Strona 1 z 1
Kappa - zawias tył
: 07 wrz 2007, 11:45
autor: Egon
miałem okazje jechać ostatnio kappą (2.4 jtd sedan) i niepodoba mi się jedna rzecz to ze auto przy krótkich nierównościach np. łączenie asfaltów jak by podskakuje tyłem jak się prowadzi czuć też nieraz na nierównościach jak by tył pływał całe zawieszenie sparwdzone niema luzów ,amorki maja ponad 70% czy ten typ tak ma ?? bo według mnie coś jest nietak ale niewidac żadenej usterki

hmmm...
: 07 wrz 2007, 12:10
autor: Duch-Dziadka
...hmmm...moze to Ci sie wydaje...z tego co zauwazylem masz Delte i byc moze ma ona twardsze zawieszenie twardsze fotele zupelnie inna charakterystyka...ja mam Kappe i ona biorac pod uwage fotele i chyba dosc miekkie zawieszenie to mamy normalne objawy ze sobie podskoczy czasami...ale w codziennym uzytkowaniu jest to rzadkie, zdarza sie to moze przy wiekszych predkosciach i na nierownosciach...ale kiedy sie do tego przyzwyczaisz to wlasciwie to co Ty zauwazyles nie ma wiekszego znaczenia...ja tam sobie Kappe chwale...

Kappa zawias tył
: 07 wrz 2007, 13:12
autor: Egon
to pływanie to tak jak by z tyłu mało powietrza było a podskakiwanie jak by amorki niedziałały jak wieksza dziura to jest ok problem jest na małych nierównościach ,a kappa chyba sztywniejsza od mojej delty jest ale dużo lepiej wszystko tłumi fotele w delcie sztywniejsze napewno ale mi chodzi o prowadznie auta bo prowadzi sie niepewnie na takich nierównościach jak gładki asfalt to idelanie nawet w zakręcie
Kappa zawias tył
: 07 wrz 2007, 15:36
autor: Boorek
"Egon" pisze:to pływanie to tak jak by z tyłu mało powietrza było a podskakiwanie jak by amorki niedziałały jak wieksza dziura to jest ok problem jest na małych nierównościach ,a kappa chyba sztywniejsza od mojej delty jest ale dużo lepiej wszystko tłumi fotele w delcie sztywniejsze napewno ale mi chodzi o prowadznie auta bo prowadzi sie niepewnie na takich nierównościach jak gładki asfalt to idelanie nawet w zakręcie
jesli kappa lepiej tłumi to jest bardziej miękka

wygoda=miękkie zawieszenie, dobre tłumienie nierówności, gorsze zachowanie w zakrętach; prowadzenie=twarde zawieszenie, mniejszy komfort, lepsze prowadzenie. Pozdrawiam
Kappa zawias tył
: 07 wrz 2007, 16:47
autor: Egon
ale wez pod uwage to że jak auto jest lepiej wyguszone itp to wtedy komfort jest dużo lepszy a miękki amorek nie zawsze oznacza lepszego komfortu bo niemoże byc ani zbyt miekki ani zbyt twardy, a po 2 to nie oto pytałem
