Polej pisze:FXX pisze:Dlatego kwestia jak działa oświetlenie wnętrza w Kappie. Jeśli włącza się i gaśnie w sytuacjach takich samych jak w Lybrze to idealnym byłoby podłączenie właśnie pod oświetlenie.
No właśnie lampa główna w Kappie ma opóźniacz i jest podłączona pod stacyjkę (światło gaśnie po włączeniu zapłonu, zapala się po wyłączeniu silnika itd. ) i to jest optymalna sprawa- otwierasz auto z pilota- klamki zaczynają świecić, zanim dojdziesz do auta. Włączasz zapłon- klamki gasną.
w pierwszym poście poruszany był temat podświetlenia klamek wewnętrznych więc za bardzo nie rozumiem po co klamki wew mają świecić jak otwierasz auto z pilota

Druga sprawa że w kappie przed liftem oświetylenie wnętrza wcale nie załącza się przy wyłączeniu silnika więc w tym przypadku także lipton
Polej pisze:Podłączając się natomiast pod sterownik szyb w drzwiach podświetlenie działało by tylko z kluczykiem w stacyjce w położeniu MAR, co jest zupełnie bez sensu, bo nic nie daje, chyba, że marny szpan.
Ładnie to wygląda ot co
Polej pisze:Tylko nie podświetlajcie kappy na niebiesko!!!
Zgadzam się w 100 %
