Wiesz najwięcej błedów popełnia się przez rutynęargenta67 pisze:Krzysiekskyblu pisze:nie zauważyłem jaki silnik, w moim JTD, olej puszczały śruby mocujące koło zamachowe,hitmanag pisze:Witam, moja Lancia Kappa znaczy teren...
Samochód został zakupiony od taksówkarza, bardzo go zaniedbał. Większość tematów została poprawiona, naprawiona części zakupione nowe i wymienione (wydech, zawieszenie przód, tył oraz wymiana kompletnego rozrządu, wymiana zbitego klosza tylniej lampy, wymiana uszkodzonego lusterka).
Pytanie dotyczy tego czy mieliście już może problemy z wyciekami oleju, jeśli tak to miejsce i przyczną...
Ja wymieniłem uszczelkę pod głowicą, mocno zaciekało, jest teraz u góry oki, ale jeszcze gdzieś moźe być ,że pomiędzy skrzynią a silnikiem gubi, miał ktoś taki problem?
pozdroduży chłopak z ciebie, ale dałeś sobie wcisnąć kit aż oczy bolą, wszystkie samochody, wszystkie silniki maja tak samo mocowane koła zamachowe i są to śruby z drobnym gwintem i przykręcone z dużą siłą i tak jak już ponad 25 lat pracuje to nie widziałem takiego przypadku bo aby olej poleciał to śruba musi być luźna, a z luźnym kołem zamachowym nikt nie da rady jeździć. We wszystkich Lanciach rura wydechowa wychodzi pod silnikiem w okolicach koła zamachowego i jeśli puści uszczelniacz lub uszczelnienie miski oleju to będzie zawsze kapało na tą rurę.

co do moich wici, gdybym tego nie widział bym nie pisał, auta w szopie nie naprawiam

a zapewne przez 25 lat nie widziałeś Kappy po 500.000

pozdro
