Strona 1 z 1

Lybra - pętla immobilizera

: 30 paź 2013, 22:58
autor: kamco11
Siemka :D
Przydarzył mi się taki mały fail, mianowicie jak zakładałem plastik pod kierą uszkodziłem pętle od immo.
Teraz takie pytanie, doczytałem się na forum że ktoś wrzucił pętle od cinquecento i działała.
Więc może to być obojętnie jaka pętla, byle miała oporność 17-18 ? (takie info znalazłem na forum).
Ewentualnie od jakiego innego auta pasuje bo nie ukrywam ale do Lybry jest z tym mały problem.
Pozdrawiam

Re: Pętla Immo

: 30 paź 2013, 23:14
autor: faraon
Mam dwie pętle od immo z Delty II (Nuova Delta) - jak będą pasowały są do wzięcia. Sprawdź w EPER-ze czy są "wymienne". Jaki maja opór - nie wiem :(

Re: Lybra - pętla immobilizera

: 31 paź 2013, 22:38
autor: kamco11
Problem rozwiązany :D

Zrobiłem sobie pętle własnej roboty i działa :D
Napiszę w skrócie dla potomnych, może komuś się przyda.

Na forum było napisane że ma być opór 17-18.
Więc bierzemy drut w osłonie ( pokryty emalią izolacyjną ) takiej samej średnicy jak była w starej pętli, ew tak jak ja użyłem drutu z uszkodzonej pętli. Nawijamy na krążek takiej średnicy żeby wszedł nam na stacyjkę. Musimy zrobić tyle zwoji żeby opór mieścił się w tych granicach. Musimy również zmierzyć oporność naszego miernika, i oczywiście odjąć ją od uzyskanego wyniku. Potem dwa końce naszego drutu oskrobujemy z emalii izolacyjnej i łączymy ( ja przylutowałem ) z obciętym kablem ze starej pętli żeby nam kosteczka pasowała. Składamy tak jak powinno być i gotowe :D w moim przypadku opór wyszedł 16.8-16.9.

A co do pętli to są dostępne w ASO Lancii. Koszt o dziwo bardzo przyzwoity, 40 zł. Serwis ma mi to ściągnąć na środę więc przez kilka dni będę śmigał na moim patencie. Jeśli ktoś będzie ciekaw jak to wyszło to jak założę nową mogę porobić zdjęcia i wrzucić.

Pozdrawiam :D