Strona 1 z 1

Y - wtryski

: 01 paź 2009, 20:58
autor: Kondziu
Coś wtryski krzaczą, czasem silnik się trochę dławi i wyskakuje kontrolka wtrysków.
Serwis mam umówiony na wtorek a do tego czasu przemieszczać się trzeba.
Dlatego zamierzam z drugiego silnika wyjąć wtrysk i przepustnice, zobaczyć jak powinno wyglądać i zabrać się za swój motor, może po prostu zrobię przeszczep.
Na co zwrócić uwagę? Czym przeczyścić wtrysk? Czy preparaty czyszczące czyszczą i watro spróbować?
Jakie są objawy kończących się wtrysków?

Odp: Y - wtryski

: 02 paź 2009, 1:47
autor: lancia1969
Przy jednopunkcie jest ważne ciśnienie , jak za małe żle jak za duże tez żle, ma być fabryczne , jak się kończy wystarczy zmierzyć CO i już bedziesz wiedział czy leje czy się zacina ( jak się zacina to autem nie da się jeżdzić szarpie ,strzela) jak zaczyna lać , to na początku masz wrażenia wiekszej elastyczności a z biegiem czasu zaczynają się problemy z wolnymi obrotami aż do całkowitego zalania , tak samo jest jak kropelkuje, może to robić w pewnym zakresie obrotów i bez dokładnej diagnostyki cieżko to wyłapać.
Co do preparatów , uważam że nie warto - ceny praparatów nie sa małe a nigdy nie wiadomo co tak naprawdę wlewasz do baku , możesz "naprawić" wtrysk a zepsuć pompe i zapchać filtry , przy cenie nowego wtrysku w granicach 200-300zł gra nie warta świeczki - moja opinia.

Odp: Y - wtryski

: 02 paź 2009, 21:30
autor: Kondziu
Wyciągnąłem wtryski i stwierdziłem, że wole poczekać na opinie i naprawę fachowców, dzięki

Odp: Y - wtryski

: 02 paź 2009, 21:37
autor: lancia1969
Wtryski czy wtrysk? a. własciwie bez róznicy napisałem ogólnikowo.

Odp: Y - wtryski

: 02 paź 2009, 21:49
autor: Kondziu
ciężko powiedzieć, na listwie są 4 a który nawala tego nie wiem

-- 06 Paź 2009, 19:08 --

okazało się, że wariował czujnik wtrysków, zmieniliśmy na nowy i jest git.