Kappa - skrzynie biegów i sprzęgła w wersjach turbobenzyna
- Lukasz16VT
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 5
- Rejestracja: 24 gru 2008, 0:00
- Lokalizacja: Lublin
Kappa - skrzynie biegów i sprzęgła w wersjach turbobenzyna
Dokładnie chodzi mi o skrzynie biegów w Lancii Kappie 20V, 20VT i 16VT. Interesuje mnie w których z tych modeli było sprzęgło dociskane a w których odciągane i czy było sterowanie na linkę czy hydrauliczne. Jeżeli ktoś posiada fotki skrzyń lub sprzęgieł to byłbym bardzo wdzięczny za wrzucenie do tematu. Z góry dziękuję za zainteresowanie tematem.
Lancia Beta Coupe 2,0 I.E
Fiat Coupe 2,0 16V Turbo
Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD M-JET
Subaru Impreza WRX STI
Fiat Coupe 2,0 16V Turbo
Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD M-JET
Subaru Impreza WRX STI
Kappa - skrzynie biegów i sprzęgła w wersjach turbobenzyna
zawsze hydrauliczne,20v wciskane a turbo ciągniete
- Lukasz16VT
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 5
- Rejestracja: 24 gru 2008, 0:00
- Lokalizacja: Lublin
Kappa - skrzynie biegów i sprzęgła w wersjach turbobenzyna
To jeszcze jedno pytanie. Czy w wolnossącym 20V i w turbo skrzynie są bliźniacze i różnią się tylko sterowaniem sprzęgłem czy są jeszcze jakieś inne znaczne różnice."Bany" pisze:zawsze hydrauliczne,20v wciskane a turbo ciągniete
Rozumiem, że w 16V turbo i 20V turbo sprzęgło jest takie samo.
Lancia Beta Coupe 2,0 I.E
Fiat Coupe 2,0 16V Turbo
Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD M-JET
Subaru Impreza WRX STI
Fiat Coupe 2,0 16V Turbo
Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD M-JET
Subaru Impreza WRX STI
Kappa - skrzynie biegów i sprzęgła w wersjach turbobenzyna
tylko sterowanie,16 i 20 ma lekko inną obudowe,graty są te same,"Lukasz16VT" pisze:To jeszcze jedno pytanie. Czy w wolnossącym 20V i w turbo skrzynie są bliźniacze i różnią się tylko sterowaniem sprzęgłem czy są jeszcze jakieś inne znaczne różnice."Bany" pisze:zawsze hydrauliczne,20v wciskane a turbo ciągniete
Rozumiem, że w 16V turbo i 20V turbo sprzęgło jest takie samo.
turbo ma visco,to wszystkie różnice.
lekko spłycam temat,potem były jeszcze z pojedyńczym deklem,
na linki a nie na patyk i chyba 6-o biegowe też
ale nie wiem o co konkretnie Ci chodzi
- Lukasz16VT
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 5
- Rejestracja: 24 gru 2008, 0:00
- Lokalizacja: Lublin
Kappa - skrzynie biegów i sprzęgła w wersjach turbobenzyna
Wielkie dzięki. Napisałeś dokładnie to o co mi chodziło. Interesowały mnie właśnie pierwsze skrzynie 5 biegowe.
Lancia Beta Coupe 2,0 I.E
Fiat Coupe 2,0 16V Turbo
Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD M-JET
Subaru Impreza WRX STI
Fiat Coupe 2,0 16V Turbo
Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD M-JET
Subaru Impreza WRX STI
Kappa - skrzynie biegów i sprzęgła w wersjach turbobenzyna
pierwsze są mocniejsze,łatwiejsze do roboty,
sam chce taką do alfy zapodać,trzeba tylko przełożenie główne skrócić.
sam chce taką do alfy zapodać,trzeba tylko przełożenie główne skrócić.
Kappa - skrzynie biegów i sprzęgła w wersjach turbobenzyna
20V mają dwa przełożenia (komfort i power) turbo i chyba 2.4 miały komfort i jeszcze różnica w mechanizmie różnicowym ,najprościej porównaj dane techniczne tych modeli.
Kappa - skrzynie biegów i sprzęgła w wersjach turbobenzyna
to ja wiem mam juz dokładnie opracowane,najkrótsze co mam jest i tak za długie o jakieś 70km/h.
Na 5-tym biegu musze mieć 200km/h przy 7000obr
pozostaje tylko 500euro made in italy,
i bedzie odpowiednie przełozenie z włoch.
Dlatego jestem taki madry jesli chodzi o te skrzynie,
kopie za tym od roku
Na 5-tym biegu musze mieć 200km/h przy 7000obr
pozostaje tylko 500euro made in italy,
i bedzie odpowiednie przełozenie z włoch.
Dlatego jestem taki madry jesli chodzi o te skrzynie,
kopie za tym od roku
Kappa - skrzynie biegów i sprzęgła w wersjach turbobenzyna
220 na 5 miałem chyba przy 6600 w niemczech na banie odczyt z GPS silnik na ciekłym gazie Lpi