Delta wydaje się być w bardzo dobrym stanie, chociaż trzeba by tu było osoby znającej słabe punkty Delty żeby takie stwierdzenie było było bardziej wiarygodne.
Informacje od uzyskane od właściciela:
Samochód sprowadzony z Niemiec dwa lata temu z wgiętymi drzwiami z prawej strony, z potwierdzeniem przebiegu.
Drzwi zostały wymienione na inne, była potrzeba wyciągnięcia dolnego zawiasu w słupku B.
Auto zostało całe pomalowane całe z zewnątrz w oryginalnym kolorze, po części z powodu potrzeby malowania drzwi z prawej strony, a po części z powodu śladach po czarnych naklejkach Martini którymi był oklejony samochód. Usługę wykonywało ASO Hondy, przy okazji je konserwując i nie stwierdzając korozji w tym samochodzie.
Szyby oryginalne oprócz szyby bocznej w drzwiach przednich prawych.
Felgi oryginał z zimówkami, opony letnie na felgach nieoryginalnych
Turbina zregenerowana w Anglii u Garretta, w silniku wymieniony wał korbowy na nowy nominalny, panewki, korbowody, pierścienie, blok osiowany, robiła to firma z Warszawy, nie pamiętam nazwy.
Amortyzatory przód nowe Sachs
Kierunkowskazy boczne od Cinquecento, są też oryginalne w załączeniu, ale jest jakiś problem z mocowaniem.
Na dzień dzisiejszy należy przeprowadzić konserwację podwozia
Delta została kupiona w firmie - tu znowu zapomniałem nazwy i miasta, która posiada różne perełki w postaci Delt , Delt EVO i innych tego typu samochodów w stanie kolekcjonerskim.
Posiadam telefon do właściciela, jeżeli ktoś jest zainteresowany podam na PW. Cena podlega negocjacji wyłącznie w stopniu kosmetycznym.
Trochę zdjęć -
