objawy to mocne drgania silnika, problemy z płynną zmianą biegów(szarpanie przy zmianie na wyższy), rytmiczne uderzeniach od 3 biegu przy najwyższym momencie. Wraz ze wzrostem obciążenia(więcej osób) uderzenia są mocniejsze i na większym zakresie obrotów. Zmieniam sprzęgło i dwumas, bo po pierwszej wymianie sprzęgła zrobiłem 30k km, po drugiej wymianie około 20k km i wyczuwam już bardzo nieregularne "branie".
A oto wyniki próby przelewowej:
Czas: 4:51 min (gdzieś wyczytałem, że jak napełni się któraś strzykawka do 50ml to gaszę silnik i koniec próby)
Od strony rozrządu:
1 - 50ml
2 - 42ml
3 - 32ml
4 - 46ml
Dobrze rozumiem, że wtryskiwacze 1,2,4 są do naprawy, a 3 już też ma ciężko?
Czy jeśli wymienię samą końcówkę to te parametry się poprawią i problemy być może znikną? Wymienił bym we wszystkich wtryskach.
PS. W moim odczuciu po podłączeniu strzykawek do przelewów znikły wibracje na kierownicy, ale pojawiają się one nieregularnie w szczególności, jak jest zimno.
Obroty delikatnie falują ok. 850-855.
Dzięki i pozdrawiam

W trakcie:

Finisz:
