
Lancia Thema II (Chrysler 300)
Re: Lancia Thema/Chrysler 300

Dobrą wiadomością dla europejskich miłośników podrasowanych aut Chryslera jest fakt, że S. Chehab zasugerował, iż model 300C w wersji SRT8 może pojawić się na Starym kontynencie. Limuzyna zostałaby wyposażona w 6,4-litrowy silnik V8 HEMI o mocy 465 KM i maksymalnym momencie obrotowym rzędu 630 Nm.
Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
- solarzmr
- Moderator
- Posty: 2669
- Rejestracja: 01 mar 2008, 0:00
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Pruszków
- Kontakt:
Re: Lancia Thema/Chrysler 300
Tylko pytanie czy pod marką Lancia?broker pisze:
Dobrą wiadomością dla europejskich miłośników podrasowanych aut Chryslera jest fakt, że S. Chehab zasugerował, iż model 300C w wersji SRT8 może pojawić się na Starym kontynencie. Limuzyna zostałaby wyposażona w 6,4-litrowy silnik V8 HEMI o mocy 465 KM i maksymalnym momencie obrotowym rzędu 630 Nm.
WR7- fotografia motoryzacyjna
Lanciastory - czyli wszystko o Lancii
Jest:Lancia Delta 1.6 HF Turbo 1991 r.
Alfa Romeo Mito 1.6 JTDM 2010 & Alfa Romeo 159 2.0 JTDM 2011
Była:Lancia Lybra 2,4 JTD Intensa 2002 r.
Lancia Lybra 2,4 JTD 2000 r.
Lanciastory - czyli wszystko o Lancii
Jest:Lancia Delta 1.6 HF Turbo 1991 r.
Alfa Romeo Mito 1.6 JTDM 2010 & Alfa Romeo 159 2.0 JTDM 2011
Była:Lancia Lybra 2,4 JTD Intensa 2002 r.
Lancia Lybra 2,4 JTD 2000 r.
- Dudi
- Członek Zarządu LKP
- Posty: 12273
- Rejestracja: 30 sie 2007, 0:00
- Lokalizacja: Stalowa Wola
- Kontakt:
Re: Lancia Thema/Chrysler 300
Ja bym to przyjął, za oczywistość, bo Chryslera poza UK i Zieloną Wyspą ma nie być 

- Seth
- Klubowicz
- Posty: 1906
- Rejestracja: 22 maja 2007, 0:00
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Warszawa-WI/WN/WPI
Re: Lancia Thema/Chrysler 300
mogli by do pełni szczęścia, włożyć do takiej Themy silnik z maserati 


http://www.autogaleria.pl; http://www.exoticcars.pl
były: Ford Granada 2.0 '79, Ford Sierra 1.8 '89, Lancia Delta 2.0 '93, Ford Escort 1.8TD '95, Lancia Lybra SW 2.0 '01, Fiat Stilo MW 1.9 JTD
na co dzień: Szkodnik Oktawian 1.4 TSI '14; obecnie: moje
- solarzmr
- Moderator
- Posty: 2669
- Rejestracja: 01 mar 2008, 0:00
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Pruszków
- Kontakt:
Re: Lancia Thema/Chrysler 300
WR7- fotografia motoryzacyjna
Lanciastory - czyli wszystko o Lancii
Jest:Lancia Delta 1.6 HF Turbo 1991 r.
Alfa Romeo Mito 1.6 JTDM 2010 & Alfa Romeo 159 2.0 JTDM 2011
Była:Lancia Lybra 2,4 JTD Intensa 2002 r.
Lancia Lybra 2,4 JTD 2000 r.
Lanciastory - czyli wszystko o Lancii
Jest:Lancia Delta 1.6 HF Turbo 1991 r.
Alfa Romeo Mito 1.6 JTDM 2010 & Alfa Romeo 159 2.0 JTDM 2011
Była:Lancia Lybra 2,4 JTD Intensa 2002 r.
Lancia Lybra 2,4 JTD 2000 r.
Re: Lancia Thema/Chrysler 300
...albo z FerrariSeth pisze:mogli by do pełni szczęścia, włożyć do takiej Themy silnik z maserati


2x Kappa LS 2.0 20v '95 & '98 + Thema 2.0 ie 8v '89 + Punto Evo 1.4 MyLife '11
tel. 501-122-517
tel. 501-122-517
- ktoś ŁDZ
- Przedstawiciel Regionalny
- Posty: 1689
- Rejestracja: 14 lip 2011, 9:07
- Imię: Robert
- Lokalizacja: Łódź
Re: Lancia Thema/Chrysler 300
Linia boczna i tył mnie się podobają, jedynie przód mógły być ładniejszy aby pasował do tyłu. Może po restylingu go poprawią na bardziej coś z włoskiej finezji.
P.S. Odnośnie testów zderzeniowych Euro_NCAP
P.S. Odnośnie testów zderzeniowych Euro_NCAP
Pozdro - Robert
Jest:
Lancia Phedra 2.2 JTD 170KM - TyAaaaa_TO_wóz_zzz
+ Lybra Intensa 2.4 JTD SW - Papamobile
Było:
AR 156 SW 2.4 JTD 10V + wirus Ramzesa - Czarnulka
Delta II 1.9td
Nr. tel. 607645504
Jest:
Lancia Phedra 2.2 JTD 170KM - TyAaaaa_TO_wóz_zzz
+ Lybra Intensa 2.4 JTD SW - Papamobile

Było:
AR 156 SW 2.4 JTD 10V + wirus Ramzesa - Czarnulka
Delta II 1.9td
Nr. tel. 607645504
Re: Lancia Thema/Chrysler 300
Wyglada ze chyba jedna ta samatomek pisze:Dodam co napisałem w innym wątku:tomek pisze:Wizualnie - cóż nie zmienimy niczego ale patrząc technicznie:
Skrzynia automatyczna w 300 to W5A580 - czyli automat z Mercedesa ale z... 1995 r!
Co to jest za automat "8-Speed Auto Transmission with E-Shifter"? Wiem tylko, że robi to ZF czy to ta?
Zmiana w 200 ms.
Zmiana o 2 lub więcej biegów.
Redukcja z 8 nawet na drugi bieg!
ZF robi takie skrzynie również do Audi i BMW w wersjach USA ale czy te same?
Chęć zakupu będzie uzależniona od ceny! W USA 300 to koszt ~30 tys. USD, u nas Lancia to pewnie będzie 40-45
zrodlo - http://www.lanciapress.pl/press/article/1183Tak wyposażona nowa Thema może osiągnąć prędkość maksymalną 240 km/godz. i przyspiesza od 0 do 100 km/godz. w 7,7 sekundy. Wynik ten zawdzięcza również nowej automatycznej skrzyni biegów o 8 przełożeniach zaprojektowanej przez firmę ZF.
- tomek
- Klubowicz Wspierający
- Posty: 6852
- Rejestracja: 16 cze 2003, 0:00
- Imię: Tomek
- Lokalizacja: Brodnica
- Kontakt:
Re: Lancia Thema/Chrysler 300
Tylko, że cena w tej opcji zapewne ZABIJE!!!
Re: Lancia Thema/Chrysler 300
- Lancia nie miałaby ciągle flagowego modelu, gdyby nie związek z Chryslerem
- Thema bazująca na Chrysler 300 umożliwia Lancii zaoferowanie dużego sedana w cenie średniego (rozmiary klasy S, cena klasy E)
- Dobry stosunek ceny to wartości produktu
- Ceny od EUR 41.400 za 190 KM 3.0l, V-6 diesel do EUR 50.900 za V-6 diesel 239 KM.
- Lancia zakłada, że 80% nabywców wybierze silnik diesla, poza tym 70% sprzedaży mają zapewnić zakupy flotowe
- Plan sprzedaży: 10 tys Lancii Thema rocznie w Europie + 3 tys Chryslerów 300 w UK/Irlandia
- Konkurencja: Audi A6, BMW 5 series, Mercedes E class, Volvo S80
With the Thema, Lancia adds affordable American muscle



- Thema bazująca na Chrysler 300 umożliwia Lancii zaoferowanie dużego sedana w cenie średniego (rozmiary klasy S, cena klasy E)
- Dobry stosunek ceny to wartości produktu
- Ceny od EUR 41.400 za 190 KM 3.0l, V-6 diesel do EUR 50.900 za V-6 diesel 239 KM.
- Lancia zakłada, że 80% nabywców wybierze silnik diesla, poza tym 70% sprzedaży mają zapewnić zakupy flotowe
- Plan sprzedaży: 10 tys Lancii Thema rocznie w Europie + 3 tys Chryslerów 300 w UK/Irlandia
- Konkurencja: Audi A6, BMW 5 series, Mercedes E class, Volvo S80
With the Thema, Lancia adds affordable American muscle



Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
- Tomzik
- Klubowicz
- Posty: 5431
- Rejestracja: 22 gru 2007, 0:00
- Imię: Tomczysław ;)
- Lokalizacja: Kwidzyn/Świecie
Re: Lancia Thema/Chrysler 300
Ten przód to jeszcze jak cię mogę, ale tył to tragedia...
Nie zmienia to faktu, że całość wygląda jakby była ciosana z kloca drewna, elegancji i finezji zero. Już nawet nie mówię o włoskiej elegancji i finezji
Nie zmienia to faktu, że całość wygląda jakby była ciosana z kloca drewna, elegancji i finezji zero. Już nawet nie mówię o włoskiej elegancji i finezji

Są: Lancia Delta 2,0 Multijet; Lancia Phedra 2,2 Multijet; Yamaha XJ 900S Diversion; SHL M11W
Były: Lancia Delta HPE 1,8 16V GT; Lancia Kappa 2,0 20V Turbo; Fiat Croma 2,0 T i.e., SFM Junak M10, Romet Ogar 205
Były: Lancia Delta HPE 1,8 16V GT; Lancia Kappa 2,0 20V Turbo; Fiat Croma 2,0 T i.e., SFM Junak M10, Romet Ogar 205
- tomek
- Klubowicz Wspierający
- Posty: 6852
- Rejestracja: 16 cze 2003, 0:00
- Imię: Tomek
- Lokalizacja: Brodnica
- Kontakt:
Re: Lancia Thema/Chrysler 300
Nie sądzę aby konkurencją były w/w auta. Mimo wielkości auta.
Re: Lancia Thema/Chrysler 300
Będą, bo to dokładnie ta półka cenowa. Do tego napęd na tył.
Pytanie na ile Thema się sprzeda. Chrysler 300C był o klasę (lub dwie) gorszym samochodem i się jakoś sprzedawał.
Poza tym Thesis to była totalna katastrofa jeśli chodzi o poziom sprzedaży i ta porażka walnie się przyczyniła to upadku Lancii.
Z Thesis było tak źle, że już gorzej być nie może.
W każdym razie zakładany roczny poziom sprzedaży Themy odpowiada liczbie sprzedanych Thesis, tyle że przez 8 lat produkcji .....
Teraz zobaczymy jak plany a jak to będzie w realu.
Póki co, jedyny do tej pory przykład amerykańskiego przeszczepu, czyli Fiat Freemont, też skazywany przez wielu na porażkę, okazuje się być jedynym jasnym punktem sprzedaży Fiata w roku 2011 w Europie.
Pytanie na ile Thema się sprzeda. Chrysler 300C był o klasę (lub dwie) gorszym samochodem i się jakoś sprzedawał.
Poza tym Thesis to była totalna katastrofa jeśli chodzi o poziom sprzedaży i ta porażka walnie się przyczyniła to upadku Lancii.
Z Thesis było tak źle, że już gorzej być nie może.
W każdym razie zakładany roczny poziom sprzedaży Themy odpowiada liczbie sprzedanych Thesis, tyle że przez 8 lat produkcji .....
Teraz zobaczymy jak plany a jak to będzie w realu.
Póki co, jedyny do tej pory przykład amerykańskiego przeszczepu, czyli Fiat Freemont, też skazywany przez wielu na porażkę, okazuje się być jedynym jasnym punktem sprzedaży Fiata w roku 2011 w Europie.
Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Re: Lancia Thema/Chrysler 300
Jak zawsze dużo może zależeć od koloru lakieru. Na tej fotce, czarny Chrysler 300 prezentuje się całkiem, całkiem.Tomzik pisze:Ten przód to jeszcze jak cię mogę, ale tył to tragedia...
Nie zmienia to faktu, że całość wygląda jakby była ciosana z kloca drewna, elegancji i finezji zero. Już nawet nie mówię o włoskiej elegancji i finezji

Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM