Kappa 16 litrów gazu...

Problemy, porady i opinie dotyczące LPG w Naszych Lanciach
Pablo
Użytkownik zbanowany
Użytkownik zbanowany
Posty: 1003
Rejestracja: 12 mar 2006, 0:00
Lokalizacja: Łódź

Kappa 16 litrów gazu...

Post autor: Pablo » 09 lip 2006, 0:24

"sloneczna" pisze:Dla oszczędnych są klekoty,które napewno po dodaniu do benzyniaka ceny instalacji nie będą droższe .Dlatego limuzyn wszyscy nie kupują .
Nic dodać, nic ująć :pifko: Sloneczna :lol: :lol: :lol:
Pozdrawiam Pablo

LukaszN
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 255
Rejestracja: 20 mar 2005, 0:00
Lokalizacja: Wrocław (bez Besancon :))

Kappa 16 litrów gazu...

Post autor: LukaszN » 09 lip 2006, 21:59

Panowie, troche powagi, zejdzcie na ziemie. Kappa to jedna z TANSZYCH limuzyn (uzywanych, sam mam DWIE :) ), jak mozna zaoszczedzic na paliwie (instalacja LPG zalozona w dobrej firmie, a NIE dobra istalacja zalozona u partaczy!!!) to rozum podpowiada aby tak zrobic. Bo to jest roznica 13 L benzyny a 15 L gazu na 100 km. A kto sie upiera ze samochod z gazem to nie samochod? No coz...... sam nie popieram szejkow, ale kolegom zatwardzialym benzynowcom gratuluje zarobkow i poczucia misji :D :D :D
Jest 2.0T 20V byla Kappa 3.0

Greegoory
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 127
Rejestracja: 10 cze 2005, 0:00
Lokalizacja: Toruń
Kontakt:

Kappa 16 litrów gazu...

Post autor: Greegoory » 09 lip 2006, 23:24

"LukaszN" pisze: A kto sie upiera ze samochod z gazem to nie samochod? No coz...... sam nie popieram szejkow, ale kolegom zatwardzialym benzynowcom gratuluje zarobkow i poczucia misji :D :D :D
I tu sie z kolegą zgadzam w 100% i "obiema rencami" :-) podpisuje
Pozdrawiam Grzegorz
---------------------------
Kappa zagazowana sekwencyjnie, z nowym silnikiem....
CB UNIDEN PRO 520 XL , SIRIO Titanium 1400 black

_ADAM_
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 90
Rejestracja: 19 cze 2005, 0:00
Lokalizacja: Warszawa-Ursus

Kappa 16 litrów gazu...

Post autor: _ADAM_ » 12 lip 2006, 1:41

"PeGaZ" pisze:Logika bierze w łeb, gdy ktoś spartoli sprawę. Instalacja, o której piszesz (3600PLN) - to raczej instalacja IV generacji, a nie II - z którą to ma kolega problemy. Przy dobrze zrobionej II generacji, którj koszt wynosi połowę tego co napisałeś, spalanie średnie zamyka się w max 13l/100 (wiem bo mam) - co daje ok. 26PLN/100 (dałem 2PLN/l gazu - to jest cena średnioroczna). W sigu masz napisane 9,5l/100 benzyny - więc nie wiem skąd te Twoje 36zł na benzynie, przyjmijmy cenę średnioroczną na 4,1PLN*9,5 = mamy ~39PLN/100. Różnica banalna bo 13PLN/100. Zwrot kosztów instalacji mamy więc po mniej niż 15000km. Dla mnie to mniej niż rok. Co do kosztów diagnostyki - 400PLN wrzućmy między bajki, bo mnie to kosztuje 30PLN/rok za wymianę filterka + przegląd u gazownika + ok. 70PLN/rok za przegląd auta (o tyle jest droższy niż standard).
Potwierdzam w 100% - również mam instalkę II generacji, średnie spalanie na poziomie ok. 13l, a z instalką nigdy nie miałem żadnych problemów. Wszystko zależy od tego kto, gdzie i jak założył instalację i czy została dobrze wyregulowana.
Adam
Aktualnie: Vel Satis 3.5V6 241KM + Pyzio 206SW 2.0HDI
były: Laguna II 2.0T, Kappa 2.0T '99, Xantia 2.0 HDI '00, Citroen XM 3.0 V6 '97, Renault Safrane 3.0 V6 '93, Kappa 2.4 '95
tel. 0-694-199-877

Lewutek
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 664
Rejestracja: 28 mar 2005, 0:00
Lokalizacja: "Wincentowo" ... świętokrzyskie

Kappa 16 litrów gazu...

Post autor: Lewutek » 22 lip 2006, 20:44

"_ADAM_" pisze:
"PeGaZ" pisze:Logika bierze w łeb, gdy ktoś spartoli sprawę. Instalacja, o której piszesz (3600PLN) - to raczej instalacja IV generacji, a nie II - z którą to ma kolega problemy. Przy dobrze zrobionej II generacji, którj koszt wynosi połowę tego co napisałeś, spalanie średnie zamyka się w max 13l/100 (wiem bo mam) - co daje ok. 26PLN/100 (dałem 2PLN/l gazu - to jest cena średnioroczna). W sigu masz napisane 9,5l/100 benzyny - więc nie wiem skąd te Twoje 36zł na benzynie, przyjmijmy cenę średnioroczną na 4,1PLN*9,5 = mamy ~39PLN/100. Różnica banalna bo 13PLN/100. Zwrot kosztów instalacji mamy więc po mniej niż 15000km. Dla mnie to mniej niż rok. Co do kosztów diagnostyki - 400PLN wrzućmy między bajki, bo mnie to kosztuje 30PLN/rok za wymianę filterka + przegląd u gazownika + ok. 70PLN/rok za przegląd auta (o tyle jest droższy niż standard).
Potwierdzam w 100% - również mam instalkę II generacji, średnie spalanie na poziomie ok. 13l, a z instalką nigdy nie miałem żadnych problemów. Wszystko zależy od tego kto, gdzie i jak założył instalację i czy została dobrze wyregulowana.

CZE ...

Prawda ... prawda ... i jeszcze raz prawda ...
Buraczany Wóz, "ف"opel, "ف"A"Ł‚"di, VW ... Obrazek
aktualnie turlam się™ od lat ... KAPISZONOLOT-em 2,4LX z "heblami" BREMBO ... na Blosie ... jest i K2,0T 20V

Awatar użytkownika
Makgajwer
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 412
Rejestracja: 24 sie 2005, 0:00
Lokalizacja: Poznań - tak mniej wiecej

Kappa 16 litrów gazu...

Post autor: Makgajwer » 29 kwie 2007, 2:19

...chciałbym odkurzyć temat... byc może w najblizszym czasie będę zmuszony używać mojej Kappy bardziej "codziennie" stąd tez zastanawiam się nad LPG
Mam K 2,4 LX z 2000r. i od dłuższego czasu byłem przekonany że w tym pojeździe, jak i w większości silników z plastikowymi kolektorami, nie można zastosować innej instalacji jak na wtryskach gazu.
A dzis spotakałem w mojej wiosce goscia z taką Kappą jak moja i to na instalacji mixerowej... ? I sobie ja chwali...
i bądź tu mądry... :(
Oddam w dobre ręce Jaguara XJ8 V8 3,2 Executive z 1999r. mały przebieg, kolor szaro-srebrny, wnętrze kremowa skóra,
Stan: bardzo śliczny :))

Awatar użytkownika
Przemo
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 966
Rejestracja: 24 lis 2005, 0:00
Lokalizacja: Kraków

Kappa 16 litrów gazu...

Post autor: Przemo » 29 kwie 2007, 10:17

Prawdę powiedziawszy to ja bym w tym względzie nie oszczędzał. Lepiej założyc sekwencje i miec spokój. Wystarczy jeden strzał. A do Twojego silnika instalacja an wtrysku nei jest taka droga.
Ford Fusion 1.4 TDCI
Audi A6 S-line 2.7 T Quattro 265 KM :)
Alfa Romeo 145 1.6 TS

Awatar użytkownika
Makgajwer
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 412
Rejestracja: 24 sie 2005, 0:00
Lokalizacja: Poznań - tak mniej wiecej

Kappa 16 litrów gazu...

Post autor: Makgajwer » 30 kwie 2007, 22:26

"Przemo" pisze:Prawdę powiedziawszy to ja bym w tym względzie nie oszczędzał. Lepiej założyc sekwencje i miec spokój. Wystarczy jeden strzał. A do Twojego silnika instalacja an wtrysku nei jest taka droga.
nie ? chyba poniżej 4 tys będzie problem...
Oddam w dobre ręce Jaguara XJ8 V8 3,2 Executive z 1999r. mały przebieg, kolor szaro-srebrny, wnętrze kremowa skóra,
Stan: bardzo śliczny :))

Awatar użytkownika
Przemo
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 966
Rejestracja: 24 lis 2005, 0:00
Lokalizacja: Kraków

Kappa 16 litrów gazu...

Post autor: Przemo » 30 kwie 2007, 22:50

"Makgajwer" pisze:
"Przemo" pisze:Prawdę powiedziawszy to ja bym w tym względzie nie oszczędzał. Lepiej założyc sekwencje i miec spokój. Wystarczy jeden strzał. A do Twojego silnika instalacja an wtrysku nei jest taka droga.
nie ? chyba poniżej 4 tys będzie problem...
Dowiedz się i po problemie. Ja mam zasadę raz a dobrze, po co później miec problemy?
Ford Fusion 1.4 TDCI
Audi A6 S-line 2.7 T Quattro 265 KM :)
Alfa Romeo 145 1.6 TS

Awatar użytkownika
kamyk
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 247
Rejestracja: 01 maja 2007, 0:00
Imię: Kamil
Lokalizacja: Radom

Kappa 16 litrów gazu...

Post autor: kamyk » 07 maja 2007, 1:26

no powiem Panowie ze nic juz tego nie rozumiem

Przed wczoraj zalożłem instalcje sekwencyjną za 3950 najdroszą w moim mieście w jednym z lepszych zakladów (stwierdziłem ze nie bede oszczedzał na instalcji) a samochod na 100 km spalil mi UWAGA : prawie 24 litry gazu
(silnik 2,4)

Nawet nie wiecie jak jestem zły jutro jade zapytać dlaczego tak
ciekaw jestem czy to da sie wogóle wyregulować
Obrazek

Awatar użytkownika
sloneczna
Odszedł od nas na zawsze
Odszedł od nas na zawsze
Posty: 1148
Rejestracja: 03 mar 2005, 0:00

Kappa 16 litrów gazu...

Post autor: sloneczna » 07 maja 2007, 10:11

Mam nadzieję ,że nie wynika to z agresywnej jazdy?
Jurek odszedł od nas na zawsze...

Awatar użytkownika
Przemo
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 966
Rejestracja: 24 lis 2005, 0:00
Lokalizacja: Kraków

Kappa 16 litrów gazu...

Post autor: Przemo » 07 maja 2007, 10:21

"kamyk" pisze:no powiem Panowie ze nic juz tego nie rozumiem

Przed wczoraj zalożłem instalcje sekwencyjną za 3950 najdroszą w moim mieście w jednym z lepszych zakladów (stwierdziłem ze nie bede oszczedzał na instalcji) a samochod na 100 km spalil mi UWAGA : prawie 24 litry gazu
(silnik 2,4)

Nawet nie wiecie jak jestem zły jutro jade zapytać dlaczego tak
ciekaw jestem czy to da sie wogóle wyregulować
A jaka instalacja???Jaka firma?
Ford Fusion 1.4 TDCI
Audi A6 S-line 2.7 T Quattro 265 KM :)
Alfa Romeo 145 1.6 TS

Awatar użytkownika
Makgajwer
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 412
Rejestracja: 24 sie 2005, 0:00
Lokalizacja: Poznań - tak mniej wiecej

Kappa 16 litrów gazu...

Post autor: Makgajwer » 07 maja 2007, 11:22

ILE ???? 8O
...no ta ja dziękuje za gaz... jak by się dało to skrobnij jeszcze co sie dalej dzieje, jakaś regulacja itp. ... ?
Oddam w dobre ręce Jaguara XJ8 V8 3,2 Executive z 1999r. mały przebieg, kolor szaro-srebrny, wnętrze kremowa skóra,
Stan: bardzo śliczny :))

Awatar użytkownika
kamyk
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 247
Rejestracja: 01 maja 2007, 0:00
Imię: Kamil
Lokalizacja: Radom

Kappa 16 litrów gazu...

Post autor: kamyk » 07 maja 2007, 15:59

"Makgajwer" pisze:ILE ???? 8O
...no ta ja dziękuje za gaz... jak by się dało to skrobnij jeszcze co sie dalej dzieje, jakaś regulacja itp. ... ?

no bylem dzis u gazowników ale nie mieli dla mnie czasu jutro jestem umowiony na regulacje
a instalacja jakas wloska
Obrazek

zeppelin

Kappa 16 litrów gazu...

Post autor: zeppelin » 21 maja 2007, 8:31

Najbardziej opinię o instalacjach gazowych psują sami ich użytkownicy....którzy dali sobie wcisnąć do odboiru źle wykonaną/wyregulowaną instalację.
W mojej Lybrze z silnikiem 2.0 VIS mam od roku gaz sekwencyjny, spalanie.... identyczne jak na benzynie (no, różnica poniżej 0,5l/100), na poziomie 10-11 l/100 przy jeździe miasto/trasa 70/30 %).
Przez rok tylko wymiana filtrów : co 10k na frakcji ciekłej, co 20k na gazowej.
Przy relacji cena gazu 1,78 do ceny benzyny 4.17 (na dziś) niech ktoś podważy sens ekonomiczny, a z pewnością dostanie Nobla...anty.

ODPOWIEDZ

Wróć do „::: LPG :::”