Strona 1 z 2
Kappa - hamulec ręczny trzyma po zwolnieniu dźwigni
: 16 paź 2007, 11:19
autor: Roger7
Po zwolnieniu hamulec ręczny trzyma jeszcze tylne koła, dopiero jak się przejedzie kawałek to puszcza.
Należy wymienić linki hamulca (tak radzi warsztat) ?
Kappa - hamulec ręczny trzyma po zwolnieniu dźwigni
: 16 paź 2007, 11:19
autor: Marcin_D
Najprawdopodobniej tak - gdziś już coś jest nie tak i koniecznie poczyścić zaciski hamulcowe.
Kappa - hamulec ręczny trzyma po zwolnieniu dźwigni
: 16 paź 2007, 14:04
autor: Prometeo
Miałem podobną sytuację w moim poprzednim samochodzie oplu, złaszcza po umyciu. Trzeba było przejechać metr, dwa, aby odblokować. To kwestia najprawdopodobniej linki hamulca, która jest do wymiany i sie zakleszcza.
Kappa - hamulec ręczny trzyma po zwolnieniu dźwigni
: 16 paź 2007, 19:13
autor: Mariusz91
Ja tak mam w Skorupie :/ Ręczny jest jednorazowy, tyle że mały problem jest, nie puszcza po przejechaniu paru metrów

Trzeba ściągać koło i się bawić z hamulcem żeby to od kleszczyć
Re: Kappa - hamulec ręczny trzyma po zwolnieniu dźwigni
: 16 paź 2007, 21:06
autor: wujekp
"Roger7" pisze:Po zwolnieniu hamulec ręczny trzyma jeszcze tylne koła, dopiero jak się przejedzie kawałek to puszcza.
Należy wymienić linki hamulca (tak radzi warsztat) ?
Prawdopodobnie tak. Wymieniałem pół roku temu z tego powodu

Kappa - hamulec ręczny trzyma po zwolnieniu dźwigni
: 18 paź 2007, 8:46
autor: TADEO
chyba ze jeszcze masz tłoczki zapieczone tak jak to było w moim przypadku po 2 latach walki wymieniłem cały zacisk i już jest wszystko ok
Re: Kappa - hamulec ręczny trzyma po zwolnieniu dźwigni
: 18 paź 2007, 9:15
autor: Patryklancia
"Roger7" pisze:Po zwolnieniu hamulec ręczny trzyma jeszcze tylne koła, dopiero jak się przejedzie kawałek to puszcza.
Należy wymienić linki hamulca (tak radzi warsztat) ?
pytałeś mnie na maila, ale poczta mi sie

niemogłem odpisac kpl. linek to jest L+P 120zł .
Re: Kappa - hamulec ręczny trzyma po zwolnieniu dźwigni
: 18 paź 2007, 19:24
autor: wujekp
"Patryklancia" pisze:"Roger7" pisze:Po zwolnieniu hamulec ręczny trzyma jeszcze tylne koła, dopiero jak się przejedzie kawałek to puszcza.
Należy wymienić linki hamulca (tak radzi warsztat) ?
pytałeś mnie na maila, ale poczta mi sie

niemogłem odpisac kpl. linek to jest L+P 120zł .

ja własnie brałem linki od Patryka

Re: Kappa - hamulec ręczny trzyma po zwolnieniu dźwigni
: 19 paź 2007, 9:40
autor: Patryklancia
"wujekp" pisze:"Patryklancia" pisze:"Roger7" pisze:Po zwolnieniu hamulec ręczny trzyma jeszcze tylne koła, dopiero jak się przejedzie kawałek to puszcza.
Należy wymienić linki hamulca (tak radzi warsztat) ?
pytałeś mnie na maila, ale poczta mi sie

niemogłem odpisac kpl. linek to jest L+P 120zł .

ja własnie brałem linki od Patryka

jak hamulce , bo chyba też klocki ferodo brałeś odemnie

ale juz mnie pamięć zanika

Kappa - hamulec ręczny trzyma po zwolnieniu dźwigni
: 19 paź 2007, 9:45
autor: Marcin_D
No ja też od Patryka brałem, leżą w bagażniku i czekają na założenie.
Gdzieś na forum było jak to jest z tą wymianą, bo może bym jutro to zrobił.
Re: Kappa - hamulec ręczny trzyma po zwolnieniu dźwigni
: 19 paź 2007, 17:11
autor: wujekp
"Patryklancia" pisze:jak hamulce , bo chyba też klocki ferodo brałeś odemnie

ale juz mnie pamięć zanika

Oczywiście

Kappa - hamulec ręczny trzyma po zwolnieniu dźwigni
: 19 paź 2007, 18:37
autor: mike_d
U mnie bylo to samo. Pancerze linki na przelotkach popekaly ze starosci. W zimie moglo sie tam dostac bloto, woda i zamarznac wiec odrazu wymienilem. Koszta tak jak pisali poprzednicy. Po wymianie problemu nie ma.
Kappa - hamulec ręczny trzyma po zwolnieniu dźwigni
: 22 paź 2007, 1:31
autor: Roger7
Montowaliście oryginały (około 350 komplet) czy zamienniki (jakich firm?).
Bo mi chcą koniecznie montować oryginały, bo:
1. Robocizna jest duża, bo pół auta trzeba wypróć - 120 pln.
2. Zamienniki są słabe
Macie z tym jakieś doświadczenie ?
Kappa - hamulec ręczny trzyma po zwolnieniu dźwigni
: 22 paź 2007, 19:43
autor: wujekp
"Roger7" pisze:Montowaliście oryginały (około 350 komplet) czy zamienniki (jakich firm?).
Bo mi chcą koniecznie montować oryginały, bo:
1. Robocizna jest duża, bo pół auta trzeba wypróć - 120 pln.
2. Zamienniki są słabe
Wiesz, o jakości będę mógł coś powiedzieć za kilka lat (mam przynajmniej nadzieję)
Błałem od Patryka, ale jakiej firmy to nie pamiętam

, ale Patryk na pewno Ci powie.
Roboty jest rzeczywiście trochę, ale na ile pamiętam to w środku demontowany był tylko nawiew na tył.
Kappa - hamulec ręczny trzyma po zwolnieniu dźwigni
: 23 paź 2007, 1:23
autor: mike_d
"Roger7" pisze:Montowaliście oryginały (około 350 komplet) czy zamienniki (jakich firm?).
Bo mi chcą koniecznie montować oryginały, bo:
1. Robocizna jest duża, bo pół auta trzeba wypróć - 120 pln.
2. Zamienniki są słabe
Macie z tym jakieś doświadczenie ?
Ja kupilem takie u kolegi Gnowego
link