Delta II-problem z obrotami
- deltalukasz
- Forumowicz/ka
- Posty: 59
- Rejestracja: 25 maja 2008, 0:00
- Lokalizacja: Sosnowiec
Delta II-problem z obrotami
Witam
Mam mały problem z gazem a przynamniej jest to uciazliwe o ile to zaden problem.
Jak jade na gazie to za kazdym razem gdy w czasie jazdy wcisne sprzeglo i obroty powinny spasc do okolo 900rpm to wskazowka opada tak nisko(okolo 500rpm)ze samochod jak nie jest zagrzany dobrze to silnik gasnie.Jak silnik ma temperature normalna to nawet na postoju po przegazowaniu samochodu wskazowka leci na sam dol i po chwili wraca w granice 800obr.
Jest to dziwne dosyc i meczace bo musze patrzec na obrotomierz przed kazdym skrzyzowaniem jak wcisne sprzeglo i moglic sie zeby wskazowka sie podniosla do normalnych obrotow.Dodatko po parunastu/parudziesieciu kilometrach zapala sie kontrolka wtryskiwacza,po przelaczeniu spowrotem na PB znika,mam silnik 1,6 8v.instalacja nie wiem jakiej generacji bo sie na instalacjach nie znam a samochod kupilem z juz z LPG.Na komputerze z instalacji pisze LANDI RENZO Les98.Mam nadzieje ze zbytnio nie namieszalem.
Mam mały problem z gazem a przynamniej jest to uciazliwe o ile to zaden problem.
Jak jade na gazie to za kazdym razem gdy w czasie jazdy wcisne sprzeglo i obroty powinny spasc do okolo 900rpm to wskazowka opada tak nisko(okolo 500rpm)ze samochod jak nie jest zagrzany dobrze to silnik gasnie.Jak silnik ma temperature normalna to nawet na postoju po przegazowaniu samochodu wskazowka leci na sam dol i po chwili wraca w granice 800obr.
Jest to dziwne dosyc i meczace bo musze patrzec na obrotomierz przed kazdym skrzyzowaniem jak wcisne sprzeglo i moglic sie zeby wskazowka sie podniosla do normalnych obrotow.Dodatko po parunastu/parudziesieciu kilometrach zapala sie kontrolka wtryskiwacza,po przelaczeniu spowrotem na PB znika,mam silnik 1,6 8v.instalacja nie wiem jakiej generacji bo sie na instalacjach nie znam a samochod kupilem z juz z LPG.Na komputerze z instalacji pisze LANDI RENZO Les98.Mam nadzieje ze zbytnio nie namieszalem.
Delta II-problem z obrotami
Czy przy jezdzie na benzynie tez jest taki efekt?
Można spróbować wyczyścić silniczek krokowy, u mnie to pomoglo na falowanie obrotów.
Można spróbować wyczyścić silniczek krokowy, u mnie to pomoglo na falowanie obrotów.
Lybra 2.0 comfotronic czarna
Lybra 2.0 comfotronic niebieska
Lybra 2.0 comfotronic kombi błękitna
Lybra 2.0 comfotronic kombi czarna
były:
Lybra 2.0 comfotronic kombi srebrna
Lybra 2.0 comfotronic kombi czerwona
Y10 1.1
3x Delta 1.8 8v, 2x Kappa 16vT, Lybra 2.4 JTD
Lybra 2.0 comfotronic niebieska
Lybra 2.0 comfotronic kombi błękitna
Lybra 2.0 comfotronic kombi czarna
były:
Lybra 2.0 comfotronic kombi srebrna
Lybra 2.0 comfotronic kombi czerwona
Y10 1.1
3x Delta 1.8 8v, 2x Kappa 16vT, Lybra 2.4 JTD
- deltalukasz
- Forumowicz/ka
- Posty: 59
- Rejestracja: 25 maja 2008, 0:00
- Lokalizacja: Sosnowiec
Delta II-problem z obrotami
Nie, na benzynie chodzi normalnie,silniczek krokowy mam nowy chyba ze instalacja gazowa ma jakis swoj,jak pisalem nie znam sie na gazie.Obroty jako tako nie mozna powiedziec ze faluja,on tylko jak samochod schodzi z obrotow spadaja za nisko ale po chwili wracaja i sie utrzymuja na stalym poziomie juz,przy nastepnym schodzeniu z obrotow znow opadaja z po chwili wracaja i tak w kolko,bardzie mnie przeraza zapalajaca sie kontrolka wtrysku po przejechaniu parunastu km;/.Chodz do opadanie obrotow tak nisko przy chlodnym silniku jest dosyc niebezpieczne bo potrafi zgasnac,jak sie silnik nagrzeje to juz nie gasnie na szczescie ale czuje ze np.wspomaganie ciezej chodzi co jest normalne jak obroty opadaja tak nisko
Delta II-problem z obrotami
Ja mam instalke II generacji i jest dodatkowy silniczek krokowy na węźu od gazu. W starszych instalacjach jest tam po prostu sruba do regulacji na stale.
Moze warto odwiedzic jakiegos dobrego gazownika?
Moze warto odwiedzic jakiegos dobrego gazownika?
Lybra 2.0 comfotronic czarna
Lybra 2.0 comfotronic niebieska
Lybra 2.0 comfotronic kombi błękitna
Lybra 2.0 comfotronic kombi czarna
były:
Lybra 2.0 comfotronic kombi srebrna
Lybra 2.0 comfotronic kombi czerwona
Y10 1.1
3x Delta 1.8 8v, 2x Kappa 16vT, Lybra 2.4 JTD
Lybra 2.0 comfotronic niebieska
Lybra 2.0 comfotronic kombi błękitna
Lybra 2.0 comfotronic kombi czarna
były:
Lybra 2.0 comfotronic kombi srebrna
Lybra 2.0 comfotronic kombi czerwona
Y10 1.1
3x Delta 1.8 8v, 2x Kappa 16vT, Lybra 2.4 JTD
- deltalukasz
- Forumowicz/ka
- Posty: 59
- Rejestracja: 25 maja 2008, 0:00
- Lokalizacja: Sosnowiec
Delta II-problem z obrotami
zamierzam podjechac wlasnie do gazownika.jest faktycznie na wezu od reduktora wtyczka z dwoma kabelkami do czegos takiego co jest z wezu ;p;p moze to jest ten silniczek krokowy,dzieki wielke.Ale czy od regulacji gazu moze zalezec czy kontrolka od wtrysku sie zapala ?
Delta II-problem z obrotami
Kontrolka wtrysku ma prawdopodobnie cos wspolnego z sonda lambda. Nie wiem jak ta sonda sie zachowuje w przypadku zasilania silnika LPG - moze ktos z wieksza wiedza sie wypowie? Byc moze ten uklad jest odcinany i komputer gazu symuluje sygnal z sondy lambda, a moze sonda dziala, ale w twoim przypadku cos jej nie pasuje przy zasilaniu LPG.
Z tego co sie orientuje, wtryski sa odcinane przy przelaczeniu na LPG, one nie powinny byc odpowiedzialne w tym przypadku.
Co jeszcze moze powodowac swiecenie kontrolki wtryskow w Delcie?
Z tego co sie orientuje, wtryski sa odcinane przy przelaczeniu na LPG, one nie powinny byc odpowiedzialne w tym przypadku.
Co jeszcze moze powodowac swiecenie kontrolki wtryskow w Delcie?
Lybra 2.0 comfotronic czarna
Lybra 2.0 comfotronic niebieska
Lybra 2.0 comfotronic kombi błękitna
Lybra 2.0 comfotronic kombi czarna
były:
Lybra 2.0 comfotronic kombi srebrna
Lybra 2.0 comfotronic kombi czerwona
Y10 1.1
3x Delta 1.8 8v, 2x Kappa 16vT, Lybra 2.4 JTD
Lybra 2.0 comfotronic niebieska
Lybra 2.0 comfotronic kombi błękitna
Lybra 2.0 comfotronic kombi czarna
były:
Lybra 2.0 comfotronic kombi srebrna
Lybra 2.0 comfotronic kombi czerwona
Y10 1.1
3x Delta 1.8 8v, 2x Kappa 16vT, Lybra 2.4 JTD
Delta II-problem z obrotami
Sprawdź czy masz zmieniony dolot powietrza do filtru.Jak nie to odwróć ten plastikowy kawałek co jest mocowany na przodzie auta wlotem powietrza do silnika.Reduktor masz na dole po lewej stronie?Jeśli tak zakładaj długi wąż tzw.odmę do samej góry wlot skierowany w stronę kabiny przymocowany gdzieś w okolicy aku.Co do kontrolki wtrysku Niech dobry elektryk zamontuje Ci przekaźnik między komputerem a kontrolką problem zniknie rodzina fiatów tak ma,że we wszystkich autach trzeba zakładać przekaźnik.
Pozdrawiam Dziadek
Lancia Delta 1.8 8V+LPG BRC
Lancia Delta 1.8 8V+LPG BRC
- deltalukasz
- Forumowicz/ka
- Posty: 59
- Rejestracja: 25 maja 2008, 0:00
- Lokalizacja: Sosnowiec
Delta II-problem z obrotami
Ja mam wogole inna obudowe filtra powietrza,poniewaz juz kupilem samochod po wystrzale gazu i nawet mu klapka nie pomogla;p.Ale faktycznie cos na rzeczy moze byc,poniewaz waz z nowego filtra jest dosyc krotki i przez to jest praktycznie ustawiony wprost na grill czyli zbiera cale powietrze na siebie i faktycznie moze go dusic lekko od nadmiaru powietrza.Chcialbym sie natomiast dowiedziec cos wiecej o tym przekazniku,jaki to ma byc przekaznik(moze ktos poda jego dane,wypisane sa zawsze na obudowie przekaznika)i powie co z czym polaczyc to sam powinienem to zrobic.Jak mowisz Dziadek o komputerze to masz na mysli kompa od gazu czy od samochodu?
Delta II-problem z obrotami
Komp od samochodu przekaźnik będzie Ci gasił kontrolkę na desce.
Pozdrawiam Dziadek
Lancia Delta 1.8 8V+LPG BRC
Lancia Delta 1.8 8V+LPG BRC