Witam,
Qba, zrób listę wątków, problemy mnożą Ci się, jak króliki

.
Generator impulsów dla prędkościomierza jest nakręcony na tulejkę w górnej części skrzyni, jest to walec o średnicy ok. 4 cm i wystaje z niego przewód z wtyczką.
Do bagnetu poziomu oleju w skrzyni łatwiej dostać się z kanału. Jeżeli masz zdemontowaną rurę dolotu do kolektora (gruba, czarna, karbowana) to widać taki pręt z uchem, jak bagnet w maluchu. Wlanie oleju jest kłopotliwe, najczęciej stosowana jest do tego wspomniana wcześniej strzykawa z zakrzywioną rurką. Stacje szybkiej obsługi mają to zelektryfikowane, taka pompka z elastyczną końcówką. Ja wlewałem olej kiedyś takim patentem - rurka, wetknięta w otwór po bagnecie, lejek na drugi koniec i wlewanie - dłuuugo idzie, bo nie ma wtedy odpowietrzania. Można wykręcić linkę blokady wstecznego, ale trzeba uważać, aby tej blokady nie rozregulować - regulacja taka, jak linki hamulca w rowerze.
Korek odpowietrzania jest odkręcany, naciskane wentylki są od klimy.
Korek jest na wężu od nagrzewnicy, tuz obok silnika wycieraczek.
Ogrzewanie w samochodzie pogarsza się po założeniu instalacji gazowej, gdyż ogrzewanie parownika jest pobierane z węży ogrzewania i bocznikuje obieg. Jeżeli jest wyjątkowo słabe to może być zamulona nagrzewnica. Warto sprawdzić, jak ciepłe są węże nagrzewnicy, w porównaniu do doprowadzajacych płyn do parownika. I czy obydwa węże przy nagrzewnicy są jednakowo ciepłe (dolotowy i powrotny).
Jeżeli lusterko nie chce się złożyć, i rusza po lekkim popchnięciu, to uszkodzony jest styk włącznika krańcowego w lusterku (lub obluzowany i przestawiony). Rozebranie tego i ew. naprawa to koszmar - podstawę sprawną, bez lusterka i obudowy (bo po co) można trafić za ok. 100.
Jak możesz to zrób foto elektrozaworu VIS'a, z rurkami i podłączeniem elektryki (w samochodzie, tak jak jest zamontowany). Gdy silnik pracuje na jałowych to przez końcówkę, na której założony jest przewód do tłoczka, jest wciągane powietrze. Trzeba zdjąć ten przewód i zobaczyć, czy przez elektrozawór ciągnie. Można też zrobić próbę płuc wciągając powietrze przez wężyk podłączony do tłoczka - powinien bezproblemowo ruszyć.
Nawiew na tył - może być zablokowana, lub wyczepiona regulacja położenia klapek, czyli to, co jest ustawiane kółkiem na nawiewie na tył.
Pozdrawiam
PS
Co dalej?
