Meilenwerk Dusseldorf i Berlin

Dział dla ludzi kochających klasyki czyli... o nieco starszych Lanciach i nie tylko
Awatar użytkownika
Seth
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1906
Rejestracja: 22 maja 2007, 0:00
Imię: Marcin
Lokalizacja: Warszawa-WI/WN/WPI

Meilenwerk Dusseldorf i Berlin

Post autor: Seth » 10 sie 2011, 22:36

Postanowiłem podzielić się fotkami ze znajdującego się w Dusseldorfie Meilenwerku
(dla tych, co nie wiedzą - połączenie parkingu, z halą targową, bazarem i muzeum zabytków - mieszczą się tam siedziby i oferty firm renowujących, sprzedających i naprawiających różne zabytkowe i egzotyczne samochody. poza tym w klimatyzowanych boksach właściciele trzymają swoje cacka - dając je pooglądać publiczności w zamian za opiekę :) - wejście za darmo - a także miejsce spotkań pasjonatów)
póki co ograniczyłem się tylko do włoskich produktów - jeśli będziecie chcieli, chętnie dorzucę i inne :)

na zewnątrz, na parkingu stała sobie taka oto Giulia
Obrazek Obrazek

a na zapleczu, z tyłu, jeszcze nie odrestaurowana, pierwsza Lancia w zestawieniu - bodajże Dilambda, ale niech mnie ktoś poprawi, jeśli nie
Obrazek Obrazek

a w samym Meilenwerku:

na początek, kolejne Stanguellini w mojej karierze ;)
Obrazek Obrazek

kolejna Julka
Obrazek Obrazek

Delta Integrale w towarzystwie Lotusa seven
Obrazek

panorama na Alfy
Obrazek

i zbliżenia
Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek
ObrazekObrazek
Obrazek Obrazek

no i pora na Maserati

Obrazek
Bora
Obrazek Obrazek
przepiękne Ghibli Spider

no i Ferrari
Obrazek Obrazek Obrazek

wśród samochodów prywatnych w Dusseldorfie mało było włoszczyzny, a jeszcze mniej udało się dobrych fotek zrobić. Także tylko Alfa Romeo Montreal
Obrazek
i 512BBi
Obrazek
Ostatnio zmieniony 11 sie 2011, 10:20 przez Seth, łącznie zmieniany 1 raz.
Obrazek
http://www.autogaleria.pl; http://www.exoticcars.pl
były: Ford Granada 2.0 '79, Ford Sierra 1.8 '89, Lancia Delta 2.0 '93, Ford Escort 1.8TD '95, Lancia Lybra SW 2.0 '01, Fiat Stilo MW 1.9 JTD
na co dzień: Szkodnik Oktawian 1.4 TSI '14; obecnie: moje

Awatar użytkownika
Seth
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1906
Rejestracja: 22 maja 2007, 0:00
Imię: Marcin
Lokalizacja: Warszawa-WI/WN/WPI

Meilenwerk Berlin

Post autor: Seth » 10 sie 2011, 23:11

byliśmy już w Dusseldorfie, to pora do Berlina :)
ze względu na to, że jest tu salon i serwis Ferrari i Maserati, włoskie samochody są tu zdecydowanie bardziej obecne :)
I od niego tym razem zaczniemy
Obrazek

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

potem dorzucimy jednego fiata
Obrazek

kilka Alf
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

za zakrętem trafimy na firmę specjalizującą się we włoskich rodzynkach :)
Obrazek Obrazek Obrazek

i znów trafimy na Ferrari
Obrazek
Daytonę
Obrazek Obrazek
400kę
Obrazek
308
Obrazek
jest i jeden Mondial
Obrazek
348ka
Obrazek
i Enzo - a nawet dwa, ale drugie było czarne i niestety nie dało rady zrobić fotki porządnej :( za dużo odbić, za słaby sprzęt

krótka przerwa na sprzęt pływający - czyli najpiękniejsza łódź w historii - Riva Aquarama!
Obrazek Obrazek

Zawsze o nim marzyłem i uważałem za najlepszego "supercara" - i chyba nadal tak jest, mimo że są samochody szybsze i na pewno mniej awaryjne. Tutaj aż dwa egzemplarze Bugatti EB110 - jeden Michaela Schumachera
Obrazek

no i na sam koniec Lancie :]

Obrazek Obrazek
Fulvia

i

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
cztery prywatne Stratosy na deser :)

enjoy :)
Obrazek
http://www.autogaleria.pl; http://www.exoticcars.pl
były: Ford Granada 2.0 '79, Ford Sierra 1.8 '89, Lancia Delta 2.0 '93, Ford Escort 1.8TD '95, Lancia Lybra SW 2.0 '01, Fiat Stilo MW 1.9 JTD
na co dzień: Szkodnik Oktawian 1.4 TSI '14; obecnie: moje

Awatar użytkownika
solarzmr
Moderator
Moderator
Posty: 2669
Rejestracja: 01 mar 2008, 0:00
Imię: Marcin
Lokalizacja: Pruszków
Kontakt:

Re: Meilenwerk Dusseldorf

Post autor: solarzmr » 10 sie 2011, 23:53

No ten deser to nie byle jaki. Czerwony Stratos to pierwszy prototyp pokazany na targach w Turynie w 1971 roku, a biała ospojlerowana obok czerwonej to Stratos Turbo przygotowany do startów w wyścigach Gr.5 gdzie silniczki podkręcano dzięki sprężarkom do nawet 560 KM.

Awatar użytkownika
Seth
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1906
Rejestracja: 22 maja 2007, 0:00
Imię: Marcin
Lokalizacja: Warszawa-WI/WN/WPI

Re: Meilenwerk Dusseldorf i Berlin

Post autor: Seth » 11 sie 2011, 10:20

Tak coś mi się kojarzyło, ale nie byłem pewien tej informacji o tym prototypie z Turynu.

BTW - tematy zostały połączone, bo?
Obrazek
http://www.autogaleria.pl; http://www.exoticcars.pl
były: Ford Granada 2.0 '79, Ford Sierra 1.8 '89, Lancia Delta 2.0 '93, Ford Escort 1.8TD '95, Lancia Lybra SW 2.0 '01, Fiat Stilo MW 1.9 JTD
na co dzień: Szkodnik Oktawian 1.4 TSI '14; obecnie: moje

Awatar użytkownika
Mariusz91
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 2744
Rejestracja: 08 cze 2007, 0:00
Skype: Mariusz8.32
Imię: Mariusz
Lokalizacja: Kraków

Re: Meilenwerk Dusseldorf i Berlin

Post autor: Mariusz91 » 11 sie 2011, 14:49

Piękne auta... cóż więcej... : buja w oblokach :

Awatar użytkownika
solarzmr
Moderator
Moderator
Posty: 2669
Rejestracja: 01 mar 2008, 0:00
Imię: Marcin
Lokalizacja: Pruszków
Kontakt:

Re: Meilenwerk Dusseldorf i Berlin

Post autor: solarzmr » 11 sie 2011, 14:58

Seth pisze:Tak coś mi się kojarzyło, ale nie byłem pewien tej informacji o tym prototypie z Turynu.

BTW - tematy zostały połączone, bo?
Prototyp łatwo odróżnić po podwójnych wycieraczkach z przodu (produkcyjne miały jedną), na przedniej masce były inne wloty powietrza, a z tyłu inaczej wyglądały lampy.

ODPOWIEDZ

Wróć do „::: Oldtimery, youngtimery :::”