Strona 1 z 3
Silnik 2.0 16v turbo
: 25 lis 2006, 17:57
autor: hf
Silnik 2.0 16v turbo
: 25 lis 2006, 18:09
autor: Kojak
Ja to bym wybrał wersję 20V, ale forumowicze mówią, że starsza jednostka doładowana ma więcej klasy i stylu, hmm....
Silnik 2.0 16v turbo
: 26 lis 2006, 21:41
autor: Luckyy
z tego co czytalem/slyszalem to wlasnie 16V jest dopracowana, bo byla bardzo dlugo w produkcji i miala wiele modyfikacji, a 20V to motor nowy jedyny i z wieksza kultura pracy (5 cyl a nie 4)
Silnik 2.0 16v turbo
: 26 lis 2006, 23:14
autor: Anonymous
"Luckyy" pisze:z tego co czytalem/slyszalem to wlasnie 16V jest dopracowana, bo byla bardzo dlugo w produkcji i miala wiele modyfikacji, a 20V to motor nowy jedyny i z wieksza kultura pracy (5 cyl a nie 4)
tak.. dopracowana..
z jednym małym wyjątkiem.. paskiem rozrządu..
w aucie o mocy ok 190KM ma szerokość ok 2 cm.. tragedia..
seicento ma dwa razy grubszy..
Silnik 2.0 16v turbo
: 26 lis 2006, 23:47
autor: DeviLL
"Adolf" pisze:"Luckyy" pisze:z tego co czytalem/slyszalem to wlasnie 16V jest dopracowana, bo byla bardzo dlugo w produkcji i miala wiele modyfikacji, a 20V to motor nowy jedyny i z wieksza kultura pracy (5 cyl a nie 4)
tak.. dopracowana..
z jednym małym wyjątkiem.. paskiem rozrządu..
w aucie o mocy ok 190KM ma szerokość ok 2 cm.. tragedia..
seicento ma dwa razy grubszy..
LoL , to sie kupuje kevlarovy pasek pipercamsa za 100 euro i nie ma problemu

Silnik 2.0 16v turbo
: 27 lis 2006, 11:27
autor: hf
i dzieje sie cos w zwiazku z tym ze jest taki????? a co z tymi cholernymi panewkami i szpilkami w glowicy faktycznie wyrywa ja przy wiekszym doladowaniu
Silnik 2.0 16v turbo
: 27 lis 2006, 11:54
autor: hf
nieslyszalem zeby urywaly sie paski rozrzadu?! mam zamiar podniesc nieco moc w tym aucie co warto zmodyfikowac aby uniknac rozczarowan i usterek????????i czy faktycznie ten motor jest wadliwa jednostka??? przeciez na jego bazie robono potwory ktore kilka lat z rzedu wygrywaly rajdy ?! czekam na opinie i sugestie
Silnik 2.0 16v turbo
: 27 lis 2006, 11:57
autor: Anonymous
"DeviLL" pisze:LoL , to sie kupuje kevlarovy pasek pipercamsa za 100 euro i nie ma problemu

oczywiście, że jest to jakieś rozwiązanie..
mi natomiast chodzi o geniusza, który wymyślił seryjny pasek
szerokości rzemyka..
co do szpilek ja osobiście pierwsze słyszę,
a w moim było ponad 1,5 bara..
panewki też spokojnie wytrzymały..
nie wytrzymał tłok z racji temp spalin,
dlatego wskaźnik EGT bardzo pomocna rzecz..
Silnik 2.0 16v turbo
: 27 lis 2006, 12:05
autor: lancia1969
"hf" pisze:nieslyszalem zeby urywaly sie paski rozrzadu?! mam zamiar podniesc nieco moc w tym aucie co warto zmodyfikowac aby uniknac rozczarowan i usterek????????i czy faktycznie ten motor jest wadliwa jednostka??? przeciez na jego bazie robono potwory ktore kilka lat z rzedu wygrywaly rajdy ?! czekam na opinie i sugestie
Zrób 30 % rzeczy ja ten
GOŚĆ 
i nie będzie "bata" na Ciebie:roll:
Silnik 2.0 16v turbo
: 27 lis 2006, 12:11
autor: hf
tak tak to podaj mi jeszcze 6 liczb ktore wypadna w najblizszym losowaniu toto lotka i moge zrobic 600konna bestie!

moje planowane modyfikacje to wiekszy intercooler na zamowienie ,program(chip) i ewentualnie walki od 2.0 16v wolnosssacejczy te modyfikacje wymuszaja cos jeszcze???tzn musze zmienic ten pasek rozrzadu itp????
Silnik 2.0 16v turbo
: 27 lis 2006, 12:18
autor: lancia1969
To doprecyzuj czy chcesz 250 KM czy 400 ?? A najwazniejsze jakie ma byc przeznaczenie tego samochodu? Codzienna eksploatacja i wypady rodzinne w niedziele czy "Street Killer" od świateł do świateł a może jakieś kjs?
Silnik 2.0 16v turbo
: 27 lis 2006, 12:23
autor: hf
mysle ze miedzy 230-270km niewiem jaki przyrost uzyskam po takich modyfikacjach mam juz przelotowy wydech 2,5cala samochod do uzytku ulicznego tzn zeby czasem pokarac kozakow w mocnym bmw albo porwac sie nawet na jakies subaru?

Silnik 2.0 16v turbo
: 27 lis 2006, 12:40
autor: lancia1969
Proponuje :
1 Jechać na hamownie i sprawdzic ile masz teraz !
2 Silnik 2.0 16 V - odpowiednio zwiększając ciśnienie i delikatne ładowanie ( turbo) możesz na seryjnym oprogramowaniu dojśc do 205 KM ze znaczną ( bardziej płaską ) charakterystyką momentu 240 -290 NM
3 Moc powyżej 220 KM na "ośce" jest niekontrolowalna bez znacznych przeróbek zawieszenia itd - Moc bez kontroli jest niczym
4 Godula - ma fajne programy do 16 V - Radzicz (Q-pe 20V) ma zrobiony sofcik i jest bardzo zadowolony - sprawdź co Tobie zaproponuje .
5 Zanim zaczniesz modyfikować - wyciągnij wszystko z tego co masz a ekspoatacja i awarie podpowiedza Ci co trzeba zmodyfikowac w 1 kolejności .
P.S Wszystkie Betki bez turbinki sa Twoje (Nawet nowe D) Lancia ma dobrze ( krótko) zestopniowana skrzynie a przy tym jest lekka.
Silnik 2.0 16v turbo
: 27 lis 2006, 12:50
autor: hf
zawieszenie jest juz h&r .slyszalem ze po samym programie pozna uzyskac 240km i350-360nm??????? zaznaczam mam juz przelot 2,5cala turbo tb 0367 jakies tam sportowe wkladki powietrza itd
Silnik 2.0 16v turbo
: 27 lis 2006, 12:54
autor: lancia1969
A

skąd wiesz ile masz KM??
Masz wydruk czy na czuja

?
Może masz juz ponad 270?
Te "jakieś tam" wałki mogą być prawie seryjne ale prawie .......
