzynowego.
Instalacja Landi Renzo Omegas. Co do listwy to nie wiem, musiałbym dokładniej się przyjrzeć.
Wygrzebałem ten wydruk, jak Cię interesuje (wartości wg DIN):
Benzyna: moc max. 203 KM, moment max. 306 Nm
Gaz: : moc max. 181 KM, moment max. 266 Nm
No no spadki nie male :? Z moich obserwcji wynika, ze na lpg bardziej zanika moment obrotowy niz moc silnika. Widzialem shamowane auta ktore mialy wieksza moc na lpg niz na pb.