Standardowo polece Stag 300 z reduktorem Ac R01 do 150Km i wtryskiwacze Ac W01. Zestaw zupełnie wystarczajacy, jesli chodzi o silnik 1,8, a dodatkowo 2 lata gwarancji bez limitu kilometrów, siec warsztatow w calej Polsce, wiec jak jedziesz w trase to zazwyczaj w wiekszych miastach jest serwis partnerski firmy AC. Po gwarancji serwis czesci zamiennych tani, listwa w przedziale 200-250 zł, co przy włoskich instalacjach jest cena zazwyczaj dzielona przez 4. Osobiscie uruchomiłem kilka mocnych sprzetów typu Jeep Cheeroke 5,7 hemi i chodza pieknie na produktach firmy AC. Oczywiscie jak koledzy pisza, nie skus sie na tanio i szybko, bo potem bedzie bolec. A patrzac na kolejne pytania:
10 000 rocznie - licz krotko 10 litrow benzyny 100km to prawie lub 55-56 zł - 1000km na benzynie to 550zł x 12= 6600zł
11-12 gazu na 100 km = 26 zl - 100 na gazie 260zł x 12 = 3120
Wiec na moj chłopski rozum, 6600 -3120 = 3480zł na korzysc gazu, dodatkowo serwis filtrow i regulacja po 10 000 to koszt 100zł, przeglad llicze nawet 100, wychodzi 3280. 3280 minus koszt instalacji 2450 = 1030zł. Jesli nawet w ciagu roku wydasz 500 zł na benzyne na rozpał i odpalanie, to po 10 000 zwraca ci sie koszt instalacji, i przegladow i jeszcze z 500 zł zostaje w kieszenie. A to dopiero pierwszy rok.
Pozdrawiam i mam nadzieje ze cos pomoglem
