
do diagnozy uzywam tylko lini K linia L zostaje niepodłączona
i dlaczego nie obsłuże tym airbag??
bo faktycznie w mojej lancii nie łącze sie z airbag ale w nowszej kappie dało rade.
Dobrze rozumiesz, air-bag jest na innej nóżce niż silnik, na innej jest ABS, silnik chodzi na 7.robert199 pisze:jeśli dobrze rozumiem to immo jest na lini L![]()
do diagnozy uzywam tylko lini K linia L zostaje niepodłączona
i dlaczego nie obsłuże tym airbag??
bo faktycznie w mojej lancii nie łącze sie z airbag ale w nowszej kappie dało rade.
naprawde trudno mi zrozumieć o czym pisszesz.argenta67 pisze:Nie każde, trzy piny ma silnik i ASB, reszta ma tylko dwa, ale aby robić diagnozę musisz przejść na 16-to pinowe gniazdo bo takie ma VAG i tam odpowiednio modyfikujesz połączenia.
...do zasilenia elektroniki interfejsumarceli pisze:No ok, to że + to się łatwo domyśleć ale ponieważ dopiero zaczynam chciałbym wiedzieć wiecej tzn.czy ma to być obojętnie jaki "plus"(aku np, czy po zapłonie) i czy koniecznie musi być on do każdej diagnostyki zapinany.
Na mój chłopski rozum jak powpinam te wszystkie konieczne wtyczki to na co mi dodatkowy + ??
Najlepiej bezpośrednio z akumarceli pisze:Łokej....trudne początki ale trzeba się uczyć.![]()
Czy ten + może być np z zapalniczki?Byle jaki + ? no 12V