Kappa 2.0 20V - problem z uruchomieniem/odpowiet. zbiornik
: 21 maja 2013, 10:17
Witam!
Mam dwa problemy, która mogą być ze sobą powiązane:
1. Uruchamiając samochód bardzo długo musze go kręcić aby się uruchomił lub przekręcić stacyjkę aby zakręcił dwa, trzy razy, wyłączyć i ponownie włączy, po kilku kręceniach się uruchamia i nie ma już z nim żadnego problemu.
Wydaje mi się ze paliwo mi się cofa i mysle o założeniu zaworku zwrotnego na przewodzie paliwowym. Czy to pomoże? Czy przyczyna może być gdzies indziej?
2. Druki problem to po otwarciu wlewu paliwa jest charakterystyczne syczenie (dosyć spore), Sądze ze może być problem z odpowietrzeniem zbiornika paliwa. Czy w Kappa jest jakiś wężyk idący do zbiornika, który mogl zostać zabrudzony czy raczej może być to korek?
Mam dwa problemy, która mogą być ze sobą powiązane:
1. Uruchamiając samochód bardzo długo musze go kręcić aby się uruchomił lub przekręcić stacyjkę aby zakręcił dwa, trzy razy, wyłączyć i ponownie włączy, po kilku kręceniach się uruchamia i nie ma już z nim żadnego problemu.
Wydaje mi się ze paliwo mi się cofa i mysle o założeniu zaworku zwrotnego na przewodzie paliwowym. Czy to pomoże? Czy przyczyna może być gdzies indziej?
2. Druki problem to po otwarciu wlewu paliwa jest charakterystyczne syczenie (dosyć spore), Sądze ze może być problem z odpowietrzeniem zbiornika paliwa. Czy w Kappa jest jakiś wężyk idący do zbiornika, który mogl zostać zabrudzony czy raczej może być to korek?