Witam. Mam taki problem, który zaczyna mnie porządnie wkurzać mam ogromne luzy w drążku zmiany biegów. Jest wbity bieg (który kolwiek) a drążek lata na boki tak jak by był na luzie. denerwujące to jest, czasem wchodzi nie ten bieg co trzeba np zamiast2 wchodzi 4. Co może być przyczyną luzu w drążku? Miał już ktoś taki problem?
jest taki "pierd.olnik" w kształcie litery "y" obejmujący dzwignie sterującą wodzikami z wprasowanymi tulejkami gumowymi (na skrzyni)
ja mam lekki luz na tych tulejkach co skutkuje nieprecyzyjnością i wpadaniem lewarka w drgania przy pewnych prędkościach obr. silnika
ale odpowiedzialne może być też plastikowe łoże w którym osadzony jest drążek
(coś mi się wydaje że i w kappach robi się tam luz)
...niewykonalność jakiegoś zadania jest tymczasowa i spowodowana jedynie złym doborem narzędzi...
jest : DELTA I 1.6 GTi.e.`1992 w wiecznym remoncie AR166 2,5 V6 `2000 holownik HiLux 3.0d `2007 służbowy Thesis 3,0V6 `2002 żony Thema 2,8 PRV powrót do przeszłości
Witam Zaglądałem do tego nieszczęsnego drążka zmiany biegów. Jest osadzony w w gnieździe w którym wogóle się nie rusza, więc z tąd takie luzy.. i teraz pytanie czy da się to dokupić?
Gruby007 pisze:Witam Zaglądałem do tego nieszczęsnego drążka zmiany biegów. Jest osadzony w w gnieździe w którym wogóle się nie rusza, więc z tąd takie luzy.. i teraz pytanie czy da się to dokupić?
Kompletnie nie rozumie...
Mnie sie wydaje ze to jednak przy skrzyni biegow tak jak poprzednio kolega mowil.