Strona 1 z 1
czy ktos ma kappe 2.0 turbo z gazem ????
: 12 kwie 2007, 22:12
autor: Anonymous
czy ktos ma kappe 2.0 turbo z gazem ????
: 12 kwie 2007, 22:28
autor: Przemo
Zalezy jaki silnik turbo 16V czy 20V. Ja mam 20V z gazem instalka Prinsa żadnych problemów.
czy ktos ma kappe 2.0 turbo z gazem ????
: 13 kwie 2007, 9:16
autor: KJ
Ja mam 16V i też Prinsa. I też zero problemów.
czy ktos ma kappe 2.0 turbo z gazem ????
: 13 kwie 2007, 10:54
autor: grzesko
o ile koni ma wiecej turbo 20V od 16 V.
Ile wiecej pali benzynki ?
czy ktos ma kappe 2.0 turbo z gazem ????
: 13 kwie 2007, 12:28
autor: Łukasz
"grzesko" pisze:o ile koni ma wiecej turbo 20V od 16 V.
Ile wiecej pali benzynki ?
Katalogowo 16V 205ps a 20V 220ps. 16V to starsza konstrukcja i pali wiecej
czy ktos ma kappe 2.0 turbo z gazem ????
: 13 kwie 2007, 12:33
autor: grzesko
"Łukasz" pisze:"grzesko" pisze:o ile koni ma wiecej turbo 20V od 16 V.
Ile wiecej pali benzynki ?
Katalogowo 16V 205ps a 20V 220ps. 16V to starsza konstrukcja i pali wiecej
Dzieki lukasz to bral bym tylko i wylacznie 20 V

czy ktos ma kappe 2.0 turbo z gazem ????
: 13 kwie 2007, 15:41
autor: Przemo
W 20V jest tez mniejsza turbodziura, ja jej wogóle nie zauważam. Silniki 20V były montowane po liftingu w 1998 roku.
czy ktos ma kappe 2.0 turbo z gazem ????
: 13 kwie 2007, 17:32
autor: Anonymous
czy ktos ma kappe 2.0 turbo z gazem ????
: 13 kwie 2007, 18:17
autor: Przemo
Instalacja firmy PRINS obecnie około 5500 zł. Tylko nieliczne zakłady ją montują.

Ja płaciłem mniej, ale zakładałem rok temu. Od tej pory żadnych problemów, żadna kontrolka się nie świeci, taka sama moc zarówno na benzynie jak i na gazie.
czy ktos ma kappe 2.0 turbo z gazem ????
: 13 kwie 2007, 18:37
autor: vazyl
Podepne się pod temat, ponieważ moje 2.0T jest takie samo jak w Kappie. Jaką polecacie instalacje do tego silniczka?
czy ktos ma kappe 2.0 turbo z gazem ????
: 13 kwie 2007, 22:12
autor: wujekp
"Przemo" pisze:Instalacja firmy PRINS obecnie około 5500 zł. Tylko nieliczne zakłady ją montują.

Ja płaciłem mniej, ale zakładałem rok temu. Od tej pory żadnych problemów, żadna kontrolka się nie świeci, taka sama moc zarówno na benzynie jak i na gazie.
Jeśli chodzi o porównanie benzyna-gaz to subiektywnie nie widzę różnicy. Ale wydruk z hamowni mówi jasno: moc maksymalna jest u mnie około 10% mniejsza na gazie. Ale przecież na co dzień jeździ się momentem, a nie mocą (nie pamiętam jak to z momentem, a nie mam teraz pod ręką wydruku), a poza tym przy tym silniku jest jednak zapas mocy

czy ktos ma kappe 2.0 turbo z gazem ????
: 13 kwie 2007, 22:59
autor: Przemo
A jaką masz instalkę, firma?? Masz listwę na 5 cylindrów czy na 6 i jedną dziurę zaślepioną?mój komputer od gazu czerpie tylko informacje z komputera benzynowego.
czy ktos ma kappe 2.0 turbo z gazem ????
: 14 kwie 2007, 21:19
autor: wujekp
"Przemo" pisze:A jaką masz instalkę, firma?? Masz listwę na 5 cylindrów czy na 6 i jedną dziurę zaślepioną?mój komputer od gazu czerpie tylko informacje z komputera benzynowego.
Instalacja Landi Renzo Omegas. Co do listwy to nie wiem, musiałbym dokładniej się przyjrzeć.
Wygrzebałem ten wydruk, jak Cię interesuje (wartości wg DIN):
Benzyna: moc max. 203 KM, moment max. 306 Nm
Gaz: : moc max. 181 KM, moment max. 266 Nm
czy ktos ma kappe 2.0 turbo z gazem ????
: 15 kwie 2007, 9:51
autor: Łukasz
"wujekp" pisze:"Przemo" pisze:A jaką masz instalkę, firma?? Masz listwę na 5 cylindrów czy na 6 i jedną dziurę zaślepioną?mój komputer od gazu czerpie tylko informacje z komputera benzynowego.
Instalacja Landi Renzo Omegas. Co do listwy to nie wiem, musiałbym dokładniej się przyjrzeć.
Wygrzebałem ten wydruk, jak Cię interesuje (wartości wg DIN):
Benzyna: moc max. 203 KM, moment max. 306 Nm
Gaz: : moc max. 181 KM, moment max. 266 Nm
No no spadki nie male

Z moich obserwcji wynika, ze na lpg bardziej zanika moment obrotowy niz moc silnika. Widzialem shamowane auta ktore mialy wieksza moc na lpg niz na pb.