Kappa - hamulec ręczny trzyma po zwolnieniu dźwigni
Kappa - hamulec ręczny trzyma po zwolnieniu dźwigni
Po zwolnieniu hamulec ręczny trzyma jeszcze tylne koła, dopiero jak się przejedzie kawałek to puszcza.
Należy wymienić linki hamulca (tak radzi warsztat) ?
Należy wymienić linki hamulca (tak radzi warsztat) ?
Kappa - hamulec ręczny trzyma po zwolnieniu dźwigni
Najprawdopodobniej tak - gdziś już coś jest nie tak i koniecznie poczyścić zaciski hamulcowe.
Lancia i jeszcze raz Lancia
Lancia Kappa 2,4 20V LX Bi-Power
Lancia Kappa 2,4 20V LX Bi-Power
- Prometeo
- Forumowicz/ka
- Posty: 203
- Rejestracja: 03 sty 2007, 0:00
- Skype: Wieslaw305
- Imię: Wiesław
- Lokalizacja: Gdynia
- Kontakt:
Kappa - hamulec ręczny trzyma po zwolnieniu dźwigni
Miałem podobną sytuację w moim poprzednim samochodzie oplu, złaszcza po umyciu. Trzeba było przejechać metr, dwa, aby odblokować. To kwestia najprawdopodobniej linki hamulca, która jest do wymiany i sie zakleszcza.
- Mariusz91
- Klubowicz
- Posty: 2744
- Rejestracja: 08 cze 2007, 0:00
- Skype: Mariusz8.32
- Imię: Mariusz
- Lokalizacja: Kraków
Kappa - hamulec ręczny trzyma po zwolnieniu dźwigni
Ja tak mam w Skorupie :/ Ręczny jest jednorazowy, tyle że mały problem jest, nie puszcza po przejechaniu paru metrów
Trzeba ściągać koło i się bawić z hamulcem żeby to od kleszczyć

Lancia Thema 2.0 16v Turbo LX <--- Miss Zlotu Muszyna 2014 / V-ce-Miss Zlotu Topornia 2015 / Miss Zlotu Zwierzyń 2016 / II V-ce-Miss Zlotu 2018
Lancia Y10 "Lila" 1.1 8v <-- II V-ce Miss Zlotu Muszyna 2014 / II V-ce Miss Zlotu Topornia 2015
Łada Niva <---- Prace Twają/Trwały... Już się zakończyły
Ford Explorer 4.0 V6 SOHC <---- Było i nie ma
Porsche Cayenne 4.5 V8 Turbo <--- Jest i służy
Moja Była
Lancia Thema 2.0 16v 90'
Lancia Y10 "Lila" 1.1 8v <-- II V-ce Miss Zlotu Muszyna 2014 / II V-ce Miss Zlotu Topornia 2015
Łada Niva <---- Prace Twają/Trwały... Już się zakończyły

Ford Explorer 4.0 V6 SOHC <---- Było i nie ma

Porsche Cayenne 4.5 V8 Turbo <--- Jest i służy

Moja Była
Lancia Thema 2.0 16v 90'
Re: Kappa - hamulec ręczny trzyma po zwolnieniu dźwigni
Prawdopodobnie tak. Wymieniałem pół roku temu z tego powodu"Roger7" pisze:Po zwolnieniu hamulec ręczny trzyma jeszcze tylne koła, dopiero jak się przejedzie kawałek to puszcza.
Należy wymienić linki hamulca (tak radzi warsztat) ?

Pozdrawiam
Wujek (p)
Lancia Delta III 1.8 tbi, Fiat Croma 2.4
była: Lancia Kappa 2.0T, "Lancia" Voyager/Chrysler T&C 3.8
Liczby nie kłamią, ale kłamcy liczą ...
Jeśli chcesz do mnie napisać wybierz raczej maila zamiast PW - wujekp(małpa)lanciapolska.org - mogę odpowiadać z opóźnieniem na PW
Wujek (p)
Lancia Delta III 1.8 tbi, Fiat Croma 2.4
była: Lancia Kappa 2.0T, "Lancia" Voyager/Chrysler T&C 3.8
Liczby nie kłamią, ale kłamcy liczą ...
Jeśli chcesz do mnie napisać wybierz raczej maila zamiast PW - wujekp(małpa)lanciapolska.org - mogę odpowiadać z opóźnieniem na PW

Kappa - hamulec ręczny trzyma po zwolnieniu dźwigni
chyba ze jeszcze masz tłoczki zapieczone tak jak to było w moim przypadku po 2 latach walki wymieniłem cały zacisk i już jest wszystko ok
Była Lancia Delta 08.07.2008
Był VW Golf V GTI
Jest BMW 7 e65 730d
Był VW Golf V GTI
Jest BMW 7 e65 730d
- Patryklancia
- Specjalista ds. części zamiennych
- Posty: 522
- Rejestracja: 18 maja 2005, 0:00
- Lokalizacja: Gliwice
Re: Kappa - hamulec ręczny trzyma po zwolnieniu dźwigni
pytałeś mnie na maila, ale poczta mi sie"Roger7" pisze:Po zwolnieniu hamulec ręczny trzyma jeszcze tylne koła, dopiero jak się przejedzie kawałek to puszcza.
Należy wymienić linki hamulca (tak radzi warsztat) ?

Re: Kappa - hamulec ręczny trzyma po zwolnieniu dźwigni
"Patryklancia" pisze:pytałeś mnie na maila, ale poczta mi sie"Roger7" pisze:Po zwolnieniu hamulec ręczny trzyma jeszcze tylne koła, dopiero jak się przejedzie kawałek to puszcza.
Należy wymienić linki hamulca (tak radzi warsztat) ?niemogłem odpisac kpl. linek to jest L+P 120zł .


Pozdrawiam
Wujek (p)
Lancia Delta III 1.8 tbi, Fiat Croma 2.4
była: Lancia Kappa 2.0T, "Lancia" Voyager/Chrysler T&C 3.8
Liczby nie kłamią, ale kłamcy liczą ...
Jeśli chcesz do mnie napisać wybierz raczej maila zamiast PW - wujekp(małpa)lanciapolska.org - mogę odpowiadać z opóźnieniem na PW
Wujek (p)
Lancia Delta III 1.8 tbi, Fiat Croma 2.4
była: Lancia Kappa 2.0T, "Lancia" Voyager/Chrysler T&C 3.8
Liczby nie kłamią, ale kłamcy liczą ...
Jeśli chcesz do mnie napisać wybierz raczej maila zamiast PW - wujekp(małpa)lanciapolska.org - mogę odpowiadać z opóźnieniem na PW

- Patryklancia
- Specjalista ds. części zamiennych
- Posty: 522
- Rejestracja: 18 maja 2005, 0:00
- Lokalizacja: Gliwice
Re: Kappa - hamulec ręczny trzyma po zwolnieniu dźwigni
jak hamulce , bo chyba też klocki ferodo brałeś odemnie"wujekp" pisze:"Patryklancia" pisze:pytałeś mnie na maila, ale poczta mi sie"Roger7" pisze:Po zwolnieniu hamulec ręczny trzyma jeszcze tylne koła, dopiero jak się przejedzie kawałek to puszcza.
Należy wymienić linki hamulca (tak radzi warsztat) ?niemogłem odpisac kpl. linek to jest L+P 120zł .
ja własnie brałem linki od Patryka


Kappa - hamulec ręczny trzyma po zwolnieniu dźwigni
No ja też od Patryka brałem, leżą w bagażniku i czekają na założenie.
Gdzieś na forum było jak to jest z tą wymianą, bo może bym jutro to zrobił.
Gdzieś na forum było jak to jest z tą wymianą, bo może bym jutro to zrobił.
Lancia i jeszcze raz Lancia
Lancia Kappa 2,4 20V LX Bi-Power
Lancia Kappa 2,4 20V LX Bi-Power
Re: Kappa - hamulec ręczny trzyma po zwolnieniu dźwigni
Oczywiście"Patryklancia" pisze:jak hamulce , bo chyba też klocki ferodo brałeś odemnieale juz mnie pamięć zanika

Pozdrawiam
Wujek (p)
Lancia Delta III 1.8 tbi, Fiat Croma 2.4
była: Lancia Kappa 2.0T, "Lancia" Voyager/Chrysler T&C 3.8
Liczby nie kłamią, ale kłamcy liczą ...
Jeśli chcesz do mnie napisać wybierz raczej maila zamiast PW - wujekp(małpa)lanciapolska.org - mogę odpowiadać z opóźnieniem na PW
Wujek (p)
Lancia Delta III 1.8 tbi, Fiat Croma 2.4
była: Lancia Kappa 2.0T, "Lancia" Voyager/Chrysler T&C 3.8
Liczby nie kłamią, ale kłamcy liczą ...
Jeśli chcesz do mnie napisać wybierz raczej maila zamiast PW - wujekp(małpa)lanciapolska.org - mogę odpowiadać z opóźnieniem na PW

Kappa - hamulec ręczny trzyma po zwolnieniu dźwigni
U mnie bylo to samo. Pancerze linki na przelotkach popekaly ze starosci. W zimie moglo sie tam dostac bloto, woda i zamarznac wiec odrazu wymienilem. Koszta tak jak pisali poprzednicy. Po wymianie problemu nie ma.
Kappa - hamulec ręczny trzyma po zwolnieniu dźwigni
Montowaliście oryginały (około 350 komplet) czy zamienniki (jakich firm?).
Bo mi chcą koniecznie montować oryginały, bo:
1. Robocizna jest duża, bo pół auta trzeba wypróć - 120 pln.
2. Zamienniki są słabe
Macie z tym jakieś doświadczenie ?
Bo mi chcą koniecznie montować oryginały, bo:
1. Robocizna jest duża, bo pół auta trzeba wypróć - 120 pln.
2. Zamienniki są słabe
Macie z tym jakieś doświadczenie ?
Kappa - hamulec ręczny trzyma po zwolnieniu dźwigni
Wiesz, o jakości będę mógł coś powiedzieć za kilka lat (mam przynajmniej nadzieję)"Roger7" pisze:Montowaliście oryginały (około 350 komplet) czy zamienniki (jakich firm?).
Bo mi chcą koniecznie montować oryginały, bo:
1. Robocizna jest duża, bo pół auta trzeba wypróć - 120 pln.
2. Zamienniki są słabe


Błałem od Patryka, ale jakiej firmy to nie pamiętam

Roboty jest rzeczywiście trochę, ale na ile pamiętam to w środku demontowany był tylko nawiew na tył.
Pozdrawiam
Wujek (p)
Lancia Delta III 1.8 tbi, Fiat Croma 2.4
była: Lancia Kappa 2.0T, "Lancia" Voyager/Chrysler T&C 3.8
Liczby nie kłamią, ale kłamcy liczą ...
Jeśli chcesz do mnie napisać wybierz raczej maila zamiast PW - wujekp(małpa)lanciapolska.org - mogę odpowiadać z opóźnieniem na PW
Wujek (p)
Lancia Delta III 1.8 tbi, Fiat Croma 2.4
była: Lancia Kappa 2.0T, "Lancia" Voyager/Chrysler T&C 3.8
Liczby nie kłamią, ale kłamcy liczą ...
Jeśli chcesz do mnie napisać wybierz raczej maila zamiast PW - wujekp(małpa)lanciapolska.org - mogę odpowiadać z opóźnieniem na PW

Kappa - hamulec ręczny trzyma po zwolnieniu dźwigni
Ja kupilem takie u kolegi Gnowego link"Roger7" pisze:Montowaliście oryginały (około 350 komplet) czy zamienniki (jakich firm?).
Bo mi chcą koniecznie montować oryginały, bo:
1. Robocizna jest duża, bo pół auta trzeba wypróć - 120 pln.
2. Zamienniki są słabe
Macie z tym jakieś doświadczenie ?